zawieszenie

Forum techniczne związane z silnikami VR6

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
kaper
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: ndz maja 13, 2007 10:48
Lokalizacja: Orzesze
Kontakt:

zawieszenie

Post autor: kaper » czw lis 08, 2007 00:00

Witam

Przymierzam się do wymiany kompletu zawieszenia i hamulców w mojej VRce, może macie w tym jakieś doświadczenie, jakie zawiasy najlepiej się sprawdzają, jakie tarcze dobrać.
Modernizacje zaczne po nowym roku, ale nabyta wiedza się nie zgubi :grin:

Pozdrawiam



Awatar użytkownika
wozo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 331
Rejestracja: wt lip 18, 2006 09:13
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: wozo » pn lis 12, 2007 19:02

Sprecyzuj jaki chcesz zawias ( gwint, kit ... ) to pewnie ktos odpisze.
Ile kasy chcesz wydac na zawias i na hamulce ?


MK5 GTI++ viewtopic.php?f=90&t=565944" onclick="window.open(this.href);return false;
IBIZA na bonusie viewtopic.php?t=245433" onclick="window.open(this.href);return false;
MK3 VR6 viewtopic.php?t=57882" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
kaper
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: ndz maja 13, 2007 10:48
Lokalizacja: Orzesze
Kontakt:

Post autor: kaper » śr lis 14, 2007 20:22

A więc tak, co do zawiasów to raczej zdecyduje się na kit bo jest zdecydowanie tańszy od gwintów :grin:, ostatnio nawet oglądałem zawiasy z KONI i kosztowały nieco ponad 2 tys. zł.
Na zawiasy chce przeznaczyć do 3 tys., oczywiście mam tutaj na myśli nie tylko same zawiasy, ale reszte rzeczy z nimi związane, a więc końcówki, tuleje, itp.
Ważniejsze są dla mnie jak narazie hamulce, niestety nie są już w najlepszym stanie, szczególnie przód. Na komplet hamulcy, tarcze, zaciski itd. chciałbym przeznaczyć kwote do 2 tys. Co do hamulcy to niewiem jakie tarcze najlepiej dobrać, bo są różne opinie, narazie zbieram opinie, mam nadzieje że mi doradzicie i dobrze wybiore :grin:

Pozdrawiam!!



Awatar użytkownika
jabolo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 429
Rejestracja: pn sie 20, 2007 22:12
Lokalizacja: łódz

Post autor: jabolo » śr lis 14, 2007 20:59

a hamulce chcesz cos extra czy raczej cos w stylu standard spowalniaczy?


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=251348&postdays=0&postorder=asc&start=0

Awatar użytkownika
kaper
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: ndz maja 13, 2007 10:48
Lokalizacja: Orzesze
Kontakt:

Post autor: kaper » śr lis 14, 2007 22:50

To zależy ile by mnie wyszły te extra :grin: , jeśli cena krążyłaby w okolicach 2 tys. zł. ze wszystkim to jestem jak najbardziej za. Chodzi mi o mocniejsze, bo seryjne nie spisują się najlepiej przy tej mocy.



Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » czw lis 15, 2007 12:05

kaper pisze:A więc tak, co do zawiasów to raczej zdecyduje się na kit bo jest zdecydowanie tańszy od gwintów
to logiczne chyba ;) skoro gwint ma regulacje ;)


tylko nie nonamy i supersport ;)


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Awatar użytkownika
tomciup
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 581
Rejestracja: pt lip 14, 2006 11:54
Lokalizacja: Tarnobrzeg-PL/Peterborough-UK
Kontakt:

Post autor: tomciup » sob mar 01, 2008 14:26

Witka poszukujesz hamulcy. Ja właśnie kupiłem do siebie na przód i na tył. Też chciałem coś lepszego od serii. Najpierw myślałem nad Brembo Max ale to też za słabe na Vra i Brembo założyłem na tył. A na przód znalazłem angielskiego producenta Black Diamond, przebywam w anglii więc je tu kupiłem. Są nacinane i nawiercane i oczywiście wentylowane razem z tym i klocki do kompletu. Jeździ się, a właściwie hamuje na nich bardzo dobrze. Cena za zestaw na przód tarcze i klocki to 200 funtów czyli około 1000zł. Mam fotke tarczy w moim temacie auta.
Coś lepszego założyć to już trzebaby było i zaciski wymieniać, czyli kompletny kit hamulców. A to już sumy powyżej 4000zł. Taka wymiana to tylko jak moc silnika jeszcze pójdzie powyżej 200 kucyków.
Pozdro


VW górą VRa na osrto i Audi A6 na łagodnie.
viewtopic.php?t=153624_

Awatar użytkownika
lawrai
Forum Master
Forum Master
Posty: 1066
Rejestracja: wt lis 29, 2005 10:24
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Post autor: lawrai » sob mar 01, 2008 21:41

tomciup juz nie przesadzaj ze 4 koła . Może zaadoptować zaciski z s2 , tarcze tez z s2 założmy , klocek sportowy automatycznie szerokośc z eski , przewody hamulcowe w stalowym oplocie plus płyn motul dot5.1 jak dobrze pamietam . Kiedys juz zbierałem informacje na ten temat i do kwoty 1500 zł nic lepszego sie nie wytrzaśnie na przód a na tył zdrowa seria i napewno będzie hamował zajefajnie . Chyba ze wykrzesasz 3-sta koni to mozna próbować coś lepszego i bardziej profi ale napewno do 300 koni i mniej nie potrzeba nie wiem czego do ulicznej jazdy . Pozdr
Ostatnio zmieniony sob mar 01, 2008 21:42 przez lawrai, łącznie zmieniany 1 raz.


budujemy syncro :

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2741405&sid=7934459afb85f7d17f39e6aedb9f6af7#2741405

ODPOWIEDZ

Wróć do „VR6”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości