Witam
W moim golfie mk4 napięcie z gnieździe zapalniczki podawane jest cały czas, nawet przy wyłączonym aucie i mam pytanie, czy skomplikowane jest przerobienie tego tak, aby napięcie było podawane gdy przekręcam kluczyk a gdy wyciągam to brak (czyli tak jak w nowszych autach)? Pytam bo jest to bardzo pomocne przy rejestratorach trasy bo wtedy faktycznie stają się one całkowicie bezobsługowe. Można to zrobić samemu czy pomoc elektyka samochodowego będzie nieodzowna a jeśli tak, to jaka powinna być cena za taką usługę ?
Gniazdo zapalniczkowe - przeróbka
Gniazdo zapalniczkowe - przeróbka
Słabe rozwiązanie, na tym obwodzie jest mały bezpiecznik, bo to jest obwód do sterownia a nie zasilania.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości