Prosze o opinie na temat VR6 2.8

Forum techniczne związane z silnikami VR6

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
PIT_BULL
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 171
Rejestracja: wt sty 04, 2005 01:17
Lokalizacja: chorzów
Kontakt:

Prosze o opinie na temat VR6 2.8

Post autor: PIT_BULL » sob sty 26, 2008 15:46

Witam panowie mam prosbe zwlaszcza do uzytkownikow VR6 2.8 gdyz mam okazje kupic sharana z takim wlasnie silnikiem !powiedzcie mi jak zywotne sa te silniczki jakie koszta exploatacji ile pali benzynki /gazu! dodam ze ten ma przejechane 240 tys wiuec na ten silnik to duzo czy nie? bo wiem ze dla TDI to nic w zasadzie!pozdrawiam i dziekuje za opinie


[url=http://imageshack.us][img]http://img239.imageshack.us/img239/2725/pdr0009qq2.jpg[/img][/url]
Golf III Variant 1,8 w avatarku moja Vanesska 4100g 54 cm 06.04.2007 2:40 :)

Awatar użytkownika
jabolo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 429
Rejestracja: pn sie 20, 2007 22:12
Lokalizacja: łódz

Post autor: jabolo » sob sty 26, 2008 16:40

podjedz na hamownie. zobacz ile kucy uciekło... jak trzyma serie to bierz VW. Pali tyle ile wlejesz. Tutaj wiekszosc ma v-erke w golfach i w miescie da rade w 13-14 litrach sie zmiescic trasa około 9-10 oczywiscie przy normalnej jezdzie. Co do sharana nie mam pojecia ale zapewne musisz doliczyc minimum te 2-3 litry ze wzgledu na wieksza mase jak i gorsza aerodynamike. a jesli chodzi o gaz to na forum jest juz wyrobiona opinia na temat i gaz raczej nie jest dobrym rozwiazaniem choc od tej reguł sa odstepsta(czytac vr6 wozo) on smiga na gazie i fajnie mu autko sie zbiera ale ma dobra instalacje. a co do wytrzymałosci TDi nie byłbym tego taki pewien... to juz nie te same diesle ktore były kiedys

pozdravwiam


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=251348&postdays=0&postorder=asc&start=0

Awatar użytkownika
wozo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 331
Rejestracja: wt lip 18, 2006 09:13
Lokalizacja: Gdynia

Re: Prosze o opinie na temat VR6 2.8

Post autor: wozo » sob sty 26, 2008 16:43

PIT_BULL pisze:Witam panowie mam prosbe zwlaszcza do uzytkownikow VR6 2.8 gdyz mam okazje kupic sharana z takim wlasnie silnikiem !powiedzcie mi jak zywotne sa te silniczki jakie koszta exploatacji ile pali benzynki /gazu! dodam ze ten ma przejechane 240 tys wiuec na ten silnik to duzo czy nie? bo wiem ze dla TDI to nic w zasadzie!pozdrawiam i dziekuje za opinie
Siemasz.

Nikt tu chyba nie ma sharana, ja Ci napsize jak to w golfie wyglada.
Spalanie gazu na sekwencji 10 trasa 15 miasto. Pewnie moznaby zejsc nizej w miescie ale jak jezdze to nie leje mniej, bo korki i klima itp.
Koszty takiej eksploatacji na gazie musisz powiekszyc o paliwo, przynajmniej 100 miesiecznie do baku robiac dziennie ok 50 km. Benzyna na rozruch oraz czasem na wcisniecie do dechy.

240 tys km to juz jest przebieg. Wazne jednak jest ile z tego przejechal na gazie i jakim, kiedy byl robiony rozrzad, czy byla kiedys wymieniana uszczelka pod glowica.

Nigdy nie jezdzilem Sharanem z VR6, na pewno osiagi nie powalaja na kolana, ale bedzie zrywniejszy od diesla. Tylko musisz sam ocenic, czy to zrekompensuje Ci koszty zwiazane z utrzymaniem VR6, czy nie lepiej jako auto rodzinne kupic TDI a VR6 wstawic do garazu - bez gazu, tylko na weekendy i nocne przejazdzki :)

Pzd !


MK5 GTI++ viewtopic.php?f=90&t=565944" onclick="window.open(this.href);return false;
IBIZA na bonusie viewtopic.php?t=245433" onclick="window.open(this.href);return false;
MK3 VR6 viewtopic.php?t=57882" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
jabolo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 429
Rejestracja: pn sie 20, 2007 22:12
Lokalizacja: łódz

Post autor: jabolo » sob sty 26, 2008 16:48

aha dodam jeszcze ze w tym silniku jest zastosowany łancuch rozrządu wiec ten problem odpada choc nie wiem czy w twoim przypadku(240tys km) jesli chcesz oszczedzać to nie kupuj v-erki noi poczekaj do poniedziałku na wypowiedzi innych ktorzy moga wiecej powiedziec na temat samego vr6 jaki i vr6 w budzie sharana bo w weekend raczej malo osób tu zaglada


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=251348&postdays=0&postorder=asc&start=0

Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Re: Prosze o opinie na temat VR6 2.8

Post autor: Borys » sob sty 26, 2008 19:33

PIT_BULL pisze:Witam panowie mam prosbe zwlaszcza do uzytkownikow VR6 2.8 gdyz mam okazje kupic sharana z takim wlasnie silnikiem !powiedzcie mi jak zywotne sa te silniczki jakie koszta exploatacji ile pali benzynki /gazu! dodam ze ten ma przejechane 240 tys wiuec na ten silnik to duzo czy nie? bo wiem ze dla TDI to nic w zasadzie!pozdrawiam i dziekuje za opinie
to ja odpowiem bo niedawno takie auto zakupił kolega, nie jest to taki zwykły scharan bo 2.8 sycnro w automacie,
nowiec silnik jak silnik w takich rozmiarów aucie jest to jedyny słuszny, co do osiągów to waga i napęd robi swoje ale miło rozczarowały nas osiągi, bardzo ładnie się zbiera 200km/h to zaden problem w wysciigu z rola z octavią 4x4 100KM PD octawia przegrywa dosc znacznie,

co do palania to w/w autem minimalne zuzycie jakie wyszło na mfa to 11l benzyny,

podsumowując sharan VR6 jest to duze wygodne auto silnik daje rade, co do przegoiegów to nie jest to 240 tys nie jest powodem do rezygnacji z zakupu.

bardzo fajnie to jeździ na LPG sekwencyjnym
czesci są ogólnodostępne


www.vrservice.pl

Awatar użytkownika
VR
VW Klub Białystok
VW Klub Białystok
Posty: 356
Rejestracja: czw lis 04, 2004 11:28
Lokalizacja: B-stok
Kontakt:

Re: Prosze o opinie na temat VR6 2.8

Post autor: VR » ndz sty 27, 2008 08:41

Borys pisze: to zaden problem w wysciigu z rola z octavią 4x4 100KM PD octawia przegrywa dosc znacznie,
tylko pamiętaj że octavian był naprawiany sznurowadłem i wtedy nie miał tych 101KM :chytry:



Awatar użytkownika
fazaa
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 51
Rejestracja: wt sty 02, 2007 18:01
Lokalizacja: Kielce

Post autor: fazaa » wt sty 29, 2008 02:52

a sharany niewychodzily juz z silnikami VR6 204 KM??


FIESTA R32 - TERRORYSTA:)
250KM i 320Nm :).....
ET: 13,72s... z silnikiem VR6
http://polskajazda.pl/Samochody/Ford/Fiesta/19077

Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » wt sty 29, 2008 08:50

fazaa pisze:a sharany niewychodzily juz z silnikami VR6 204 KM??
wychodziły 2.8 24V od 2000.04


www.vrservice.pl

Awatar użytkownika
aphex
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 247
Rejestracja: śr gru 01, 2004 16:51
Lokalizacja: Węgrów

Post autor: aphex » pt lut 01, 2008 13:21

Nie będę już tworzył nowego tematu i zapytam sie tutaj.

Kolega chce kupić sobie Vr-6 jedziemy po nią już jutro :D.

Prosiłbym was o informacje na co zwrócić uwagę przy zakupie.
Chodzi mi tylko o silnik.


Vw Golf III 1.8 GL ABS

Awatar użytkownika
-pawlo111
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 902
Rejestracja: wt lip 18, 2006 10:44
Lokalizacja: Kolbuszowa RKL- Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: -pawlo111 » pt lut 29, 2008 16:43

ja też bym prosił jakieś informacje co do silnika. Mam na oku passata B3 bez LPG


mkII GTI 112ps
mkII GTI 107ps
mkII GTD 82ps
b4 2.6 V6 150ps
Ibiza 6K Cupra 150ps
ibiza 6K2 TDI 150ps
corrado ABF 150ps
A3 TDI 110+
toledo 2 TDI 90+++
MKII GT

Awatar użytkownika
arovr6
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 292
Rejestracja: sob lis 10, 2007 23:26
Lokalizacja: Bolszewo

Post autor: arovr6 » sob mar 01, 2008 00:03

jak go odpala to za pierwszym razem :) i ma chodzic jak zyleta...!! zero przymółki..!! słuchaj czy rozrząd ok << cicho ma pracowac ładnie.. no i ma latac..a najlepiej to na hamownie go wescie..<<<

silnik piękny :) jak sie przejedziesz to zobaczysz :) ja oszalałem na jego punkcie :) :grin:
Ostatnio zmieniony sob mar 01, 2008 00:04 przez arovr6, łącznie zmieniany 1 raz.


----------------------
| VR6 TO JEST TO |
----------------------
Do Mojego MKIII----> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=134587

Awatar użytkownika
-pawlo111
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 902
Rejestracja: wt lip 18, 2006 10:44
Lokalizacja: Kolbuszowa RKL- Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: -pawlo111 » sob mar 01, 2008 10:59

a jak to jest w VR6 z rozrządem. Bo jest na łańcuszku ale czy to się jeszcze wymienia z raz czy juz do śmierci. A rolki?


mkII GTI 112ps
mkII GTI 107ps
mkII GTD 82ps
b4 2.6 V6 150ps
Ibiza 6K Cupra 150ps
ibiza 6K2 TDI 150ps
corrado ABF 150ps
A3 TDI 110+
toledo 2 TDI 90+++
MKII GT

Awatar użytkownika
Praks
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 169
Rejestracja: czw lis 29, 2007 12:46
Lokalizacja: Powierz/Olsztyn
Kontakt:

Post autor: Praks » sob mar 01, 2008 11:30

-pawlo111 pisze:a jak to jest w VR6 z rozrządem. Bo jest na łańcuszku ale czy to się jeszcze wymienia z raz czy juz do śmierci. A rolki?
nic nie jest wieczne :bajer:
srednio co 120tys powinno sie zrobic rozrzad... :smoke:


Corrado VR6 US Porsche Style...

Awatar użytkownika
-pawlo111
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 902
Rejestracja: wt lip 18, 2006 10:44
Lokalizacja: Kolbuszowa RKL- Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: -pawlo111 » sob mar 01, 2008 13:05

łańcuch się wymienia? a jaki jest objaw jak się coś dzieje? łańcuszek słychac?

Jaki jest koszt części na rozrząd? są dostępne?

[ Dodano: 01 Mar 2008 13:59 ]
powiedzcie jeszcze jak z ubezpieczeniem tego potwora.

Bo mam 2 opcje i jak to wyglada cenowo.

Na mnie. wiek 23 lata 5 lat prawko

Na mamuske 47lat pełne zniżki.
Na tate nie chce a jako małżeństwo mają takie same zniżki.


mkII GTI 112ps
mkII GTI 107ps
mkII GTD 82ps
b4 2.6 V6 150ps
Ibiza 6K Cupra 150ps
ibiza 6K2 TDI 150ps
corrado ABF 150ps
A3 TDI 110+
toledo 2 TDI 90+++
MKII GT

ODPOWIEDZ

Wróć do „VR6”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości