Lanos c20xe vs asz+ / afn+ / abf i pare innych
Lanos c20xe vs asz+ / afn+ / abf i pare innych
Lanos 152km i 179nm, Leon wg wlasciciela 205km i ponad 400nm (robiony w CTR Tuning). Wyscig z rolki z 2ki. Wszystko widac na filmiku, mysle ze gdyby zjazd byl kawalek dalej byl by remis, za to gdyby wyscig byl ze startu pewnie bym nie odrobil.
[youtube][/youtube]
[youtube][/youtube]
Ostatnio zmieniony ndz lut 17, 2013 15:37 przez strus90, łącznie zmieniany 4 razy.
Volkswagen Vento AAZ -> 97PS@4690 / 152Nm@3050 -> 112PS@4460 / 197Nm@3610
Daewoo Lanos C20XE-> 100PS@6300 / 128Nm@3520 -> 160PS@6080 / 193Nm@5470 -> 250PS@5650 / 330Nm@4470
Daewoo Lanos C20XE-> 100PS@6300 / 128Nm@3520 -> 160PS@6080 / 193Nm@5470 -> 250PS@5650 / 330Nm@4470
Re: Lanos c20xe vs Leon asz+
Przeciez w teorii to powinien Cie zjesc na lekko.
Taka roznica w wadze?
Taka roznica w wadze?
Lanos c20xe vs Leon asz+
Troche ponad 200kg. Moze uda mi sie dowiedziec od wlasciciela co jest dokladnie porobione w aucie bo sam przyznaje ze mimo takiej mocy cos niedomaga.
Volkswagen Vento AAZ -> 97PS@4690 / 152Nm@3050 -> 112PS@4460 / 197Nm@3610
Daewoo Lanos C20XE-> 100PS@6300 / 128Nm@3520 -> 160PS@6080 / 193Nm@5470 -> 250PS@5650 / 330Nm@4470
Daewoo Lanos C20XE-> 100PS@6300 / 128Nm@3520 -> 160PS@6080 / 193Nm@5470 -> 250PS@5650 / 330Nm@4470
Re: Lanos c20xe vs Leon asz+
A co myślałeś leon pewnie 1350-1400kg a lanos ile 1000kg? 1100kg? do tego nie raz oplowskie 2.0 16v udowadniały że są lepsze niż ABF i VR6 w golfie 3
[url]http://www.youtube.com/watch?v=ij7GrSMpcAY[/url]
Lanos c20xe vs Leon asz+
Wazone 1140kg juz po swapie + do tego troche gratow w bagazniku, wlasciciel mowil cos o 1380kg w Leonie. C20XE powinno dawac rade ABF ale na vr6 to silnik juz nie moze byc seryjny sam wydech i dolot nie wystarcza. Masa to jedno ale 50km roznicy powinno robic robote. Nagle koledzy z okolic z Leonow 1.8t troszke sie zaczeli interesowac bo juz mam chetnego na nastepny weekend. Szkoda ze nie mialem rejestratora jak ganialem z bawara 328 bo kierowca tez byl zdziwiony, a najpjekniejsze jest to ze zarowno kolega z BMW jak i Seata (mimo ze wygral) bardzo przezywali ze to tylko Lanos, gdyby to bylo A3 czy jakis Civic temat szybciej by ucichl
PS. Mody w Seacie to turbo z ARL, fmic BPX i program.
PS. Mody w Seacie to turbo z ARL, fmic BPX i program.
Volkswagen Vento AAZ -> 97PS@4690 / 152Nm@3050 -> 112PS@4460 / 197Nm@3610
Daewoo Lanos C20XE-> 100PS@6300 / 128Nm@3520 -> 160PS@6080 / 193Nm@5470 -> 250PS@5650 / 330Nm@4470
Daewoo Lanos C20XE-> 100PS@6300 / 128Nm@3520 -> 160PS@6080 / 193Nm@5470 -> 250PS@5650 / 330Nm@4470
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 523
- Rejestracja: ndz mar 08, 2009 01:27
- Lokalizacja: Oborniki Śląśkie
Lanos c20xe vs Leon asz+
Dobrze że jest filmik widać że dobrze pogania Ci ten lanos. Leon na ARL to może mieć z 190km nic nie daje że na wykresie jest 205km bo i tak w wyścigu ich nie wykorzystamy i na 99% jak by miał 190 pojechałby tak samo. Nie ma porównania do 205km na jakimś większym turbo gdzie przebieg momentu nie spada tak drastycznie i auto pomimo takiej samej mocy o wiele lepiej jeździ. Benzyna jest bardzo fajna do do upalania tylko te ceny....
Lanos c20xe vs Leon asz+
Wlasnie znajomy ktory mial Leona TDI ~185km i 400nm i jezdzil tym Leonem mowil ze jedzie identycznie.
zgredd, wiem co masz na mysli bo znajomy zmienil turbo z caha na gtb17 i auto jedzie znacznie lepiej gdyz trzyma cisnienie do konca natomiast poprzednie turbo nie wyrabialo.
Bez filmu nie widze sensu zakladac temat w tym dziale
zgredd, wiem co masz na mysli bo znajomy zmienil turbo z caha na gtb17 i auto jedzie znacznie lepiej gdyz trzyma cisnienie do konca natomiast poprzednie turbo nie wyrabialo.
Bez filmu nie widze sensu zakladac temat w tym dziale
Volkswagen Vento AAZ -> 97PS@4690 / 152Nm@3050 -> 112PS@4460 / 197Nm@3610
Daewoo Lanos C20XE-> 100PS@6300 / 128Nm@3520 -> 160PS@6080 / 193Nm@5470 -> 250PS@5650 / 330Nm@4470
Daewoo Lanos C20XE-> 100PS@6300 / 128Nm@3520 -> 160PS@6080 / 193Nm@5470 -> 250PS@5650 / 330Nm@4470
- reprobate7
- Mały gagatek
- Posty: 53
- Rejestracja: ndz paź 18, 2009 23:43
- Lokalizacja: Słupsk
Lanos c20xe vs Leon asz+
Masa Lanosa totalnie mnie zaskoczyła. Myślałem, że nie więcej jak 1000kg, a tutaj 1140kg. Kolegi Xedos waży 1190kg i ma silnik 140 czy 143koni 2.0 V6. Ładnie to dość leci, chyba lekko powyżej 9s do 100km/h, więc pewnie Lanosik robi niskie 8s. Ja latałem z golfem tdi 2.0 zrobiony na 19xPS i szału nie robił, ponoć też coś nie domaga, na 1 szliśmy równo, na 2 odskoczyłem o parę długości, na 3 biegu jakby równo, a na 4 delikatnie odchodziłem. Dość często widać przypadłość puchnięcia diesla przy wyższej prędkości. Moim zdaniem byś go łyknął, ale dobrze, że nie próbowałeś wygrać za wszelką cenę. Mówisz, że kolesie od Hond i BMW nie mogli wyjść z podziwu. Wyobraź sobie mordki z BMW teamu, kiedy 328 Coupe poległo z Polo 1.3, a do jednego typa nie mogły dojść fakty, co dawało komiczny obraz całego wyścigu:) Chętnie bym stanął z Twoim Lanosem for fun.
PY+G60 w budowie :)
Lanos c20xe vs Leon asz+
Kazdy mysli ze Lanosy sa niewiadomo jak lekkie ale hb z lpg wazy ok 1150kg a sedan ok 1200. Lekkie to sa Hondy i nie mowie tu tylko o tych starszych wydmuszkach po 900kg ale nawet Civic VII ktory mimo wyposazenia(klima i inne bajery) wazy niewiele ponad 1200kg.
Do setki jest niskie 8s chociaz gdyby byly lepsze gumy mysle ze dalo by rade zejsc do 7,5s.
Przy dobrym turbo ktore trzyma doladowanie do konca nie powinien miec problemu zeby wygrac. Jezdzilem z kolega AFN-em zrobionym na 200km i na turbinie ktora trzymala cisnienie do konca auto jezdzi jak wsciekle. Na mniejszym turbo te same cisnienie bylo utrzymywane w nizszym zakresie obrotow i auto jezdzilo odczowalnie gorzej co zreszta widac po hamowni bo jak dobrze pamietam bylo troche ponad 180km.
Mysle ze w niedlugim czasie Leon bedzie robil mojego Lanosa z palcem w d... gdyz wlasciciel planuje duzo wieksze turbo ~250km. Wtedy moja wolnossaca padaka nie bedzie miala podjazdu.
reprobate7, a Ty w Polo masz g40? Jesli tak to mamy nie wiele roznicy w mocy a duzo w masie wiec raczej bym byl bez szans chyba ze z rolki z 4ki od 130
Hondy z moich okolic to killery ledwo dalem rade 1.5 z dolozonym vtec
Do setki jest niskie 8s chociaz gdyby byly lepsze gumy mysle ze dalo by rade zejsc do 7,5s.
Przy dobrym turbo ktore trzyma doladowanie do konca nie powinien miec problemu zeby wygrac. Jezdzilem z kolega AFN-em zrobionym na 200km i na turbinie ktora trzymala cisnienie do konca auto jezdzi jak wsciekle. Na mniejszym turbo te same cisnienie bylo utrzymywane w nizszym zakresie obrotow i auto jezdzilo odczowalnie gorzej co zreszta widac po hamowni bo jak dobrze pamietam bylo troche ponad 180km.
Mysle ze w niedlugim czasie Leon bedzie robil mojego Lanosa z palcem w d... gdyz wlasciciel planuje duzo wieksze turbo ~250km. Wtedy moja wolnossaca padaka nie bedzie miala podjazdu.
reprobate7, a Ty w Polo masz g40? Jesli tak to mamy nie wiele roznicy w mocy a duzo w masie wiec raczej bym byl bez szans chyba ze z rolki z 4ki od 130
Hondy z moich okolic to killery ledwo dalem rade 1.5 z dolozonym vtec
Ostatnio zmieniony sob paź 13, 2012 23:04 przez strus90, łącznie zmieniany 1 raz.
Volkswagen Vento AAZ -> 97PS@4690 / 152Nm@3050 -> 112PS@4460 / 197Nm@3610
Daewoo Lanos C20XE-> 100PS@6300 / 128Nm@3520 -> 160PS@6080 / 193Nm@5470 -> 250PS@5650 / 330Nm@4470
Daewoo Lanos C20XE-> 100PS@6300 / 128Nm@3520 -> 160PS@6080 / 193Nm@5470 -> 250PS@5650 / 330Nm@4470
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Lanos c20xe vs Leon asz+
kurde...każde pieniądze postawiłbym na Leosia...i byłaby kicha Gratki
Co do wagi auta...ważyłem swojego...zatankowany do pełna, płyn do sprysków zalany, ze zbędnych gratów to tylko śrubokręt i mapa w schowku. Wyszło 1280kg - bez kierowcy oczywiście. Przy 1.4 to jakaś masakra.
Co do wagi auta...ważyłem swojego...zatankowany do pełna, płyn do sprysków zalany, ze zbędnych gratów to tylko śrubokręt i mapa w schowku. Wyszło 1280kg - bez kierowcy oczywiście. Przy 1.4 to jakaś masakra.
Lanos c20xe vs Leon asz+
Leon wygral przy ~170 byl maske z przodu.
Volkswagen Vento AAZ -> 97PS@4690 / 152Nm@3050 -> 112PS@4460 / 197Nm@3610
Daewoo Lanos C20XE-> 100PS@6300 / 128Nm@3520 -> 160PS@6080 / 193Nm@5470 -> 250PS@5650 / 330Nm@4470
Daewoo Lanos C20XE-> 100PS@6300 / 128Nm@3520 -> 160PS@6080 / 193Nm@5470 -> 250PS@5650 / 330Nm@4470
Lanos c20xe vs Leon asz+
Słaba turbina w leonie i wszystko na temat, 200KM na turbinie arl to fantazje.
-
- Użytkownik
- Posty: 463
- Rejestracja: pt gru 12, 2008 00:20
- Lokalizacja: Warszawa
Lanos c20xe vs Leon asz+
Leon z tego co jest napisane to ASZ+, a nie ARL! Przy 205KM może mieć GTB17, a wtedy po prostu nie wierzę że nie uciekł Lanosowi. Do kolegi wyżej - sam mam ASZ+ na GTB17 zrobionego na 210KM, stawałem z Leonem ARL na 195KM i nie miałem z nim problemów, moc jest moc i 15KM różnicy przy ok. 200KM już jest widoczne.
Ten Leon z filmu idzie jak ASZ po samym sofcie, myślę że ja mając "podobno" niewiele więcej od niego poszedłbym znacznie lepiej
Ten Leon z filmu idzie jak ASZ po samym sofcie, myślę że ja mając "podobno" niewiele więcej od niego poszedłbym znacznie lepiej
Moja golfina:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=367797
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=367797
Re: Lanos c20xe vs Leon asz+
Leon to asz z turbo arl i duzym fmic i softem. Wtryski ponoc w asz zdarzaly sie takie jak w arl i on ponoc takie ma.
nie pszukujmy sie to tylko 150km i tylko lanos wiec nawet pesymistycznie jesli ma 180km tonie bylo zle. Golf kumpla o tej masie i na gtb17 hamowany na 200km jezdzi duzo lepiej niz ten Leon
nie pszukujmy sie to tylko 150km i tylko lanos wiec nawet pesymistycznie jesli ma 180km tonie bylo zle. Golf kumpla o tej masie i na gtb17 hamowany na 200km jezdzi duzo lepiej niz ten Leon
Volkswagen Vento AAZ -> 97PS@4690 / 152Nm@3050 -> 112PS@4460 / 197Nm@3610
Daewoo Lanos C20XE-> 100PS@6300 / 128Nm@3520 -> 160PS@6080 / 193Nm@5470 -> 250PS@5650 / 330Nm@4470
Daewoo Lanos C20XE-> 100PS@6300 / 128Nm@3520 -> 160PS@6080 / 193Nm@5470 -> 250PS@5650 / 330Nm@4470
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości