Nawigacja do Passata

Wszystko o nawigacji i CB Radiu.

Moderatorzy: k0nr4d, VIP

karikineza
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: ndz cze 06, 2010 11:48
Lokalizacja: z nikąd

Nawigacja do Passata

Post autor: karikineza » ndz cze 06, 2010 11:53

Mam Volkswagena Passata rocznik 2003. Sprowadzany jest z Niemiec i chciałabym wgrać polską mapę do nawigacji. Nawigacja BLAUPUNKT. Jak to zrobić? Proszę o możliwie wyczerpującą odpowiedź, bo jestem laikiem.
Z góry dziękuję za pomoc



Awatar użytkownika
xander_88
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 801
Rejestracja: śr wrz 17, 2008 11:54
Lokalizacja: WPI
Kontakt:

Post autor: xander_88 » ndz cze 06, 2010 12:14

karikineza, jesli jest to ori navi MFD to nie ma takiego czegos jak wgrac Polska mape ;) Musisz miec np. mapy 2008-2009 wypalone na płycie. Jak pewnie zauważyłaś Twoja navi nie odtwarza muzyki , bez zmieniarki :) sama navi odtwarza tylko plyty z mapami ... Moze byc tez tak ze masz wersje A lub B ktore nie maja DX, wiec Polskich map nie czytaja, niestety .
To wszystko tyczy sie navi MFD ( 2 diny z kolorowym wyświetlaczem ) .
Jesli posiadasz MCD ( czyli ta czarno bialą) to niech ktos inny sie wypowie gdyz z tamta nie mialem nigdy stycznosci ... ale pewnie dzialaja podobnie :)
pozdro
Ostatnio zmieniony ndz cze 06, 2010 12:16 przez xander_88, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
makeć
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 402
Rejestracja: sob sie 04, 2007 12:10
Lokalizacja: 3city
Kontakt:

Post autor: makeć » ndz cze 06, 2010 17:48

powinieneś napisać co to za nawigacja: mfd z kolorowym wyświetlaczem, czy MCD z małym dwukolorowym wyświetlaczem.
Dodam, że navi mfd można spolszczyć całkowicie, w mcd, tylko lektor, ale mcd czyta płyty audio.
Druga sprawa, to zakładam, że navi zamontowana fabrycznie (antena na dachu z krążkiem). więc w tym roczniku to sprzęt DX.