rozrzad
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
VR, słyszałem o jednym ale ewidentna wina pseudo mechanika
GOLF MK3 VR6 http://www.cultstyle.pl/forum/viewtopic.php?f=42&t=4088
GOLF MK2 VR6 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=159825
PROJEKT BORA http://www.cultstyle.pl/forum/viewtopic.php?f=42&t=13467
RALLYE GOLF G60 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=540536
GOLF MK2 VR6 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=159825
PROJEKT BORA http://www.cultstyle.pl/forum/viewtopic.php?f=42&t=13467
RALLYE GOLF G60 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=540536
czyli co mimo wszytsko lancuch sie nei zrywa? nie ma niebezpieczenstwa?
http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
![Obrazek](http://www.mapet-tuning.com/baner_all.jpg)
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
![Obrazek](http://www.mapet-tuning.com/baner_all.jpg)
i wtedy kapa?
http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
![Obrazek](http://www.mapet-tuning.com/baner_all.jpg)
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
![Obrazek](http://www.mapet-tuning.com/baner_all.jpg)
sorki za odgrzebywanie tematu, ale temat wlasciwie ten sam wiec po co dublowac ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
przy wymianie uszczelki pod glowica mialem plan ogarnac temat napinaczy i wogle rozrzady, ale ku mojemu zaskoczeniu nie byly powycierane ani nic z tych rzeczy - stan ok![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
lancuch tez byl na miejscu
po czym poznac ze nalezalo by go wymienic ?? jakies metody pomiarowe, czy moze tylko oganoleptycznie - na oko ?? - wiem ze wymiana nie zaszkodzi, ale moze nie jest konieczna??
dodam ze auto rocznik 92 - blisko 300kkm, bujnie sie jeszce licznikowe 240 ;> (ntw 219 gps:), ciezkie (passat kombi
ale szalu w osiagach nie ma i trzeba cisnac zdrowu zeby sie odepchnelo...
wydaje mi sie ze jest troche slabawe i cianie z wysoku=ich obrotow >3500
wiem ze nie diesel, ale pojemnosc i moment powinien przelozyc sie na "podwyzszona" elastycznosc ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
auto pomyka lepiej niz tdi 66kW, ale nie lepiej niz kr na digi![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
nowe swiece, przewody, kopolka, palec, cisnienie po 13
jakichs wielkich progow na cylindrach nie ma
, wody nie bierze
oleju tak ze 3 litry miedzy zmianami, ale uszczelniacze zaworowe do ogarniecia i nie jest jakos szczegolnie oszczedzany
wiec z tym problemu nie ma... (no i jezdzi na sekwencji
- ale rozmawiamy o benzynie)
zadnych bledow z vaga, ani innych widocznych usterek...
jakies sugestie ??![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
przy wymianie uszczelki pod glowica mialem plan ogarnac temat napinaczy i wogle rozrzady, ale ku mojemu zaskoczeniu nie byly powycierane ani nic z tych rzeczy - stan ok
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
lancuch tez byl na miejscu
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
po czym poznac ze nalezalo by go wymienic ?? jakies metody pomiarowe, czy moze tylko oganoleptycznie - na oko ?? - wiem ze wymiana nie zaszkodzi, ale moze nie jest konieczna??
dodam ze auto rocznik 92 - blisko 300kkm, bujnie sie jeszce licznikowe 240 ;> (ntw 219 gps:), ciezkie (passat kombi
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
wydaje mi sie ze jest troche slabawe i cianie z wysoku=ich obrotow >3500
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
auto pomyka lepiej niz tdi 66kW, ale nie lepiej niz kr na digi
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
nowe swiece, przewody, kopolka, palec, cisnienie po 13
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
![satan :satan:](./images/smilies/satan.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![satan :satan:](./images/smilies/satan.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
zadnych bledow z vaga, ani innych widocznych usterek...
jakies sugestie ??
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
nie potrzebana jest wymiana zebatek..... ja wymienilem caly rozrzad oprocz zebatek czyli dwa lancuchy slizgi i napinacze..... moc podniosla sie i nastala cichosc w silniku .... pracuje ideanie..... normalnie teraz tylko siedziec i sluchac i popijac browca ![okej :okej:](./images/smilies/okej.gif)
![okej :okej:](./images/smilies/okej.gif)
FIESTA R32 - TERRORYSTA:)
250KM i 320Nm :).....
ET: 13,72s... z silnikiem VR6
http://polskajazda.pl/Samochody/Ford/Fiesta/19077
250KM i 320Nm :).....
ET: 13,72s... z silnikiem VR6
http://polskajazda.pl/Samochody/Ford/Fiesta/19077
to faktycznie masz cos do ogarnieciamalolat pisze:oleju tak ze 3 litry miedzy zmianami, ale uszczelniacze zaworowe do ogarniecia
MK5 GTI++ viewtopic.php?f=90&t=565944" onclick="window.open(this.href);return false;
IBIZA na bonusie viewtopic.php?t=245433" onclick="window.open(this.href);return false;
MK3 VR6 viewtopic.php?t=57882" onclick="window.open(this.href);return false;
IBIZA na bonusie viewtopic.php?t=245433" onclick="window.open(this.href);return false;
MK3 VR6 viewtopic.php?t=57882" onclick="window.open(this.href);return false;
To ja też sie podepne
Wymieniam rozrząd i chcę ustawić na znakach koło wału- a znak jest tylko na kole... ( tu są znaki jakie powinny być http://www.agthompsonfamily.com/vw/TimingChain7.jpg ) zostało mi do odkręcenia jeszcze koło zamachowe i chciałem zblokować za pomocą blaszek wałki ( http://www.agthompsonfamily.com/vw/TimingChain9.jpg ) lecz nijak niemoge ich tam wsadzić... czy az tak sie różni ten silnik na fotkach (mk4) od mojego w mk3?? Dalej będzie tak samo jak w tej poradzie http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=1264409 czy mam się jeszcze przed czymś ustrzec??
Z góry dzięki za odp . pozdrawiam!
[ Dodano: 27 Lut 2008 01:19 ]
acha i jeszcze jedno pytanko czy wymiana rozrządu dodaje mocy- słyszałem takie opinie... mój AAA ma w tej chwili 148 000 (nie pytajcie czy prawdziwy)![goof :goof:](./images/smilies/goof.gif)
Wymieniam rozrząd i chcę ustawić na znakach koło wału- a znak jest tylko na kole... ( tu są znaki jakie powinny być http://www.agthompsonfamily.com/vw/TimingChain7.jpg ) zostało mi do odkręcenia jeszcze koło zamachowe i chciałem zblokować za pomocą blaszek wałki ( http://www.agthompsonfamily.com/vw/TimingChain9.jpg ) lecz nijak niemoge ich tam wsadzić... czy az tak sie różni ten silnik na fotkach (mk4) od mojego w mk3?? Dalej będzie tak samo jak w tej poradzie http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=1264409 czy mam się jeszcze przed czymś ustrzec??
Z góry dzięki za odp . pozdrawiam!
[ Dodano: 27 Lut 2008 01:19 ]
acha i jeszcze jedno pytanko czy wymiana rozrządu dodaje mocy- słyszałem takie opinie... mój AAA ma w tej chwili 148 000 (nie pytajcie czy prawdziwy)
![goof :goof:](./images/smilies/goof.gif)
Stary VR viewtopic.php?t=149702
mmaniek8, a byles z nim na hamowni ? jak Ci odpala na zimnym silniku ?
MK5 GTI++ viewtopic.php?f=90&t=565944" onclick="window.open(this.href);return false;
IBIZA na bonusie viewtopic.php?t=245433" onclick="window.open(this.href);return false;
MK3 VR6 viewtopic.php?t=57882" onclick="window.open(this.href);return false;
IBIZA na bonusie viewtopic.php?t=245433" onclick="window.open(this.href);return false;
MK3 VR6 viewtopic.php?t=57882" onclick="window.open(this.href);return false;
na hamowni niebyłem (po kupnie musiałem wymienić halla i podłączyć lambde bo kabelek był urwany) Na zimnym silniku jak odrazu go kręce to z 2s musze go pokręcić ale znalazłem sposób przy przekręcaniu kluczyka na pozycje uruchomienia jest taki "martwy moment" i na nim przytrzymam kluczyk i dalej przekręce to pali jak dziecko
a co to ma wspólnego z moimi zapytaniami??
![grin :grin:](./images/smilies/grin.gif)
Stary VR viewtopic.php?t=149702
duszek82 pisze:potrzebuje schemat bądz rysunek rozrządu do VR6 bo mam problem z jego ustawieniem
było już na forum nie raz ... musisz szukać ale że jesteś świeży to łap link ze zdjęciami :
http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=1264409
Pozdr
budujemy syncro :
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2741405&sid=7934459afb85f7d17f39e6aedb9f6af7#2741405
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2741405&sid=7934459afb85f7d17f39e6aedb9f6af7#2741405
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości