Problem z BLOS'em

Forum techniczne związane z silnikami VR6

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Killof102
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 180
Rejestracja: pt gru 08, 2006 23:28
Lokalizacja: Jawor/Stanisławów
Kontakt:

Problem z BLOS'em

Post autor: Killof102 » sob lut 23, 2008 00:27

Po założeniu blosa auto nie chodzi mi na paliwie. Znaczy sie na wolnych obrotach jak najbardziej wszystko jest OK ale to wszystko. pozatym komp pokazuje mi bardzo małe zużycie paliwa ok 6 litrów.



Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » pn lut 25, 2008 20:52

cos ci zle pomontowali jak podelsales mi zdjecia to masz tam niezly miszmasz!!


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Killof102
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 180
Rejestracja: pt gru 08, 2006 23:28
Lokalizacja: Jawor/Stanisławów
Kontakt:

Post autor: Killof102 » pn mar 03, 2008 17:33

Już się wszystko wyjaśniło ! Problem tkwił w "rajstopie" heee...heee.....


GOLF II 1,8 GT 90 PS - ex
GOLF III 2,8 VR6 174 PS - ex
GOLF III 2,0 GTI 115 PS - ex
GOLF IV 2,3 V5 GTI 170 PS - EX
SKODA OCTAVIA 1,9 TDI 4x4 101 PS - :)

Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » pn mar 03, 2008 19:57

tzn?


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Killof102
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 180
Rejestracja: pt gru 08, 2006 23:28
Lokalizacja: Jawor/Stanisławów
Kontakt:

Post autor: Killof102 » wt mar 04, 2008 20:02

MAPET pisze:tzn?
Gazownik za przepływką założył coś w rodzaju lejka a na końcu rajstopa zaciśnięta opaską :) Nie wiem po co ? Myślę, że ograniczył powietrze by obroty spadły bo pewnie były za wysokie ale to tylko moja teoria bo wspominał cos o resetowaniu komputera. Zresztą nie wiem czy po resecie obroty są wyższe ale to mi najbardziej pasowało. Poprostu zdjąłem tą rajstope ten lejek obciełem założyłem stożek i wszystko chodzi jak należy. Pozostaje tylko wymienić parownik bo za mały i wszystko powinno być OK


GOLF II 1,8 GT 90 PS - ex
GOLF III 2,8 VR6 174 PS - ex
GOLF III 2,0 GTI 115 PS - ex
GOLF IV 2,3 V5 GTI 170 PS - EX
SKODA OCTAVIA 1,9 TDI 4x4 101 PS - :)

Awatar użytkownika
wozo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 331
Rejestracja: wt lip 18, 2006 09:13
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: wozo » śr mar 12, 2008 10:08

Killof102 pisze:Pozostaje tylko wymienić parownik bo za mały
a jaki masz obecnie ?


MK5 GTI++ viewtopic.php?f=90&t=565944" onclick="window.open(this.href);return false;
IBIZA na bonusie viewtopic.php?t=245433" onclick="window.open(this.href);return false;
MK3 VR6 viewtopic.php?t=57882" onclick="window.open(this.href);return false;

Killof102
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 180
Rejestracja: pt gru 08, 2006 23:28
Lokalizacja: Jawor/Stanisławów
Kontakt:

Post autor: Killof102 » śr mar 12, 2008 21:50

wozo pisze:Killof102 napisał/a:
Pozostaje tylko wymienić parownik bo za mały


a jaki masz obecnie ?
100 kW. Auto kręci się bez problemów do 4tyś. potem mi brakuje (robią sie dziury) co nie oznacza, że nie przyspiesza. Dwie paki łapie na autobanie. Z blosem auto nawet lepiej odpala rano i na LPG jedzie całkiem przyzwoicie.



Awatar użytkownika
wozo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 331
Rejestracja: wt lip 18, 2006 09:13
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: wozo » wt mar 25, 2008 14:45

Killof102 pisze:
wozo pisze:Killof102 napisał/a:
Pozostaje tylko wymienić parownik bo za mały


a jaki masz obecnie ?
100 kW. Auto kręci się bez problemów do 4tyś. potem mi brakuje (robią sie dziury) co nie oznacza, że nie przyspiesza. Dwie paki łapie na autobanie. Z blosem auto nawet lepiej odpala rano i na LPG jedzie całkiem przyzwoicie.
biorac pod uwage moc silnika na benz. to 100 kW dla parownika to jest jakas kpina ;)
ale jeszcze jedna sprawa to sprobuj wyregulowac cisnienie na parowniku, moze sie okazac ze daje za male i dlatego auto nie daje rady na wyzszych obr.
jezeli to nic nie da to tylko wymiana wchodzi w gre, najlepiej cos powyzej 200 KM

najlepiej jednak byloby przejsc na sekwencje
Ostatnio zmieniony wt mar 25, 2008 14:47 przez wozo, łącznie zmieniany 1 raz.


MK5 GTI++ viewtopic.php?f=90&t=565944" onclick="window.open(this.href);return false;
IBIZA na bonusie viewtopic.php?t=245433" onclick="window.open(this.href);return false;
MK3 VR6 viewtopic.php?t=57882" onclick="window.open(this.href);return false;

Killof102
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 180
Rejestracja: pt gru 08, 2006 23:28
Lokalizacja: Jawor/Stanisławów
Kontakt:

Post autor: Killof102 » wt mar 25, 2008 18:34

wozo pisze:najlepiej jednak byloby przejsc na sekwencje
no tak ! tylko koszt jaki ! biorąc pod uwagę, że na dzień dzisiejszy mam firmowe auto a z golfem tylko żona do szkoły jeździ i ja czasami na weekend to inwestowanie dodatkowej kasy troche sie mija z celem ! ja i tak na Pb śmigam tylko kobita se pyrka na gazie.


GOLF II 1,8 GT 90 PS - ex
GOLF III 2,8 VR6 174 PS - ex
GOLF III 2,0 GTI 115 PS - ex
GOLF IV 2,3 V5 GTI 170 PS - EX
SKODA OCTAVIA 1,9 TDI 4x4 101 PS - :)

Awatar użytkownika
wozo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 331
Rejestracja: wt lip 18, 2006 09:13
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: wozo » pn mar 31, 2008 22:14

Killof102, znalazlem cos takiego, moze temat warty zainteresowania

http://moto.allegro.pl/item331667870_se ... zawa_.html


MK5 GTI++ viewtopic.php?f=90&t=565944" onclick="window.open(this.href);return false;
IBIZA na bonusie viewtopic.php?t=245433" onclick="window.open(this.href);return false;
MK3 VR6 viewtopic.php?t=57882" onclick="window.open(this.href);return false;

Killof102
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 180
Rejestracja: pt gru 08, 2006 23:28
Lokalizacja: Jawor/Stanisławów
Kontakt:

Post autor: Killof102 » pn mar 31, 2008 23:46

wozo pisze:Killof102, znalazlem cos takiego, moze temat warty zainteresowania

http://moto.allegro.pl/it..._warszawa_.html
Fajnie tylko troche za daleko !

Założyłem BLOSA i narazie jest dobrze ! do 4tyś nie czuc różnicy !


GOLF II 1,8 GT 90 PS - ex
GOLF III 2,8 VR6 174 PS - ex
GOLF III 2,0 GTI 115 PS - ex
GOLF IV 2,3 V5 GTI 170 PS - EX
SKODA OCTAVIA 1,9 TDI 4x4 101 PS - :)

Awatar użytkownika
wozo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 331
Rejestracja: wt lip 18, 2006 09:13
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: wozo » wt kwie 01, 2008 13:41

Killof102 pisze:Fajnie tylko troche za daleko !
Nie chodzilo mi o to zebys jechal do wawy, ale ze taki temat jest juz mozliwy i moze gdzies blizej sie tym zajmuja, bo jest to do zrobienia.
Killof102 pisze: Założyłem BLOSA i narazie jest dobrze !
do 4tyś nie czuc różnicy !
Nie wiem jak u Ciebie, ale u mnie silnik powyzej 4000 rpm dopiero zaczyna sie budzic do zycia. Wiec chodzi o to zeby wyzej tez dawal rade.

Spojrzalem u siebie na wykresy i przy ok 4000 rpm mam niecale 120 KM, jezeli masz w miare podobne przebiegi mocy i momentu to moze sie okazac ze przy ok 4000 rpm peka u Ciebie granica 100 kW czyli po raz kolejny bym sie przychylal do wymiany reduktora/parownika.

Chociaz do ekonomicznej i sprawnej jazdy po miescie wystarczy ok 3000-3500 rpm. Jednak jezeli potem nie chce isc to wyprzedzanie musi byc ciezkie i nieprzyjemne :(


MK5 GTI++ viewtopic.php?f=90&t=565944" onclick="window.open(this.href);return false;
IBIZA na bonusie viewtopic.php?t=245433" onclick="window.open(this.href);return false;
MK3 VR6 viewtopic.php?t=57882" onclick="window.open(this.href);return false;

Killof102
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 180
Rejestracja: pt gru 08, 2006 23:28
Lokalizacja: Jawor/Stanisławów
Kontakt:

Post autor: Killof102 » wt kwie 01, 2008 23:54

wozo pisze:Jednak jezeli potem nie chce isc to wyprzedzanie musi byc ciezkie i nieprzyjemne
Dokładnie, z wyprzedzaniem jest już problem! A wymiana reduktora to podstawa ale to dopiero za jakiś czas! Ale dzieki za info może i trzeba będzie się rozejżeć za czymś takim z twojego linka ale teraz po przygodach z gazownikami to jakoś tak....mam pewne obawy. Ale kto wie może sie przełamie !


GOLF II 1,8 GT 90 PS - ex
GOLF III 2,8 VR6 174 PS - ex
GOLF III 2,0 GTI 115 PS - ex
GOLF IV 2,3 V5 GTI 170 PS - EX
SKODA OCTAVIA 1,9 TDI 4x4 101 PS - :)

Awatar użytkownika
wozo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 331
Rejestracja: wt lip 18, 2006 09:13
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: wozo » śr kwie 02, 2008 14:35

Killof102 pisze:ale teraz po przygodach z gazownikami to jakoś tak....mam pewne obawy
Ja bym najpierw dorwal kolesia, ktory Ci do vr`y wsadzil reduktor 100 kW i myslal ze to bedzie jezdzic.

Ew. rozkrec to co masz na maksimum mozliwosci, ale to rozwiazanie na krotka mete.

Z gazownikami trzeba uwazac, bo to swiezy zawod i bardzo czesto zdarzaja sie ludzie bez fachu w rekach. Ja mam do swojego auta: dwoch ktorzy potrafia zregenerowac listwe wtryskowa i jednego innego goscia, ktory bierze laptopa i jedziemy w teren stroic instalacje :-)

Powodzenia i napisz jak cos sie wydarzy konkretnego, bo jestem ciekaw rezultatow.
Pzd


MK5 GTI++ viewtopic.php?f=90&t=565944" onclick="window.open(this.href);return false;
IBIZA na bonusie viewtopic.php?t=245433" onclick="window.open(this.href);return false;
MK3 VR6 viewtopic.php?t=57882" onclick="window.open(this.href);return false;

ODPOWIEDZ

Wróć do „VR6”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości