mk1 9a/kr/pl/adl vs bmw 535i
: wt maja 28, 2013 03:17
Dziś w nocy takie tam sprawdzenie ze znajomym w Białymstoku;) 2 pacjentów. Mój mk1 cabrio 92'r blok silnika 2,0 9a , głowica KR po remoncie i portingu Borysa, wywazone tłoki i korby, dolot abf na stozku, wypolerowana przepustnica na lustro, porting kolektorów wydech+dolot ,nowa cewka i kable,regulowane kółko rozrządu narazie w pozycji seria ,wydech ta technix dedykowany pod mk1 16v owinięty bandażem 60-55mm przelot, chłodnica oleju seria mk1 gti, skrzynia 2y +nowe sprzegło LUK seria,system wtryskowy ADL z mapą seria pod 16v od seata cupry 1,8 16v , wałki ABF ,paliwo schell vpower racing 100okt , fele i opony rh cup 195/50/15" yokohama parada spec2 2,2bara ,kreci sie do prawie 7000obr/min ,start z około 5000obr ,masa 1200kg gotowy do startu z kierowcą, moc nie zmierzona (czekam na strojenie i przeniesienie odcinki na 7,500tys/obr) podejrzewam ze koło 160KM no i przeciwnik bmw e34 535i, naprawde zdrowy:D niby 220KM po drobnych modach, na mega wielkich (szerokich i new)lakach 17" i z mega dobrym startem ok 1550kg wynik taki ze po 4 startach 2 razy objechany o długosć auta i 2 razy wygrana o długość auta. Kończylismy przejazdy na 4 biegu ok 170km/h. Tak czy siak mimo tego ze mk1 nie jest w żaden sposób aerodynamiczne to na 4biegu odchodziłem jeszcze o 2-3m min.
Mega głupotą było nie zabranie z domu g-tech'a dla przedstawienia czasów do 100km/h no i 1/4mili ... ale naprawie to
Mega głupotą było nie zabranie z domu g-tech'a dla przedstawienia czasów do 100km/h no i 1/4mili ... ale naprawie to