pomoc o turbo do vr6

Forum techniczne związane z silnikami VR6

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

kleszcz25
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: śr cze 04, 2008 15:14
Lokalizacja: szczecin
Kontakt:

pomoc o turbo do vr6

Post autor: kleszcz25 » czw cze 12, 2008 12:35

witam wszystkich.koledzy mam problem chce uturbic swojego vr6 dzwonilem do jednej firmy w warszawie w sprawie turbo jakie najlepiej szukac nic niestety mi niepomoga.jagby ktos moze znal sie na zeczy prosze o pomoc jakie najlepiej dobrac do tego aaa,nastepne kto mi go pozniej moze podstroic.mam dobry dostep do turbawek ale niechce wziasc zadnej lipy zaznaczam ze motorownia bedzie kompletnie zakuwana od gory do dolu.z gory dzieki i pozdrawiam


zawsze i wszedzie vr6

Awatar użytkownika
BARANMC1
_
_
Posty: 1275
Rejestracja: pn lip 04, 2005 13:24
Lokalizacja: GDYNIA

Post autor: BARANMC1 » czw cze 12, 2008 13:26

kleszcz25, Zagadaj do GTO, SzymonaRS lub MatiegoVRT napewno Ci pomoga lub założą Turbo. Jakie tłoki i korby chcesz zakładac?


GOLF MK3 VR6 http://www.cultstyle.pl/forum/viewtopic.php?f=42&t=4088
GOLF MK2 VR6 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=159825
PROJEKT BORA http://www.cultstyle.pl/forum/viewtopic.php?f=42&t=13467
RALLYE GOLF G60 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=540536

Awatar użytkownika
wozo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 331
Rejestracja: wt lip 18, 2006 09:13
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: wozo » czw cze 12, 2008 18:46

kleszcz25 pisze:zaznaczam ze motorownia bedzie kompletnie zakuwana od gory do dolu
Jakie rezultaty chcesz osiagnac ?
To bedzie oska ?


MK5 GTI++ viewtopic.php?f=90&t=565944" onclick="window.open(this.href);return false;
IBIZA na bonusie viewtopic.php?t=245433" onclick="window.open(this.href);return false;
MK3 VR6 viewtopic.php?t=57882" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
kielbas2
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 69
Rejestracja: czw sie 23, 2007 11:02
Lokalizacja: Starachowice

Post autor: kielbas2 » pt cze 13, 2008 11:30

wozo pisze:
kleszcz25 pisze:zaznaczam ze motorownia bedzie kompletnie zakuwana od gory do dolu
Jakie rezultaty chcesz osiagnac ?
To bedzie oska ?
Dokładnie w jakie moce celujesz ??



kleszcz25
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: śr cze 04, 2008 15:14
Lokalizacja: szczecin
Kontakt:

Post autor: kleszcz25 » pt cze 13, 2008 11:55

motorownia napewno wytrzyma duze moce po za kuciu.ale ile on osiagnie to bog jeden wie jak narazie trzeba dobrac turbo odpowiednie i w tym mam problem bo kazdy mowi inaczej i niewiadomo kogo sluchac,pozniej trzeba sie bedzie martwic strojeniem


zawsze i wszedzie vr6

Awatar użytkownika
BARANMC1
_
_
Posty: 1275
Rejestracja: pn lip 04, 2005 13:24
Lokalizacja: GDYNIA

Post autor: BARANMC1 » pt cze 13, 2008 16:36

kleszcz25, Kazdy mowi inaczej, bo nie ma gotowej recepty na Turbo , napisałem ci do kogo mozna sie zgłosci, skoro masz na to kase to w czym problem, ewentualnie P. Hasse moze to zrobic , koszt konkternego zakucia itd to 20-25 tyś


GOLF MK3 VR6 http://www.cultstyle.pl/forum/viewtopic.php?f=42&t=4088
GOLF MK2 VR6 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=159825
PROJEKT BORA http://www.cultstyle.pl/forum/viewtopic.php?f=42&t=13467
RALLYE GOLF G60 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=540536

Awatar użytkownika
arovr6
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 292
Rejestracja: sob lis 10, 2007 23:26
Lokalizacja: Bolszewo

Post autor: arovr6 » pt cze 13, 2008 21:04

pan P.Hasse z wejherowa :) juz nie długo sie do niego wybieram :) jak masz kase to kombinuj :) ja bym juz miał dawno załatwione wszystko :P :green_fuck:


----------------------
| VR6 TO JEST TO |
----------------------
Do Mojego MKIII----> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=134587

