Kącik posiadaczy VR6

Forum techniczne związane z silnikami VR6

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
DDR
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 351
Rejestracja: śr kwie 05, 2006 00:38
Lokalizacja: Pyskowice koło Gliwic/Śląsk
Kontakt:

Post autor: DDR » pn paź 29, 2007 20:16

Kurde niewiem czy to jest napewno to,lepiej może zapytać Borysa,albo kogoś kto czaji baze,potrzebuje czujnik temp wody,czujnik od zarządzania włanczeniem wentylatorów i termostat,albo kogoś kto sie na tym zna i porozmawiać ...


VR6
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1252547#1252547
Polo
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=4118201#4118201
Serwer cs 1.6
[url=http://www.gametracker.com/server_info/83.1.164.120:27015/][img]http://cache.www.gametracker.com/server_info/83.1.164.120:27015/b_560x95.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
mieciu7
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 159
Rejestracja: ndz paź 16, 2005 22:55
Lokalizacja: Jelenia Góra/Southampton
Kontakt:

Post autor: mieciu7 » pn paź 29, 2007 20:31

a ja mam dwa inne problemy.
po pierwsze, zmieniłem licznik, bo mi te indygloo przestały świecić.. był do 240, teraz mam do 260... i zmienił się przebieg ze 160tys na 198tys... (co z tym można zrobić?)

druga sprawa: auto przegrzewa się na światłach... temperatura z 90 potrafi wejść prawie na 100 stopni, went się co chwila załącza.. wiem, ze mi gdzieś cieknie płyn, ale zanim zejdzie poniżej minimum to ze dwa tygodnie trzeba czekać.. martwie się pompą... ewentualnie drożnością przewodów... może to być problem? oczywiście jak wentualtor pochodzi dłużej, to wszystko wraca do normy. (nie wiem czemu na poprzednim liczniku nic nie było takiego...). teraz zrobiłem nim 1500km, temperaturka w czasie jazdy wahała się między 90 a 95stopni, temperatura oleju przy 120-130 - 98-102 stopnie...


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=124275][b][size=150]Golf na forum vwgolf[/size][/b][/url]

http://www.golfvr6.bo.pl - strona vr6
http://www.forumrowerowe.org

Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » pn paź 29, 2007 20:37

mieciu7 pisze:teraz mam do 260... i zmienił się przebieg ze 160tys na 198tys..
jak zmeiniaelm zegary elekryk przelutowal mi jakas kosc pameici ale kupilem idento jak te zepsute stare...
druga sprawa: auto przegrzewa się na światłach... temperatura z 90 potrafi wejść prawie na 100 stopni, went się co chwila załącza..
moze u mnei nie na swiatlach ale jezdzac po meiscie to norma ze vent sie zalancza


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Awatar użytkownika
mieciu7
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 159
Rejestracja: ndz paź 16, 2005 22:55
Lokalizacja: Jelenia Góra/Southampton
Kontakt:

Post autor: mieciu7 » pn paź 29, 2007 20:46

ale temperaturka na liczniku ci skacze o prawie jedną kreskę?.. na autobahnah teraz jadąc kilkanaście godzin non stop nic się nie działo... jedynie 2-3 mm się przesuwała wskazówka i zaraz wracała... i tak raz na 15-20 minut.


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=124275][b][size=150]Golf na forum vwgolf[/size][/b][/url]

http://www.golfvr6.bo.pl - strona vr6
http://www.forumrowerowe.org

Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » pn paź 29, 2007 20:50

a nie wiem ogolnie stoi caly czas w pionie ale czesto wiatrak chodzi


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Awatar użytkownika
mieciu7
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 159
Rejestracja: ndz paź 16, 2005 22:55
Lokalizacja: Jelenia Góra/Southampton
Kontakt:

Post autor: mieciu7 » pn paź 29, 2007 22:51

no właśnie, powinna w pionie stać...


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=124275][b][size=150]Golf na forum vwgolf[/size][/b][/url]

http://www.golfvr6.bo.pl - strona vr6
http://www.forumrowerowe.org

Awatar użytkownika
DDR
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 351
Rejestracja: śr kwie 05, 2006 00:38
Lokalizacja: Pyskowice koło Gliwic/Śląsk
Kontakt:

Post autor: DDR » wt paź 30, 2007 08:26

I powie mi ktoś wkońcu jak jest z tymi czujnikami wszystkimi od układu chłodzenia :P;D:) ?
Ostatnio zmieniony wt paź 30, 2007 08:29 przez DDR, łącznie zmieniany 1 raz.


VR6
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1252547#1252547
Polo
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=4118201#4118201
Serwer cs 1.6
[url=http://www.gametracker.com/server_info/83.1.164.120:27015/][img]http://cache.www.gametracker.com/server_info/83.1.164.120:27015/b_560x95.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » wt paź 30, 2007 08:31

DDR, daj nowy temat lepiej ;)


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Awatar użytkownika
lawrai
Forum Master
Forum Master
Posty: 1066
Rejestracja: wt lis 29, 2005 10:24
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Post autor: lawrai » śr paź 31, 2007 22:38

DDR załatw sobie w końcu program etka i będziesz wszystko wiedział ...

To jak stoi wskazówka od wody zalezy od tego kiedy sie termostat otwiera . A kiedy sie otwiera zalezy od tego kto jaki sobie kupi ...

Do tego jak rozgrzejesz porzadnie silnik i zatrzymujesz sie na swiatłach to wiadomo ze zanim ochłonie to musi wskazówka podskoczyć w góre . A jak cały czas sie auto grzeje to cos nie tak jest albo czujniki są walnięte . Pozdr
Ostatnio zmieniony śr paź 31, 2007 22:40 przez lawrai, łącznie zmieniany 1 raz.


budujemy syncro :

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2741405&sid=7934459afb85f7d17f39e6aedb9f6af7#2741405

Awatar użytkownika
jabolo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 429
Rejestracja: pn sie 20, 2007 22:12
Lokalizacja: łódz

Post autor: jabolo » pt lis 02, 2007 12:51

DDR, mierzyłes cisnienie na cylindrach wkoncu??? ile ci trzyma?


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=251348&postdays=0&postorder=asc&start=0

wasku
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: pt lis 02, 2007 21:10
Lokalizacja: Londyn

Post autor: wasku » pt lis 02, 2007 22:24

Witam tez chyba teraz sie zaliczam do tego koncika :) posiadam VR6 Syncro :) nieco ulepszony posiada 234 KM i 493 NM :) zapraszam do ogladniecia


Moj 2.9 VR6 Syncro - Wersja Angielska :) jedyny w swoim rodzaju :D

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=131850

Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » sob lis 03, 2007 00:14

wasku pisze:Witam tez chyba teraz sie zaliczam do tego koncika :) posiadam VR6 Syncro :) nieco ulepszony posiada 234 KM i 493 NM :) zapraszam do ogladniecia
no juz wierzymy w ten wynik :ass:

hahaha 500NM z wolnossaka - bzdura
moc jak moc ale Niuonów tylu to w zyciu nie masz
Ostatnio zmieniony sob lis 03, 2007 00:16 przez Borys, łącznie zmieniany 1 raz.


www.vrservice.pl

Awatar użytkownika
DDR
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 351
Rejestracja: śr kwie 05, 2006 00:38
Lokalizacja: Pyskowice koło Gliwic/Śląsk
Kontakt:

Post autor: DDR » sob lis 03, 2007 05:21

jabolo niemiałem okazji zmierzyć ciśnienia,ale coś mi sie wydaje że tutaj chodzi o co innego bo wentylatory sie włanczają raz od 91-92 stopni a innym razem jak jest już ok 97-99 wtedy mam serce w gardle,bo własnie przez takie utrzymywanie sie temperatury 98-99 przez pare minut grozi wrzeniem - termostat walnięty czy jakiś czujnik :> i modle sie byle sie z pod maski niekopciło,zmierze to ciśnienie niebawem,narazie niemam gdzie i kiedy . . .

lavrai a termostaty jakie są od 94 i od 96 stopni zaczynają uruchamiać wszystko :P czy jak?
wiadomo że lepiej wziąść ten który fulga od mniejszej temperatury bezstresowo
Ostatnio zmieniony sob lis 03, 2007 05:23 przez DDR, łącznie zmieniany 1 raz.


VR6
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1252547#1252547
Polo
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=4118201#4118201
Serwer cs 1.6
[url=http://www.gametracker.com/server_info/83.1.164.120:27015/][img]http://cache.www.gametracker.com/server_info/83.1.164.120:27015/b_560x95.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
jabolo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 429
Rejestracja: pn sie 20, 2007 22:12
Lokalizacja: łódz

Post autor: jabolo » ndz lis 04, 2007 09:26

DDR pisze:jabolo niemiałem okazji zmierzyć ciśnienia,ale coś mi sie wydaje że tutaj chodzi o co innego bo wentylatory sie włanczają raz od 91-92 stopni a innym razem jak jest już ok 97-99 wtedy mam serce w gardle,bo własnie przez takie utrzymywanie sie temperatury 98-99 przez pare minut grozi wrzeniem - termostat walnięty czy jakiś czujnik :> i modle sie byle sie z pod maski niekopciło,zmierze to ciśnienie niebawem,narazie niemam gdzie i kiedy . . .

lavrai a termostaty jakie są od 94 i od 96 stopni zaczynają uruchamiać wszystko :P czy jak?
wiadomo że lepiej wziąść ten który fulga od mniejszej temperatury bezstresowo

nie pekaj u mnie sie ostatnio ciepło pod nogami zrobiło po obadaniu sprawy okazało sie wydech czerwony od kolektora po koncówke:D:D vi-er pluje paliwem w rure:) ale zyje wiec jest spoko:):)

a co do cisnienia to wiem ze nie na tym sprawa polega ale z ciekawosci pytam bo gdzies pisałes ze bedziesz mierzył a u mnie po 12 trzyma na kazdym a głowica nie zdejmowana i chciałem porównac:)



Zablokowany

Wróć do „VR6”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości