Kącik posiadaczy VR6
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- DDR
- Użytkownik
- Posty: 351
- Rejestracja: śr kwie 05, 2006 00:38
- Lokalizacja: Pyskowice koło Gliwic/Śląsk
- Kontakt:
Kurde niewiem czy to jest napewno to,lepiej może zapytać Borysa,albo kogoś kto czaji baze,potrzebuje czujnik temp wody,czujnik od zarządzania włanczeniem wentylatorów i termostat,albo kogoś kto sie na tym zna i porozmawiać ...
VR6
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1252547#1252547
Polo
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=4118201#4118201
Serwer cs 1.6
[url=http://www.gametracker.com/server_info/83.1.164.120:27015/][img]http://cache.www.gametracker.com/server_info/83.1.164.120:27015/b_560x95.png[/img][/url]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1252547#1252547
Polo
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=4118201#4118201
Serwer cs 1.6
[url=http://www.gametracker.com/server_info/83.1.164.120:27015/][img]http://cache.www.gametracker.com/server_info/83.1.164.120:27015/b_560x95.png[/img][/url]
- mieciu7
- Ma gadane
- Posty: 159
- Rejestracja: ndz paź 16, 2005 22:55
- Lokalizacja: Jelenia Góra/Southampton
- Kontakt:
a ja mam dwa inne problemy.
po pierwsze, zmieniłem licznik, bo mi te indygloo przestały świecić.. był do 240, teraz mam do 260... i zmienił się przebieg ze 160tys na 198tys... (co z tym można zrobić?)
druga sprawa: auto przegrzewa się na światłach... temperatura z 90 potrafi wejść prawie na 100 stopni, went się co chwila załącza.. wiem, ze mi gdzieś cieknie płyn, ale zanim zejdzie poniżej minimum to ze dwa tygodnie trzeba czekać.. martwie się pompą... ewentualnie drożnością przewodów... może to być problem? oczywiście jak wentualtor pochodzi dłużej, to wszystko wraca do normy. (nie wiem czemu na poprzednim liczniku nic nie było takiego...). teraz zrobiłem nim 1500km, temperaturka w czasie jazdy wahała się między 90 a 95stopni, temperatura oleju przy 120-130 - 98-102 stopnie...
po pierwsze, zmieniłem licznik, bo mi te indygloo przestały świecić.. był do 240, teraz mam do 260... i zmienił się przebieg ze 160tys na 198tys... (co z tym można zrobić?)
druga sprawa: auto przegrzewa się na światłach... temperatura z 90 potrafi wejść prawie na 100 stopni, went się co chwila załącza.. wiem, ze mi gdzieś cieknie płyn, ale zanim zejdzie poniżej minimum to ze dwa tygodnie trzeba czekać.. martwie się pompą... ewentualnie drożnością przewodów... może to być problem? oczywiście jak wentualtor pochodzi dłużej, to wszystko wraca do normy. (nie wiem czemu na poprzednim liczniku nic nie było takiego...). teraz zrobiłem nim 1500km, temperaturka w czasie jazdy wahała się między 90 a 95stopni, temperatura oleju przy 120-130 - 98-102 stopnie...
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=124275][b][size=150]Golf na forum vwgolf[/size][/b][/url]
http://www.golfvr6.bo.pl - strona vr6
http://www.forumrowerowe.org
http://www.golfvr6.bo.pl - strona vr6
http://www.forumrowerowe.org
jak zmeiniaelm zegary elekryk przelutowal mi jakas kosc pameici ale kupilem idento jak te zepsute stare...mieciu7 pisze:teraz mam do 260... i zmienił się przebieg ze 160tys na 198tys..
moze u mnei nie na swiatlach ale jezdzac po meiscie to norma ze vent sie zalanczadruga sprawa: auto przegrzewa się na światłach... temperatura z 90 potrafi wejść prawie na 100 stopni, went się co chwila załącza..
http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
- mieciu7
- Ma gadane
- Posty: 159
- Rejestracja: ndz paź 16, 2005 22:55
- Lokalizacja: Jelenia Góra/Southampton
- Kontakt:
ale temperaturka na liczniku ci skacze o prawie jedną kreskę?.. na autobahnah teraz jadąc kilkanaście godzin non stop nic się nie działo... jedynie 2-3 mm się przesuwała wskazówka i zaraz wracała... i tak raz na 15-20 minut.
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=124275][b][size=150]Golf na forum vwgolf[/size][/b][/url]
http://www.golfvr6.bo.pl - strona vr6
http://www.forumrowerowe.org
http://www.golfvr6.bo.pl - strona vr6
http://www.forumrowerowe.org
a nie wiem ogolnie stoi caly czas w pionie ale czesto wiatrak chodzi
http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
- DDR
- Użytkownik
- Posty: 351
- Rejestracja: śr kwie 05, 2006 00:38
- Lokalizacja: Pyskowice koło Gliwic/Śląsk
- Kontakt:
I powie mi ktoś wkońcu jak jest z tymi czujnikami wszystkimi od układu chłodzenia ;D:) ?
Ostatnio zmieniony wt paź 30, 2007 08:29 przez DDR, łącznie zmieniany 1 raz.
VR6
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1252547#1252547
Polo
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=4118201#4118201
Serwer cs 1.6
[url=http://www.gametracker.com/server_info/83.1.164.120:27015/][img]http://cache.www.gametracker.com/server_info/83.1.164.120:27015/b_560x95.png[/img][/url]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1252547#1252547
Polo
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=4118201#4118201
Serwer cs 1.6
[url=http://www.gametracker.com/server_info/83.1.164.120:27015/][img]http://cache.www.gametracker.com/server_info/83.1.164.120:27015/b_560x95.png[/img][/url]
DDR, daj nowy temat lepiej
http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
DDR załatw sobie w końcu program etka i będziesz wszystko wiedział ...
To jak stoi wskazówka od wody zalezy od tego kiedy sie termostat otwiera . A kiedy sie otwiera zalezy od tego kto jaki sobie kupi ...
Do tego jak rozgrzejesz porzadnie silnik i zatrzymujesz sie na swiatłach to wiadomo ze zanim ochłonie to musi wskazówka podskoczyć w góre . A jak cały czas sie auto grzeje to cos nie tak jest albo czujniki są walnięte . Pozdr
To jak stoi wskazówka od wody zalezy od tego kiedy sie termostat otwiera . A kiedy sie otwiera zalezy od tego kto jaki sobie kupi ...
Do tego jak rozgrzejesz porzadnie silnik i zatrzymujesz sie na swiatłach to wiadomo ze zanim ochłonie to musi wskazówka podskoczyć w góre . A jak cały czas sie auto grzeje to cos nie tak jest albo czujniki są walnięte . Pozdr
Ostatnio zmieniony śr paź 31, 2007 22:40 przez lawrai, łącznie zmieniany 1 raz.
budujemy syncro :
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2741405&sid=7934459afb85f7d17f39e6aedb9f6af7#2741405
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2741405&sid=7934459afb85f7d17f39e6aedb9f6af7#2741405
- Borys
- V.I.P.
- Posty: 3319
- Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
- Lokalizacja: KOLONIA
- Auto: VR6T
- Kontakt:
no juz wierzymy w ten wynikwasku pisze:Witam tez chyba teraz sie zaliczam do tego koncika posiadam VR6 Syncro nieco ulepszony posiada 234 KM i 493 NM zapraszam do ogladniecia
hahaha 500NM z wolnossaka - bzdura
moc jak moc ale Niuonów tylu to w zyciu nie masz
Ostatnio zmieniony sob lis 03, 2007 00:16 przez Borys, łącznie zmieniany 1 raz.
www.vrservice.pl
- DDR
- Użytkownik
- Posty: 351
- Rejestracja: śr kwie 05, 2006 00:38
- Lokalizacja: Pyskowice koło Gliwic/Śląsk
- Kontakt:
jabolo niemiałem okazji zmierzyć ciśnienia,ale coś mi sie wydaje że tutaj chodzi o co innego bo wentylatory sie włanczają raz od 91-92 stopni a innym razem jak jest już ok 97-99 wtedy mam serce w gardle,bo własnie przez takie utrzymywanie sie temperatury 98-99 przez pare minut grozi wrzeniem - termostat walnięty czy jakiś czujnik :> i modle sie byle sie z pod maski niekopciło,zmierze to ciśnienie niebawem,narazie niemam gdzie i kiedy . . .
lavrai a termostaty jakie są od 94 i od 96 stopni zaczynają uruchamiać wszystko czy jak?
wiadomo że lepiej wziąść ten który fulga od mniejszej temperatury bezstresowo
lavrai a termostaty jakie są od 94 i od 96 stopni zaczynają uruchamiać wszystko czy jak?
wiadomo że lepiej wziąść ten który fulga od mniejszej temperatury bezstresowo
Ostatnio zmieniony sob lis 03, 2007 05:23 przez DDR, łącznie zmieniany 1 raz.
VR6
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1252547#1252547
Polo
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=4118201#4118201
Serwer cs 1.6
[url=http://www.gametracker.com/server_info/83.1.164.120:27015/][img]http://cache.www.gametracker.com/server_info/83.1.164.120:27015/b_560x95.png[/img][/url]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1252547#1252547
Polo
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=4118201#4118201
Serwer cs 1.6
[url=http://www.gametracker.com/server_info/83.1.164.120:27015/][img]http://cache.www.gametracker.com/server_info/83.1.164.120:27015/b_560x95.png[/img][/url]
DDR pisze:jabolo niemiałem okazji zmierzyć ciśnienia,ale coś mi sie wydaje że tutaj chodzi o co innego bo wentylatory sie włanczają raz od 91-92 stopni a innym razem jak jest już ok 97-99 wtedy mam serce w gardle,bo własnie przez takie utrzymywanie sie temperatury 98-99 przez pare minut grozi wrzeniem - termostat walnięty czy jakiś czujnik :> i modle sie byle sie z pod maski niekopciło,zmierze to ciśnienie niebawem,narazie niemam gdzie i kiedy . . .
lavrai a termostaty jakie są od 94 i od 96 stopni zaczynają uruchamiać wszystko czy jak?
wiadomo że lepiej wziąść ten który fulga od mniejszej temperatury bezstresowo
nie pekaj u mnie sie ostatnio ciepło pod nogami zrobiło po obadaniu sprawy okazało sie wydech czerwony od kolektora po koncówke:D:D vi-er pluje paliwem w rure:) ale zyje wiec jest spoko:):)
a co do cisnienia to wiem ze nie na tym sprawa polega ale z ciekawosci pytam bo gdzies pisałes ze bedziesz mierzył a u mnie po 12 trzyma na kazdym a głowica nie zdejmowana i chciałem porównac:)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości