[mk3] Co daje kolektor i przepustnica z 2.9 ABV w 2.8 AAA

Forum techniczne związane z silnikami VR6

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
BARANMC1
_
_
Posty: 1275
Rejestracja: pn lip 04, 2005 13:24
Lokalizacja: GDYNIA

Post autor: BARANMC1 » pn lip 09, 2007 20:36

http://cgi.ebay.de/VR6-Turbo-Kit-310PS- ... dZViewItem
czyli 8000 +robocizna tego pewnie z 6000, jak bysmy nie liczyli to zawsze wychodzi conajmniej 15000
Ostatnio zmieniony pn lip 09, 2007 20:44 przez BARANMC1, łącznie zmieniany 1 raz.


GOLF MK3 VR6 http://www.cultstyle.pl/forum/viewtopic.php?f=42&t=4088
GOLF MK2 VR6 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=159825
PROJEKT BORA http://www.cultstyle.pl/forum/viewtopic.php?f=42&t=13467
RALLYE GOLF G60 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=540536

Awatar użytkownika
Chmielu
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2331
Rejestracja: śr lip 06, 2005 10:38
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Chmielu » wt lip 10, 2007 09:12

Niestety :(
Ale można powiedzieć, że proporcja wydanej gotówki do przyrostu mocy jeszcze do przełknięcia.
Natomiast jak się wpakuje parę tysięcy złotych a przyrost na poziomie 30-40 koni to trochę wkurzające :blush:


Człowiek może bez końca patrzeć na dwie rzeczy. Na lewego cycka.... i na prawego.

Passat 1.8T - projekt K04

Awatar użytkownika
Ralfii_VR
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 338
Rejestracja: wt lis 09, 2004 01:15
Lokalizacja: Rzeszow
Kontakt:

Re: [mk3] Co daje kolektor i przepustnica z 2.9 ABV w 2.8 AA

Post autor: Ralfii_VR » czw lip 12, 2007 12:13

lawrai pisze:wiem że nie którzy zakładają przepustnice z kolektorem ssącym od 2.9 ABV do 2.8 AAA aby uzyskać lepsze efekty . Ale czy tak na prawdę daje to jakieś odczówalne przyrosty czy to tylko legenda ? . Jakby ktoś mial wykres z hamowni 2.8 AAA przed i po takiej modyfikacji to proszę o wklejenie . Pozdrawiam
kolektor i przepustnica daja przyrost i to stusunkowo przy nieduzach nakładach ceny /1KM, spokojnie 6KM i 10Nm

tytaj masz roznice tylko po zalozeniu kolektora schrica (ok 2300$)+walki (800$),
niestety zabawki dla bogatych chlopców :-(
moc podana jest na kołach
Obrazek
Ostatnio zmieniony czw lip 12, 2007 12:17 przez Ralfii_VR, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
BARANMC1
_
_
Posty: 1275
Rejestracja: pn lip 04, 2005 13:24
Lokalizacja: GDYNIA

Post autor: BARANMC1 » czw lip 12, 2007 12:40

Ralfii_VR, ale ceny, ciekawy jaki przyrost mozna zyskac w inny sposob , czyli kolektor+przepustnica z 2,9 ABV + wałki TT 264/260 ,


GOLF MK3 VR6 http://www.cultstyle.pl/forum/viewtopic.php?f=42&t=4088
GOLF MK2 VR6 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=159825
PROJEKT BORA http://www.cultstyle.pl/forum/viewtopic.php?f=42&t=13467
RALLYE GOLF G60 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=540536

Awatar użytkownika
Chmielu
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2331
Rejestracja: śr lip 06, 2005 10:38
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Chmielu » czw lip 12, 2007 13:09

Ralfii_VR pisze:moc podana jest na kołach
Nieźle - to na silniku z 230 musiał mieć.

Ale cana kolektora Schrick-a powalająca :kac:

KOLEKTOR


Człowiek może bez końca patrzeć na dwie rzeczy. Na lewego cycka.... i na prawego.

Passat 1.8T - projekt K04

Awatar użytkownika
Ralfii_VR
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 338
Rejestracja: wt lis 09, 2004 01:15
Lokalizacja: Rzeszow
Kontakt:

Post autor: Ralfii_VR » czw lip 12, 2007 16:54

BARANMC1 pisze:Ralfii_VR, ale ceny, ciekawy jaki przyrost mozna zyskac w inny sposob , czyli kolektor+przepustnica z 2,9 ABV + wałki TT 264/260 ,
ja myślę ze ten setup co proponujesz z dobrym wydechem to, jeśli masz w serii teoretyczne 170KM i robimy to na serii, tzn nie ma tam żadnego pseudo tuningu to wydech min 8KM + kolektor+przepustnica z 2,9 ABV min 6KM + wałki min 15KM = prawie 200KM, ale może być ponad 200KM roznie bywa, silnik VRy jest nieprzewidywalny, jednak na drodze biedzie różnica straszna, auto wyższych obrotach będzie jak szatan

dokładajac koło Fidanzy i myślę ze 6,5s do setki bardzo realne przy lekkim aucie
Ostatnio zmieniony czw lip 12, 2007 16:55 przez Ralfii_VR, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
BARANMC1
_
_
Posty: 1275
Rejestracja: pn lip 04, 2005 13:24
Lokalizacja: GDYNIA

Post autor: BARANMC1 » czw lip 12, 2007 17:30

Ralfii_VR, VR lata w MK2 w tej chwili, napewno na zime bedzie remont silnika i porting u kolegi Borysa, a pozniej juz wałki i w miedzy czasie garty z 2.9 ,jak przekrocze 200 ps to bedzie dobrze :pub:
Ostatnio zmieniony czw lip 12, 2007 17:34 przez BARANMC1, łącznie zmieniany 1 raz.


GOLF MK3 VR6 http://www.cultstyle.pl/forum/viewtopic.php?f=42&t=4088
GOLF MK2 VR6 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=159825
PROJEKT BORA http://www.cultstyle.pl/forum/viewtopic.php?f=42&t=13467
RALLYE GOLF G60 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=540536

Awatar użytkownika
Ralfii_VR
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 338
Rejestracja: wt lis 09, 2004 01:15
Lokalizacja: Rzeszow
Kontakt:

Post autor: Ralfii_VR » czw lip 12, 2007 18:10

BARANMC1 pisze:Ralfii_VR, VR lata w MK2 w tej chwili, napewno na zime bedzie remont silnika i porting u kolegi Borysa, a pozniej juz wałki i w miedzy czasie garty z 2.9 ,jak przekrocze 200 ps to bedzie dobrze :pub:
no przy lekkim mk2 to jak wszystka zagra jak trzeba to będzie niezły gad,



ODPOWIEDZ

Wróć do „VR6”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości