rozrzad
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
VR, słyszałem o jednym ale ewidentna wina pseudo mechanika
GOLF MK3 VR6 http://www.cultstyle.pl/forum/viewtopic.php?f=42&t=4088
GOLF MK2 VR6 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=159825
PROJEKT BORA http://www.cultstyle.pl/forum/viewtopic.php?f=42&t=13467
RALLYE GOLF G60 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=540536
GOLF MK2 VR6 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=159825
PROJEKT BORA http://www.cultstyle.pl/forum/viewtopic.php?f=42&t=13467
RALLYE GOLF G60 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=540536
czyli co mimo wszytsko lancuch sie nei zrywa? nie ma niebezpieczenstwa?
http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
i wtedy kapa?
http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
sorki za odgrzebywanie tematu, ale temat wlasciwie ten sam wiec po co dublowac
przy wymianie uszczelki pod glowica mialem plan ogarnac temat napinaczy i wogle rozrzady, ale ku mojemu zaskoczeniu nie byly powycierane ani nic z tych rzeczy - stan ok
lancuch tez byl na miejscu
po czym poznac ze nalezalo by go wymienic ?? jakies metody pomiarowe, czy moze tylko oganoleptycznie - na oko ?? - wiem ze wymiana nie zaszkodzi, ale moze nie jest konieczna??
dodam ze auto rocznik 92 - blisko 300kkm, bujnie sie jeszce licznikowe 240 ;> (ntw 219 gps:), ciezkie (passat kombi ale szalu w osiagach nie ma i trzeba cisnac zdrowu zeby sie odepchnelo...
wydaje mi sie ze jest troche slabawe i cianie z wysoku=ich obrotow >3500 wiem ze nie diesel, ale pojemnosc i moment powinien przelozyc sie na "podwyzszona" elastycznosc
auto pomyka lepiej niz tdi 66kW, ale nie lepiej niz kr na digi
nowe swiece, przewody, kopolka, palec, cisnienie po 13 jakichs wielkich progow na cylindrach nie ma , wody nie bierze oleju tak ze 3 litry miedzy zmianami, ale uszczelniacze zaworowe do ogarniecia i nie jest jakos szczegolnie oszczedzany wiec z tym problemu nie ma... (no i jezdzi na sekwencji - ale rozmawiamy o benzynie)
zadnych bledow z vaga, ani innych widocznych usterek...
jakies sugestie ??
przy wymianie uszczelki pod glowica mialem plan ogarnac temat napinaczy i wogle rozrzady, ale ku mojemu zaskoczeniu nie byly powycierane ani nic z tych rzeczy - stan ok
lancuch tez byl na miejscu
po czym poznac ze nalezalo by go wymienic ?? jakies metody pomiarowe, czy moze tylko oganoleptycznie - na oko ?? - wiem ze wymiana nie zaszkodzi, ale moze nie jest konieczna??
dodam ze auto rocznik 92 - blisko 300kkm, bujnie sie jeszce licznikowe 240 ;> (ntw 219 gps:), ciezkie (passat kombi ale szalu w osiagach nie ma i trzeba cisnac zdrowu zeby sie odepchnelo...
wydaje mi sie ze jest troche slabawe i cianie z wysoku=ich obrotow >3500 wiem ze nie diesel, ale pojemnosc i moment powinien przelozyc sie na "podwyzszona" elastycznosc
auto pomyka lepiej niz tdi 66kW, ale nie lepiej niz kr na digi
nowe swiece, przewody, kopolka, palec, cisnienie po 13 jakichs wielkich progow na cylindrach nie ma , wody nie bierze oleju tak ze 3 litry miedzy zmianami, ale uszczelniacze zaworowe do ogarniecia i nie jest jakos szczegolnie oszczedzany wiec z tym problemu nie ma... (no i jezdzi na sekwencji - ale rozmawiamy o benzynie)
zadnych bledow z vaga, ani innych widocznych usterek...
jakies sugestie ??
nie potrzebana jest wymiana zebatek..... ja wymienilem caly rozrzad oprocz zebatek czyli dwa lancuchy slizgi i napinacze..... moc podniosla sie i nastala cichosc w silniku .... pracuje ideanie..... normalnie teraz tylko siedziec i sluchac i popijac browca
FIESTA R32 - TERRORYSTA:)
250KM i 320Nm :).....
ET: 13,72s... z silnikiem VR6
http://polskajazda.pl/Samochody/Ford/Fiesta/19077
250KM i 320Nm :).....
ET: 13,72s... z silnikiem VR6
http://polskajazda.pl/Samochody/Ford/Fiesta/19077
to faktycznie masz cos do ogarnieciamalolat pisze:oleju tak ze 3 litry miedzy zmianami, ale uszczelniacze zaworowe do ogarniecia
MK5 GTI++ viewtopic.php?f=90&t=565944" onclick="window.open(this.href);return false;
IBIZA na bonusie viewtopic.php?t=245433" onclick="window.open(this.href);return false;
MK3 VR6 viewtopic.php?t=57882" onclick="window.open(this.href);return false;
IBIZA na bonusie viewtopic.php?t=245433" onclick="window.open(this.href);return false;
MK3 VR6 viewtopic.php?t=57882" onclick="window.open(this.href);return false;
To ja też sie podepne
Wymieniam rozrząd i chcę ustawić na znakach koło wału- a znak jest tylko na kole... ( tu są znaki jakie powinny być http://www.agthompsonfamily.com/vw/TimingChain7.jpg ) zostało mi do odkręcenia jeszcze koło zamachowe i chciałem zblokować za pomocą blaszek wałki ( http://www.agthompsonfamily.com/vw/TimingChain9.jpg ) lecz nijak niemoge ich tam wsadzić... czy az tak sie różni ten silnik na fotkach (mk4) od mojego w mk3?? Dalej będzie tak samo jak w tej poradzie http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=1264409 czy mam się jeszcze przed czymś ustrzec??
Z góry dzięki za odp . pozdrawiam!
[ Dodano: 27 Lut 2008 01:19 ]
acha i jeszcze jedno pytanko czy wymiana rozrządu dodaje mocy- słyszałem takie opinie... mój AAA ma w tej chwili 148 000 (nie pytajcie czy prawdziwy)
Wymieniam rozrząd i chcę ustawić na znakach koło wału- a znak jest tylko na kole... ( tu są znaki jakie powinny być http://www.agthompsonfamily.com/vw/TimingChain7.jpg ) zostało mi do odkręcenia jeszcze koło zamachowe i chciałem zblokować za pomocą blaszek wałki ( http://www.agthompsonfamily.com/vw/TimingChain9.jpg ) lecz nijak niemoge ich tam wsadzić... czy az tak sie różni ten silnik na fotkach (mk4) od mojego w mk3?? Dalej będzie tak samo jak w tej poradzie http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=1264409 czy mam się jeszcze przed czymś ustrzec??
Z góry dzięki za odp . pozdrawiam!
[ Dodano: 27 Lut 2008 01:19 ]
acha i jeszcze jedno pytanko czy wymiana rozrządu dodaje mocy- słyszałem takie opinie... mój AAA ma w tej chwili 148 000 (nie pytajcie czy prawdziwy)
Stary VR viewtopic.php?t=149702
mmaniek8, a byles z nim na hamowni ? jak Ci odpala na zimnym silniku ?
MK5 GTI++ viewtopic.php?f=90&t=565944" onclick="window.open(this.href);return false;
IBIZA na bonusie viewtopic.php?t=245433" onclick="window.open(this.href);return false;
MK3 VR6 viewtopic.php?t=57882" onclick="window.open(this.href);return false;
IBIZA na bonusie viewtopic.php?t=245433" onclick="window.open(this.href);return false;
MK3 VR6 viewtopic.php?t=57882" onclick="window.open(this.href);return false;
na hamowni niebyłem (po kupnie musiałem wymienić halla i podłączyć lambde bo kabelek był urwany) Na zimnym silniku jak odrazu go kręce to z 2s musze go pokręcić ale znalazłem sposób przy przekręcaniu kluczyka na pozycje uruchomienia jest taki "martwy moment" i na nim przytrzymam kluczyk i dalej przekręce to pali jak dziecko a co to ma wspólnego z moimi zapytaniami??
Stary VR viewtopic.php?t=149702
duszek82 pisze:potrzebuje schemat bądz rysunek rozrządu do VR6 bo mam problem z jego ustawieniem
było już na forum nie raz ... musisz szukać ale że jesteś świeży to łap link ze zdjęciami :
http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=1264409
Pozdr
budujemy syncro :
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2741405&sid=7934459afb85f7d17f39e6aedb9f6af7#2741405
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2741405&sid=7934459afb85f7d17f39e6aedb9f6af7#2741405
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 42 gości