Spadają obroty !!!

Forum techniczne związane z silnikami VR6

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Killof102
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 180
Rejestracja: pt gru 08, 2006 23:28
Lokalizacja: Jawor/Stanisławów
Kontakt:

Spadają obroty !!!

Post autor: Killof102 » śr maja 28, 2008 07:25

Po odkręceniu korka od wlewu oleju do silnika spadają obroty i czasami potrafi zgasnąć !

Co to może być ?


GOLF II 1,8 GT 90 PS - ex
GOLF III 2,8 VR6 174 PS - ex
GOLF III 2,0 GTI 115 PS - ex
GOLF IV 2,3 V5 GTI 170 PS - EX
SKODA OCTAVIA 1,9 TDI 4x4 101 PS - :)

Awatar użytkownika
mmaniek8
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 295
Rejestracja: pn mar 06, 2006 18:20
Lokalizacja: Lubelskie-Łęczna

Post autor: mmaniek8 » śr maja 28, 2008 09:53

podcisnienie z odmy sie zmienia i dlatego tak jest....



Killof102
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 180
Rejestracja: pt gru 08, 2006 23:28
Lokalizacja: Jawor/Stanisławów
Kontakt:

Post autor: Killof102 » śr maja 28, 2008 22:42

NO TAK ALE CO ZROBIĆ ! CZY TO TAK MA BYĆ CZY NIE ? JAK NIE TO CO TAM PADŁO I CO TRZEBA NAPRAWIĆ ??


GOLF II 1,8 GT 90 PS - ex
GOLF III 2,8 VR6 174 PS - ex
GOLF III 2,0 GTI 115 PS - ex
GOLF IV 2,3 V5 GTI 170 PS - EX
SKODA OCTAVIA 1,9 TDI 4x4 101 PS - :)

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » czw maja 29, 2008 09:47

ma byc



Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » czw maja 29, 2008 10:28

toffic pisze:ma byc
:bigok:



Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » czw maja 29, 2008 11:31

Po prostu fabryka nie przewidziała że ktoś zechce jeździć bez korka oleju :goof: Więc wybacz ale tak ma być :helm: A jak ci bardzo przeszkadza to zatkaj przewó od pokrywy zaworów do dolotu, wtedy silnik bez korka bedzie chodził normalnie :green_fuck:



Killof102
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 180
Rejestracja: pt gru 08, 2006 23:28
Lokalizacja: Jawor/Stanisławów
Kontakt:

Post autor: Killof102 » sob maja 31, 2008 08:15

nie no dzięki panowie !!! Już myślałem że coś sie posypało ! jESZCZE RAZ DZIĘKI !!!


GOLF II 1,8 GT 90 PS - ex
GOLF III 2,8 VR6 174 PS - ex
GOLF III 2,0 GTI 115 PS - ex
GOLF IV 2,3 V5 GTI 170 PS - EX
SKODA OCTAVIA 1,9 TDI 4x4 101 PS - :)

Awatar użytkownika
t-tas
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 720
Rejestracja: pt wrz 23, 2005 23:48
Lokalizacja: Brzezia Łąka-Wrocław
Kontakt:

Post autor: t-tas » ndz cze 01, 2008 01:32

a nie masz przypadkiem lpg??
jeśli tak to silnik zasysa sobie przez odmę i otwarty korek oleju powietrze zamiast powietrza z gazem przez dolot
widocznie jest to łatwiejszy sposób zassania powietrza
z resztą na benzynie powinno być podobnie bo w pewien sposób silnik został oszukany- powietrze zasysane jest przez korek i odmę- ale nie jest zmierzona ilość tego powietrza, skoro powietrze nagle zasysane jest przez odmę, spada ilość powietrza zasysana przez filtr powietrza, więc także zmierzona przez przepływomierz- mniej powietrza zmierzone przez przepływomierz- mniej paliwa i silnik gaśnie


mk1- wycofany ze służby- stoi jak ikarusy w kącie zajezdni
PASSAT- silnik- dół PF, reszta 2E powered by BLOS - nadal w służbie

ODPOWIEDZ

Wróć do „VR6”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości