Poszukuje kogoś kto przestroji mapę wtrysku w VR6

Forum techniczne związane z silnikami VR6

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Mati v6
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 44
Rejestracja: pn sie 06, 2007 10:38
Lokalizacja: wlkp
Kontakt:

Poszukuje kogoś kto przestroji mapę wtrysku w VR6

Post autor: Mati v6 » ndz mar 30, 2008 16:32

Tak jak w temacie szukam osoby lub warsztatu która dostroi mój sterownik do silnika. VR6 Turbo na Garrecie T4, wtryski 370. Mapa paliwa była już robiona wcześniej pod inne turbo. Silnik chodzi, paliwa nie brakuje. Jest wręcz przelany i chodzi o to żeby mu trochę zdjąć dawki. Na wolnych obrotach się zalewa, a AFR cały czas jest bogaty. Najlepiej z okolic Poznania, ale dojechać też mogę i to nie problem. Z góry dziękuje za pomoc



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz mar 30, 2008 16:40

przenoszę do działu speed - VR6


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
GTO
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1141
Rejestracja: pn sie 23, 2004 00:11
Lokalizacja: z tąd
Kontakt:

Post autor: GTO » pn mar 31, 2008 10:59

coś nie tak, skoro była robiona mapa pod te wtryski to nawet po zmianie turbo silnika nie powinno zalewać bo ten układ pracuje na zasadzie pomiaru ilości przepływu powietrza (gram/sekunde , coś skopane jest i to konkretnie z kalibracją .


mogę to zrobić ale nie jestem z okolic Poznania , pyza tym nie zrobię tego na poczekaniu.


DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85

605-443-665
GG: 2615761

Awatar użytkownika
Mati v6
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 44
Rejestracja: pn sie 06, 2007 10:38
Lokalizacja: wlkp
Kontakt:

Post autor: Mati v6 » pn mar 31, 2008 23:19

Nie twierdze, że to było zrobione dobrze i wiem że możesz to ogarnąć. Ile czasu byś potrzebował, mógłbym przyjechać jak byśmy się umówili



księgowy
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: czw mar 15, 2007 22:54
Lokalizacja: małopolskie

Post autor: księgowy » pt kwie 04, 2008 10:44

hmmm..... jeżeli szukasz kogoś do strojenia to skąd wiadomo że już ma moc:300 KM, :hehe:
jak w ofercie:
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C4819435
... no chyba że to tak na wabia :helm:

PS Domyślam się że silnik odprężony, jak rozwiązałeś długość łańcucha rozrządu?



Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » pt kwie 04, 2008 15:43

księgowy pisze:PS Domyślam się że silnik odprężony, jak rozwiązałeś długość łańcucha rozrządu?
wystarczy rosciagniety zalozyc, :)



Awatar użytkownika
Mati v6
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 44
Rejestracja: pn sie 06, 2007 10:38
Lokalizacja: wlkp
Kontakt:

Post autor: Mati v6 » pn kwie 07, 2008 23:00

księgowy pisze:hmmm..... jeżeli szukasz kogoś do strojenia to skąd wiadomo że już ma moc:300 KM, :hehe:
jak w ofercie:
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C4819435
... no chyba że to tak na wabia :helm:

PS Domyślam się że silnik odprężony, jak rozwiązałeś długość łańcucha rozrządu?
Na K26 miałem schamowane 265 koni, auto jeździ teraz dużo lepiej i paliwa mu nie brakuje. Dostroić muszę bo z rury bez obciążenia prawie się leje, jak wstawiam to i AFR się zgadza i tmp spalin też jeszcze w normie. Co do łańcucha to ja akurat założyłem nowy i nie miałem żadnego problemu. Jeśli faza rozrządu jest przesunięta to tylko bardzo niewiele



księgowy
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: czw mar 15, 2007 22:54
Lokalizacja: małopolskie

Post autor: księgowy » ndz kwie 13, 2008 23:25

Bogu Ojcu Podkarpacia do gazety podajesz ze silnik odpężony teraz piszesz że nie odpreżony, łańcuch mowisz ze stary rozciagniety teraz piszesz ze nowy silnik na hamowni 220 KM z biedą bo przepływka otwarta na maxa przy 4 tys obrotow, teraz juz 300 KM na wiekszym turbie pewnie odcina przy 3 tys obrotow- dane z palca wyssane nie możesz poradzic sobie z projektem ktory zaczoles , chcesz sprzedac lub oddać komuś żeby ci pomogł ZYCZE SZCZESCIA W STROJENIU I W DALSZYCH MODYFIKACJAC . czekam na efekt końcowy pozdrawiam
PS. Faza rozrządu troszkę przesunięta prawie nie przeszkaaaaaaaadzaaaaa ...... :bajer:

/świat vr6 turbo w Polsce jest mały i wszyscy szybko wszystko wiedzą :chytry: /



Awatar użytkownika
Mati v6
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 44
Rejestracja: pn sie 06, 2007 10:38
Lokalizacja: wlkp
Kontakt:

Post autor: Mati v6 » śr kwie 16, 2008 00:50

księgowy pisze:Bogu Ojcu Podkarpacia do gazety podajesz ze silnik odpężony teraz piszesz że nie odpreżony, łańcuch mowisz ze stary rozciagniety teraz piszesz ze nowy silnik na hamowni 220 KM z biedą bo przepływka otwarta na maxa przy 4 tys obrotow, teraz juz 300 KM na wiekszym turbie pewnie odcina przy 3 tys obrotow- dane z palca wyssane nie możesz poradzic sobie z projektem ktory zaczoles , chcesz sprzedac lub oddać komuś żeby ci pomogł ZYCZE SZCZESCIA W STROJENIU I W DALSZYCH MODYFIKACJAC . czekam na efekt końcowy pozdrawiam
PS. Faza rozrządu troszkę przesunięta prawie nie przeszkaaaaaaaadzaaaaa ...... :bajer:

/świat vr6 turbo w Polsce jest mały i wszyscy szybko wszystko wiedzą :chytry: /
No to w takim razie za późno się dowiedziałeś że auto na T4 już jeździ i to całkiem dobrze. I jeśli do końca nie jesteś poinformowany to zapytaj tych którzy teraz już mieli okazje sprawdzić. A jeśli sam chcesz sprawdzić to chętnie zapraszam



ODPOWIEDZ

Wróć do „VR6”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości