od czego zacząc dłubac vr?
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 26
- Rejestracja: sob lis 24, 2007 19:21
- Lokalizacja: wrocław
BARANMC1, ano da to ze jesli np ja swojego hamowałem i wyszło 175 koni i załózmy ze od 0-200 robie w 28 sekund a np kolegi vr6 robi w 27 to wiadomo ze nie ma 140koni jak to sie zdarza w vr tylko cos koło serii...dla mnie logiczne nie wiem jak dla ciebie...
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=251348&postdays=0&postorder=asc&start=0
jabolo, prosze cie ~!! czy tobie sie wydaje ze kazdy jezdzi tak samo ,wystarczy ze mas zwiecej paliwa albo 1 osobe na aucie i juz bedzie inaczej, takie techniki to mozna było stosowac w czasie 1szej wojny swiatowej a nie teraz. TRZEBA POJECHAC NA HAMOWNIE
GOLF MK3 VR6 http://www.cultstyle.pl/forum/viewtopic.php?f=42&t=4088
GOLF MK2 VR6 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=159825
PROJEKT BORA http://www.cultstyle.pl/forum/viewtopic.php?f=42&t=13467
RALLYE GOLF G60 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=540536
GOLF MK2 VR6 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=159825
PROJEKT BORA http://www.cultstyle.pl/forum/viewtopic.php?f=42&t=13467
RALLYE GOLF G60 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=540536
BARANMC1, lawrai,
to przeczytajcie co dokładnie napisałem w pierwszym poscie"tylko i wyłacznie hamownia prawde ci powie" a to co napisałem to tylko taki dorazny sposób jak by ktos nie miał mozliwosci podskoczyc na hamownie
to przeczytajcie co dokładnie napisałem w pierwszym poscie"tylko i wyłacznie hamownia prawde ci powie" a to co napisałem to tylko taki dorazny sposób jak by ktos nie miał mozliwosci podskoczyc na hamownie
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=251348&postdays=0&postorder=asc&start=0
rozumiem CIebie Jabolo , orientacyjnie mozna tak sprawdzic czas w jaki sie auto buja ale trzeba uwzględnić chociaz te prawa które napisałem . Chociaz tak po egipsku mozna tez troszke sie podbudowac ale uwierz , mój też sie zbierał zajebiscie a okazało sie 150 koni i 217 Nm . Nie da rady tego wyczuć stoperami . Ja mierzyłem sekundy wyszło mi 7 . JAk to jest mozliwe ? - niemozliwe przy tej mocy .
A z hamownią oczwiście masz racje , ze tylko ona prawde powie .
A z hamownią oczwiście masz racje , ze tylko ona prawde powie .
budujemy syncro :
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2741405&sid=7934459afb85f7d17f39e6aedb9f6af7#2741405
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2741405&sid=7934459afb85f7d17f39e6aedb9f6af7#2741405
BARANMC1, arovr6 wariaty jestescie, ja tak szybko nie jezdze
[ Dodano: 07 Gru 2007 20:30 ]
[ Dodano: 07 Gru 2007 20:30 ]
dorazne sposoby nie sa dobre, bo dostalem baty z rolki od mk4 gti 1.8 T !jabolo pisze:to przeczytajcie co dokładnie napisałem w pierwszym poscie"tylko i wyłacznie hamownia prawde ci powie" a to co napisałem to tylko taki dorazny sposób jak by ktos nie miał mozliwosci podskoczyc na hamownie
MK5 GTI++ viewtopic.php?f=90&t=565944" onclick="window.open(this.href);return false;
IBIZA na bonusie viewtopic.php?t=245433" onclick="window.open(this.href);return false;
MK3 VR6 viewtopic.php?t=57882" onclick="window.open(this.href);return false;
IBIZA na bonusie viewtopic.php?t=245433" onclick="window.open(this.href);return false;
MK3 VR6 viewtopic.php?t=57882" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Nowicjusz
- Posty: 26
- Rejestracja: sob lis 24, 2007 19:21
- Lokalizacja: wrocław
aa jak można przerobic wydech jak w aucie jest jeszcze oryginał, 2 pod autem i katalizator + ostatni remus(z tego co czytałem to tłumiki remusa są głośne a moj jest cichy, może dlatego że tyle jest ich pod autem i to go ''muli'' ) co trzeba zrobic?? wspawac rurki i tylko ostatni zostawic czy jakies przelotowe kupic?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości