GolfBolf pisze:Dokładnie, rys posiadacza lpg:
- przegra killa - "jechałem na gazie",
- wygra "dodam, że jechałem na gazie" (czyli na benzynie miałbym nie x a y długości przewagi),
- spróbujesz mu powiedzieć, że auto na lpg ma 5KM mniej to oczy wydrapie, że nie (a może i ma więcej
).
Stare instalacje (taką mam) powoduja utratę mocy- chyba ,że ktoś ma założonego blosa- ale to dalej można debatować . Nowe instalacje sekwencyjne powodują minimalną utrate mocy badź nie . Także mówiąc o użytkownikach gazu warto przyjrzeć się instalacji.
S7TDI pisze:Sopek pisze:Dodam,że jechałem na lpg
A co to za różnica, przecież zwolennicy gazu twierdzą, że auto ma identyczne osiągi na gazie i na benzynie i nie widać żadnej różnicy
No więc jak to jest?
hm, ja osobiście odczułem dużą różnice zakładając lpg
w tym,że ja nie mam sekwencji- opinie na ten temat są więc mieszane
na benzynie niestety dużo lepiej się zbiera- może musze jechać na regulacje już
a czy w tym 1z było coś dłubnięte- no właśnie nie wiadomo
ciekawostką jest ,że objechałem już dwa GTI 115konne- z rolki jednego bardzo zadbanego mechanicznie- zdrowy silnik (znajomego z forum) a drugiego mniej zadbanego (też z forum) z kreski.
S7TDI pisze:
No może ten 1Z ma jakiś stożkowy filtr powietrza i naklejkę WRC - to minimum te 20KM dodaje
Całkiem możliwe, że miał ten program z allegro co 50 PS przyrostu można uzyskać. W dodatku dolewa uszlachetniacz z shella do ropy a to kolejne 5 KM.
Przypomniałem sobie też,że nie ma antenki bo odpadła, więc i tutaj ma przewage bo jest teraz bardziej aerodynamiczny gdyż antenka to istna bestia stawiająca silny opór powietrza