Awatar użytkownika
Krisvr6-78
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 140
Rejestracja: wt cze 12, 2007 23:16
Lokalizacja: Gubin Racing Team
Kontakt:

Post autor: Krisvr6-78 » sob cze 14, 2008 10:19

Witam!
Oczywiscie tylko i wylacznie oryginalne produkty (zadna tania chinszczyzna nie wchodz w gre)
Polecam:
Garrett GT 30R 76HF
Garrett GT 30 71R moc jaka mozna uzyskac to ok 350-530KM, lub
Garrett GT35/40R moc ok 460-650 KM

sam zabieram sie malymi krokami zeby uturbic swojego MKII VR6, ale w tym roku nie uda mi sie,( w tym roku tylko teoria i znalezienie odpowiednich ludzi ktorzy pomoga i znaja sie lepiej na tym niz ja.._ Oby udalo sie w nastepny sezon..



kleszcz25
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: śr cze 04, 2008 15:14
Lokalizacja: szczecin
Kontakt:

Post autor: kleszcz25 » sob cze 14, 2008 18:29

dzieki kolego chyba pozostane przy tej garrett gt30 71r dobre parametry ma. a czy orjetujesz sie z jakiej furmanki ta turbawka by podeszla? bo mam dostep do aut w ktorych jest masa turbin ale niemam czasu na przegladanie kazdego jednego


zawsze i wszedzie vr6

Awatar użytkownika
Miłek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 131
Rejestracja: wt lip 10, 2007 16:17
Lokalizacja: Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: Miłek » ndz cze 15, 2008 00:04

O ile mi sie nie poprzestawiało to w 2,5 subaru chyba to było , i możliwe ze w jakims Saabie ale nie jestem pewien . Poprawcie jak sie myle ?


MK4 GTI 1.8 20vT - JEST
Mk3 GTI-Edition 1.8 20vT - BYŁO
Mk3 Gti 2.0 8v - BYŁO
Mk3 GL 1.6 8v -BYŁO

Awatar użytkownika
Krisvr6-78
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 140
Rejestracja: wt cze 12, 2007 23:16
Lokalizacja: Gubin Racing Team
Kontakt:

Post autor: Krisvr6-78 » ndz cze 15, 2008 20:48

kleszcz25 pisze:dzieki kolego chyba pozostane przy tej garrett gt30 71r dobre parametry ma. a czy orjetujesz sie z jakiej furmanki ta turbawka by podeszla? bo mam dostep do aut w ktorych jest masa turbin ale niemam czasu na przegladanie kazdego jednego
A nie lepiej kupic nowa...? Pomysl nad sciagnieciem z USA, poszukaj w necie jest duzo stron gdzie mozna zamowic oryginalnego garetta, np. www.spturbo.com cena 1385$ + ok 120$ koszty przesylki do polski. ( niestety ale wydaje mi ze nie uniknione sa dodatkowe koszty jak vat na czesci z usa, ale podobno niektorym sie udaje lub placa grosze bo wysylajacy zaniza koszty itp) ..



Awatar użytkownika
kielbas2
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 69
Rejestracja: czw sie 23, 2007 11:02
Lokalizacja: Starachowice

Post autor: kielbas2 » pn cze 16, 2008 08:46

Ja będe wsadzał turbawke T4 kumpel lata na tym i jest rewelacja no i tańsza od tamtych garrettów



bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Post autor: bugalon » pn cze 16, 2008 10:46

Pytanie jest conajmniej nieprecyzyjne. To jak dobrać turbinę zależy od tego co chcesz osiągnąc. Napisz jakiej mocy oczekujesz, jakie ciśnienie doładowania planujesz, do jakich obrotow będziesz kręcił silnik, jak wcześnie turbo ma wstawać itd.

Mając te dane możesz dopiero zacząć przeglądać charakterystyki kompresorów poszczególnych turbin i na ich podstawie wybrać odpowiednia turbine (jak to zrobić dokładnie masz opisane na forum streetracingu)


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

kleszcz25
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: śr cze 04, 2008 15:14
Lokalizacja: szczecin
Kontakt:

Post autor: kleszcz25 » pn cze 16, 2008 13:22

dzieki pany niech reszta martwi sie mechanior on ma pojecie jak to robic narazie sklada motorownie.a interesuje mnie ecu co tam w nim trzeba zmienic>? czy jest powaznyy problem aby podstroic auto po dodaniu turbawki?


zawsze i wszedzie vr6

ODPOWIEDZ

Wróć do „VR6”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości