Kącik posiadaczy VR6

Forum techniczne związane z silnikami VR6

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Killof102
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 180
Rejestracja: pt gru 08, 2006 23:28
Lokalizacja: Jawor/Stanisławów
Kontakt:

Post autor: Killof102 » sob gru 01, 2007 14:37

tomekk2gti pisze:Witam, mam pytanie, jak w golfie jest sciągnięty przepływomierz i cały filtr to auto normalnie bedzie pracowało? jak wtedy z osiągami? spadają dużo? silnik to vr6 :grin:
Kiedyś odłączałem przepływomierz i m i zgasł silnik. Na gazie chodzi (ponoć!). Wydaje mi sie, że jak jest ciepły to powinien chodzić ale nie jestem pewny. Kiedyś mi jakaś rurka wyskoczyła i auto chodziło. Tylko obroty falowały i jak był zimny to gasł (tak jakby ssania nie było). co do osiągów to ...



Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » sob gru 01, 2007 14:58

nie bedzie chodzil rowno i wzrosnie spalanei bo przeciez nie bedzie ci meirzyl ilosci powietrza...


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

tomekk2gti
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: sob lis 24, 2007 19:21
Lokalizacja: wrocław

Post autor: tomekk2gti » sob gru 01, 2007 15:47

czyli bez przepływomierza auto ma gorsze osiągi?



Killof102
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 180
Rejestracja: pt gru 08, 2006 23:28
Lokalizacja: Jawor/Stanisławów
Kontakt:

Post autor: Killof102 » sob gru 01, 2007 16:18

Miałem przez jakiś czas uszkodzony przepływomierz (te druciki sie pourywały) auto jeździło tylko były kłopoty z porannym rozruchem co do spalania to nie wiem ile wtedy palił bo nigdy nie przywiązuje do tego wagi.



tomekk2gti
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: sob lis 24, 2007 19:21
Lokalizacja: wrocław

Post autor: tomekk2gti » sob gru 01, 2007 18:41

ok dzieki, bo własnie jeżdziłem vr'em bez przepływki, i osiągi były naprawde zadawalające a kolega powiedział że jak bedzie przepływomierz to jeszcze lepiej bedzie jeżdził. Dlatego pytam czy to prawda że bez przepływomierza gorzej jezdzi. Wczoraj kupiłem golfa vr6 :grin: w tygodniu zrobie fotki i założe temat



Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » sob gru 01, 2007 22:24

napewno ma zle parametry meiszanki


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Awatar użytkownika
DDR
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 351
Rejestracja: śr kwie 05, 2006 00:38
Lokalizacja: Pyskowice koło Gliwic/Śląsk
Kontakt:

Post autor: DDR » pn gru 03, 2007 01:23

To niewiem co wy macie za star treki jak wam temp w ukł chłodznia pokazuje ponad sete ... po pierwsze po co jest drugi bieg skoro pierwszy schładza silnik do jakiś 85 stopni a nawet mniej włanczając sie przy temperaturze ok 92 stopni ... po drugie u mnie jak pokaże na blacie 100 stopni to dym idzie z pod machy co oznacza zagotowanie sie płynu,a zarazem jakąś usterke w ukł,chłodzenia ... długo tak niemiałem bo pilnuje już wszystkiego ale na pewno tak jest !! niewierze żeby płyn sie gotował przy 110 stopniach a nawet więcej ... jeszcze sie z tym niespotkałem "oczywiście patrząc na wskazówke od temp wody "płynu"

Killof 102 - u mnie jest tak:

Olej 90 stopni...godzine chodził silnik !
Płyn 90stopni ... -||-
Ostatnio zmieniony pn gru 03, 2007 01:34 przez DDR, łącznie zmieniany 4 razy.


VR6
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1252547#1252547
Polo
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=4118201#4118201
Serwer cs 1.6
[url=http://www.gametracker.com/server_info/83.1.164.120:27015/][img]http://cache.www.gametracker.com/server_info/83.1.164.120:27015/b_560x95.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » pn gru 03, 2007 01:34

dzis sprawdzilem do 110 mi nei dochodzi al tak jak pisal kolega ponad 100 lekko sie wychyli i to norma... a na tarsie to tak 80-100


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Awatar użytkownika
DDR
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 351
Rejestracja: śr kwie 05, 2006 00:38
Lokalizacja: Pyskowice koło Gliwic/Śląsk
Kontakt:

Post autor: DDR » pn gru 03, 2007 12:57

MAPET pisze:dzis sprawdzilem do 110 mi nei dochodzi al tak jak pisal kolega ponad 100 lekko sie wychyli i to norma... a na tarsie to tak 80-100
Jak sie może wychylić ponad sete jak przy 92 sie włancza wentylator który schładza silnik do temp ok 85 stopni a nawet mniej ? przy secie sie gotuje płyn,no może przy 105 stopniach to już napewno a jak pokazuje ci tak wskazówa to jest bardzo szkodliwe dla silnika ...

Albo ja nieumie zrozumieć tego ... i po co ten drugi bieg jak pierwszy schładza silnik do 85-80 stopni kto mi to powie :P
Ostatnio zmieniony pn gru 03, 2007 12:59 przez DDR, łącznie zmieniany 1 raz.


VR6
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1252547#1252547
Polo
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=4118201#4118201
Serwer cs 1.6
[url=http://www.gametracker.com/server_info/83.1.164.120:27015/][img]http://cache.www.gametracker.com/server_info/83.1.164.120:27015/b_560x95.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
Chmielu
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2331
Rejestracja: śr lip 06, 2005 10:38
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Chmielu » pn gru 03, 2007 13:01

DDR pisze:przy secie sie gotuje płyn,no może przy 105 stopniach to już napewno
Przy 120 i to woda - płyn przy większej temp.
DDR pisze:i po co ten drugi bieg jak pierwszy schładza silnik do 85-80 stopni kto mi to powie
Po to, że jak masz upał, stoisz w korku i masz włączoną klimę (druga chłodnica dająca też dużo ciepła) to pierwszy bieg wentylatorów nie jest w stanie tego schłodzić pracując nawet bez przerwy.
Ostatnio zmieniony pn gru 03, 2007 13:02 przez Chmielu, łącznie zmieniany 1 raz.


Człowiek może bez końca patrzeć na dwie rzeczy. Na lewego cycka.... i na prawego.

Passat 1.8T - projekt K04

Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » pn gru 03, 2007 13:08

DDR, skoro tak widzialem w kilku vr6 to chyba nie mam inaczej? poza tym nigdy mi sie nie zagotowal... poza tym cerowne pole na wksazniku jest ponad 110 stoni a nie ponad 100 poza tym wiatrak sie zalancza przy jakeisjtemp ale nie schlodzi co od razu tak duzo... poza tym jezdzij przy klimie w meiscie to masz non stop 100 prawie


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Killof102
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 180
Rejestracja: pt gru 08, 2006 23:28
Lokalizacja: Jawor/Stanisławów
Kontakt:

Post autor: Killof102 » wt gru 04, 2007 00:05

DDR pisze:Jak sie może wychylić ponad sete jak przy 92 sie włancza wentylator który schładza silnik do temp ok 85 stopni a nawet mniej ? przy secie sie gotuje płyn,no może przy 105 stopniach to już napewno a jak pokazuje ci tak wskazówa to jest bardzo szkodliwe dla silnika ...
Spotkałem sie kiedyś z czujnikiem który włączał went. 1 bieg 85 st. 2 bieg 97 st. z tego co wiem to są jeszcze inne (można na nim odczytac te temp.) Przy normalnej jeździe (trasa, spokojna jazda) 2gi bieg wentylatora nie powinien sie załączac (przynajmniej u mnie sie nie włącza) 2gi bieg to najczęściej mam jak w trąbke troche dostanie i to nie w trasie tylko na niskich biegach !


GOLF II 1,8 GT 90 PS - ex
GOLF III 2,8 VR6 174 PS - ex
GOLF III 2,0 GTI 115 PS - ex
GOLF IV 2,3 V5 GTI 170 PS - EX
SKODA OCTAVIA 1,9 TDI 4x4 101 PS - :)

Awatar użytkownika
DDR
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 351
Rejestracja: śr kwie 05, 2006 00:38
Lokalizacja: Pyskowice koło Gliwic/Śląsk
Kontakt:

Post autor: DDR » wt gru 04, 2007 01:43

no tak gadka o klimie której używałem kilka miesięcy wstecz i niemiałem jeszcze problemów z układem chłodzenia,więc zainteresowanie temp było nikłe,dopiero jak coś zaczeło nawalać od 3 miesięcy "bez klimy" zaczołem sie przejmować chłodzeniem więc - wszystko jasne dzięki

Mimo to i owo jakoś niewierze nadal w zagotowanie sie płynu dopiero przy 120 stopniach cyhyba będe musiał coś więcej poczytać o prawach fizyki ...

Czemu mi sie zagotował płyn przy 100 stopniach - czyżby czujnik temp wody walnięty :> ?
Ostatnio zmieniony wt gru 04, 2007 01:46 przez DDR, łącznie zmieniany 1 raz.


VR6
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1252547#1252547
Polo
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=4118201#4118201
Serwer cs 1.6
[url=http://www.gametracker.com/server_info/83.1.164.120:27015/][img]http://cache.www.gametracker.com/server_info/83.1.164.120:27015/b_560x95.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » wt gru 04, 2007 08:20

ddr to powiedz dlaczego czerowne pole jest od 110? czyli co do 110 moze sie gotowac ci plyn w silniku a dopiero powyzej to cos zle tak? to by bylo bez sesnu..
poza tym co my 2 i kilku moich znajomych mielibysmy zle wskazania?
cos w tym musi byc prawda...


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Zablokowany

Wróć do „VR6”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości