Gniazdo zapalniczkowe - przeróbka
: ndz gru 08, 2013 22:09
Witam
W moim golfie mk4 napięcie z gnieździe zapalniczki podawane jest cały czas, nawet przy wyłączonym aucie i mam pytanie, czy skomplikowane jest przerobienie tego tak, aby napięcie było podawane gdy przekręcam kluczyk a gdy wyciągam to brak (czyli tak jak w nowszych autach)? Pytam bo jest to bardzo pomocne przy rejestratorach trasy bo wtedy faktycznie stają się one całkowicie bezobsługowe. Można to zrobić samemu czy pomoc elektyka samochodowego będzie nieodzowna a jeśli tak, to jaka powinna być cena za taką usługę ?
W moim golfie mk4 napięcie z gnieździe zapalniczki podawane jest cały czas, nawet przy wyłączonym aucie i mam pytanie, czy skomplikowane jest przerobienie tego tak, aby napięcie było podawane gdy przekręcam kluczyk a gdy wyciągam to brak (czyli tak jak w nowszych autach)? Pytam bo jest to bardzo pomocne przy rejestratorach trasy bo wtedy faktycznie stają się one całkowicie bezobsługowe. Można to zrobić samemu czy pomoc elektyka samochodowego będzie nieodzowna a jeśli tak, to jaka powinna być cena za taką usługę ?