kompresor do AAA

Forum techniczne związane z silnikami VR6

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
lawrai
Forum Master
Forum Master
Posty: 1066
Rejestracja: wt lis 29, 2005 10:24
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

kompresor do AAA

Post autor: lawrai » sob sty 12, 2008 00:30

mało się znam ale zbieram informacje . Wiem że Ci co sie znają to nie powiedzą ponieważ to są ich pieniądze ale gdyby ... To prośba jest taka aby ktoś mnie nakierował jaki kompresor najlepiej wybrać w normalnych pieniądzach przyjazny dla silnika AAA w budzie mk3 oscylujący w moc około 250 KM i powyżej 300 Nm .

Następnie jak wygląda kwestia układu paliwowego przy takiej modyfikacji czy trzeba większe wtryski wydajniejszą pompę ? ,

chyba nie trzeba zakuwać bebechów ? .

Kiedyś czytałem o eatonie z mini i coś mi się z nim kojarzy , tylko pytanie czy myślę w dobrym kierunku bo głównie o to mi chodzi ... Z tego co udało mi się też wyczytać to możliwe że udałoby się to również z mercedowskim o początku 271 ale czy się zmieści w miejscie seryjnej puszki filtra powietrza ? (pytanie czy to nie są te same bo tego z mini nie znam numerów) . Osobą które mi naprawdę pomogą serdecznie dziękuję . Pozdr
Ostatnio zmieniony sob sty 12, 2008 01:14 przez lawrai, łącznie zmieniany 4 razy.


budujemy syncro :

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2741405&sid=7934459afb85f7d17f39e6aedb9f6af7#2741405

Awatar użytkownika
TOMEKKK
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 111
Rejestracja: pn lut 07, 2005 18:12
Lokalizacja: Zagłębie

Post autor: TOMEKKK » sob sty 12, 2008 19:40

W sprawie Eatona: Z Mini odpada, bo ma zbyt małą wydajność do pojemność VRa. Z silników 271 pochodzi M62. będzie dobry i możesz osiągnąć na nich ok. 0.8 bara ale są różne: ze sprzęgłem i bez, duże i małe. Na takim jak ja mam (zdjęcia w projektach) osiągniesz jakieś od 0,3 bara ma seryjnym kółku do 0,8 na małym. Jeżeli nie masz klimy to sie zmieści.

Co do wtrysków, to VR ma zdaje się wyjątkowo małe, więc chyba wymiana będzie konieczna. Kuć nie trzeba


Diesel? Only in Ikarus !
[img]http://img4.imageshack.us/img4/3213/failsqv3.jpg[/img]
Digitun.pl

Awatar użytkownika
lawrai
Forum Master
Forum Master
Posty: 1066
Rejestracja: wt lis 29, 2005 10:24
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Post autor: lawrai » sob sty 12, 2008 21:04

ok . Ogólnie mam klime mechaniczną , ale mógłbym wyrzucić ten kompresor klimy i w jego miejsce wstawić dmuchawke . Co myślisz o takim rozwiazaniu ? . Pozostaje kwestia jak to upchać w vr6 gdzie praktycznie ciężko jest zmieścić dłoń pomiędzy silnikiem a chłodnicą wody . Bo chyba odpada wstawienie go w miejsce seryjnej puszki powietrza bo chyba byłby zbyt duży problem z przymocowaniem go ? . Dzieki że Się wypowiedziałeś . Miło wiedzieć , że ktoś pomoże ...


budujemy syncro :

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2741405&sid=7934459afb85f7d17f39e6aedb9f6af7#2741405

Awatar użytkownika
TOMEKKK
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 111
Rejestracja: pn lut 07, 2005 18:12
Lokalizacja: Zagłębie

Post autor: TOMEKKK » sob sty 12, 2008 21:21

Tu masz dobrze pomyślany montaż w Mk II VR6: kompresor z dupy strony, kolektor ssący hybrydowy jakiś ;-)
http://forums.thecarlounge.net/zerothread?id=3058281
tu masz tani zestaw, który zapewne trzeba będzie przerobić:

http://cgi.ebay.de/Eaton-Kompressor-Kit ... dZViewItem

ale łatwiej będzie pewnie upchnąć kompresor odśrodkowy:

http://www.sfxperformance.com/parts/VFEVFK02-02.htm


Diesel? Only in Ikarus !
[img]http://img4.imageshack.us/img4/3213/failsqv3.jpg[/img]
Digitun.pl

Awatar użytkownika
melon
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 562
Rejestracja: sob paź 23, 2004 11:23
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: melon » sob sty 12, 2008 21:25

Odezwij sie do wielkiego brata na forum http://forum.vwpomorze.pl/
on ma vr6 z kompresorem w mk2 moze cos podpowie.



Awatar użytkownika
lawrai
Forum Master
Forum Master
Posty: 1066
Rejestracja: wt lis 29, 2005 10:24
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Post autor: lawrai » sob sty 12, 2008 21:40

z tym odśrodkowym wiadomo że łatwizna ale jego koszta są mega zabójcze . Znów ten z ebay niby kit juz obserwuje od wczoraj ale nie widzę tam sensownych mocowań itd. a jak niemcy sie napalili tym że to jest niby plug and play to już ciezko będzie ich przelicytować .

Dzięki za link z vwvortex.com , przeglądałem wczoraj a jednak tego jeszcze nie widziałem . Fakt że rozwiązanie gościa wydaje się zbyt uciązliwe i trzeba pomyśleć nad czymś prostszym :) .

Narazie tak marudze ale chcem skompletować wiedzę a dopiero potem zacząć działać aby nie stać w miejscu zastanawiając sie jak co zamontować :) .

Mógłbyś mi wysłać na priva numer swojego kompresora ? . Oczywiście , jeżeli chcesz aż tak mi pomóc to byłbym wdzięczny .


budujemy syncro :

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2741405&sid=7934459afb85f7d17f39e6aedb9f6af7#2741405

Awatar użytkownika
TOMEKKK
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 111
Rejestracja: pn lut 07, 2005 18:12
Lokalizacja: Zagłębie

Post autor: TOMEKKK » sob sty 12, 2008 22:07

lawrai pisze:z tym odśrodkowym wiadomo że łatwizna ale jego koszta są mega zabójcze . Znów ten z ebay niby kit juz obserwuje od wczoraj ale nie widzę tam sensownych mocowań itd. a jak niemcy sie napalili tym że to jest niby plug and play to już ciezko będzie ich przelicytować .

Dzięki za link z vwvortex.com , przeglądałem wczoraj a jednak tego jeszcze nie widziałem . Fakt że rozwiązanie gościa wydaje się zbyt uciązliwe i trzeba pomyśleć nad czymś prostszym :) .

Narazie tak marudze ale chcem skompletować wiedzę a dopiero potem zacząć działać aby nie stać w miejscu zastanawiając sie jak co zamontować :) .

Mógłbyś mi wysłać na priva numer swojego kompresora ? . Oczywiście , jeżeli chcesz aż tak mi pomóc to byłbym wdzięczny .
Bardzo proszę:
Obrazek


Diesel? Only in Ikarus !
[img]http://img4.imageshack.us/img4/3213/failsqv3.jpg[/img]
Digitun.pl

Awatar użytkownika
lawrai
Forum Master
Forum Master
Posty: 1066
Rejestracja: wt lis 29, 2005 10:24
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Post autor: lawrai » ndz sty 13, 2008 01:53

łoki toki . Bardzo mi pomogłeś za co Dziękuję . Pozostało mi pytanie jak i w którym miejscu go upchać ... bo chyba nigdzie nie ma na niego miejsca i będę musiał pozbyć się klimatyzacji a następnie wsadzić kompresor w miejsce kompresora klimatyzacji . Myślę że to dobre rozwiązanie tylko pytanie czy się zmieści :bajer: . Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony ndz sty 13, 2008 01:55 przez lawrai, łącznie zmieniany 1 raz.


budujemy syncro :

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2741405&sid=7934459afb85f7d17f39e6aedb9f6af7#2741405

Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » ndz sty 13, 2008 02:56

a moze takie cos,
1 bar ładuje, ale kosztuje duuzo
mialem okazje troche posmigac tym VR z kompresorem, bardzo zacnie to jeździ
Obrazek


www.vrservice.pl

Awatar użytkownika
lawrai
Forum Master
Forum Master
Posty: 1066
Rejestracja: wt lis 29, 2005 10:24
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Post autor: lawrai » ndz sty 13, 2008 03:01

bardzo dużo , tzn. jakie są koszta samego kompresora w tym sylu i czy są do dostania w PL jako uzywane ? . Bo jak narazie udało mi się namierzyć jedynie kompresory w stylu eatona 271 ale mam wątpliwości czy się zmieści przy v-erze (271) bez jakiejś totalnej rzeźby :/ .
Ostatnio zmieniony ndz sty 13, 2008 03:04 przez lawrai, łącznie zmieniany 1 raz.


budujemy syncro :

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2741405&sid=7934459afb85f7d17f39e6aedb9f6af7#2741405

Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » ndz sty 13, 2008 03:14

lawrai pisze:bardzo dużo , tzn. jakie są koszta samego kompresora w tym sylu i czy są do dostania w PL jako uzywane ? . Bo jak narazie udało mi się namierzyć jedynie kompresory w stylu eatona 271 ale mam wątpliwości czy się zmieści przy v-erze (271) bez jakiejś totalnej rzeźby :/ .
uzywki nie widzialem, nowy jakies ponad 5 tys


www.vrservice.pl

Awatar użytkownika
lawrai
Forum Master
Forum Master
Posty: 1066
Rejestracja: wt lis 29, 2005 10:24
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Post autor: lawrai » ndz sty 13, 2008 12:36

to i tak nie dużo patrząc na jego łatwość montażu . Nie ukrywam ze nie mogę obecnie pozwolić sobie na tak drogi kompresor i chyba pozostaje mi tylo kombinowanie z 271 . Chyba że znacie jakieś inne troszkę tańsze z seri takich co wkleił Borys ? THX


budujemy syncro :

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2741405&sid=7934459afb85f7d17f39e6aedb9f6af7#2741405

Awatar użytkownika
VR
VW Klub Białystok
VW Klub Białystok
Posty: 356
Rejestracja: czw lis 04, 2004 11:28
Lokalizacja: B-stok
Kontakt:

Post autor: VR » ndz sty 13, 2008 15:19

lawrai pisze:Pozostało mi pytanie jak i w którym miejscu go upchać ... bo chyba nigdzie nie ma na niego miejsca i będę musiał pozbyć się klimatyzacji a następnie wsadzić kompresor w miejsce kompresora klimatyzacji . Myślę że to dobre rozwiązanie tylko pytanie czy się zmieści :bajer:
powinien sie zmiescic, trzeba zamienic go miejscami z alternatorem
Obrazek



Awatar użytkownika
lawrai
Forum Master
Forum Master
Posty: 1066
Rejestracja: wt lis 29, 2005 10:24
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Post autor: lawrai » ndz sty 13, 2008 15:31

nie spodziewałem się Chłopaki , że aż tak mi pomożecie. Dzięki Wielkie Wszystkim :pub: Teraz chyba pozostało skompletowanie częsci i rozwiazywanie problemów w trakcie prac . Jak coś to będę pisał . Pozdrawiam


budujemy syncro :

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2741405&sid=7934459afb85f7d17f39e6aedb9f6af7#2741405

ODPOWIEDZ

Wróć do „VR6”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości