Strona 1 z 3

G40+ vs M3, A8 4.2, GOLF V

: czw wrz 27, 2012 02:02
autor: reprobate7
Wczoraj akurat tak się złożyło, że podjechał kolega swoim nowym nabytkiem M3 E36 Cabrio i cała zabawa się zaczęła. Z miejsca 1,2 równo, po zapięciu 3 BMW po prostu odjeżdża. Startując z rolki z 2 ( ok 60km/h ), Polo wyskakuje na prowadzenie, ale po wpięciu 3 BMW dochodzi i mija. Drugi konkurent to Audi A8 4.2 300KM Quattro, ale tutaj z mojej winy *#cenzura#* start (zaspałem) i dostałem. Potem próba z rolki i mi 3 nie weszła...nie odrobiłem. Kierownik od Audi A8, nie chciał kolejnych prób, więc nie naciskałem ;) Kolejny przeciwnik to GOLF V TDI(140KM), wygrana po stronie Polówki, dość spora różnica. Na koniec trafił się GOLF V GTI, według kierownika 210koni. Start z miejsca, 1 jestem pierwszy...niewiele, dwójka, trzymam prowadzenie o jakieś pół maski, 3 bieg powoli golf dochodzi i delikatnie odchodzi, do końca trójki byłem gdzieś na tylnych drzwiach. Niestety, miałem dodatkowy balast, kolegę, a kolega z Golfa jechał sam. Na koniec okazało się, ze Golfik miał skrzynię DSG, więc trochę poprawił mi humor :)
Mogę gdybać, gdybym miał kolejną szansę z A8, bądź, gdybym był sam podczas wyścigu z GOLFem V GTI, ale najważniejsze z tego wszystkiego była zabawa.
Pozdrawiam kierowników z wyżej wymienionych aut.

G40+ vs M3, A8 4.2, GOLF V

: czw wrz 27, 2012 03:00
autor: Peres
Wszystkie pojedynki przegrane, ale i tak gratuluję :bajer: Wiesz czego? Tego, że startujesz z samochodami znacznie mocniejszymi, a mimo to udaje Ci się podjąć walkę... No, może do 3 biegu :grin:

G40+ vs M3, A8 4.2, GOLF V

: czw wrz 27, 2012 14:42
autor: zgredd
Golf V GTI dosyć fajnie jedzie właśnie od 80km w górę pokazuje moc. Dobrze ze trafiłeś na serie.

G40+ vs M3, A8 4.2, GOLF V

: czw wrz 27, 2012 19:27
autor: reprobate7
Gdybym był sam, Polo dało by radę, bo te 80-90kg to jakaś długość, albo dwie. Ganiałem się z Scirocco 2.0 TSI to mogę stwierdzić, że idzie znacznie lepiej. Scirocco ma mocną trójkę i odskakuje mi 2-3 długości, a potem na 4 biegu równo. Do 200km/h nie miał więcej niż 4 długości auta, więc myślę, że jak golf na 3 nie zdąrzyłby mnie wyprzedzić to by szedł równo do czasu wrzucenia 5. Moje auto zaczyna mieć wtedy trochę pod górę.Po chipie to wiadomo, nie ma za bardzo podejścia. Polo G40 to tylko 1.3, ale dość mocne ;) U mnie ok 130koni, bo bez problemu radzę sobie z E46 328. A dzisiaj się dowiedziałem, że TDI, które pogoniłem, mogło mieć 180koni, ale w sumie i tak szedł coś za dobrze, jak na 140koni. Czy w takich silnikach turbo dziury występują na biegu, czy może zależy to od obrotów ? Mnie się wydaję, że to zależy głownie od obrotów, ale według zeznań kierowcy to on ma turbo dziurę na 2-gim biegu.
Mam teraz nowy cel, żeby objechać M3, ale z 1.3 pod maską może być to bardzo ciężkie ;)

G40+ vs M3, A8 4.2, GOLF V

: czw wrz 27, 2012 19:48
autor: Peres
reprobate7 pisze:Mam teraz nowy cel, żeby objechać M3, ale z 1.3 pod maską może być to bardzo ciężkie
To działaj przy samochodzie ;) Jeśli do tego starcia dojdzie i będziesz chciał je tu opisać, to radzę to nagrać - wiesz, co mam na myśli ;)

Re: G40+ vs M3, A8 4.2, GOLF V

: pt wrz 28, 2012 08:38
autor: rafalkul9
...według zeznań kierowcy to on ma turbo dziurę na 2-gim biegu
:smoke:
Troche kolege ponioslo. Turbo dziure to mozna miec w subaru imprezie czy w lancerze...

G40+ vs M3, A8 4.2, GOLF V

: pt wrz 28, 2012 14:00
autor: xxxGlaDxxx
rafalkul9 pisze: ...według zeznań kierowcy to on ma turbo dziurę na 2-gim biegu

:smoke:
Troche kolege ponioslo. Turbo dziure to mozna miec w subaru imprezie czy w lancerze...
Jak auto niedomaga albo jest słabo wystrojone to i w 2.0 TDI się da mieć turbodziurę :)

Re: G40+ vs M3, A8 4.2, GOLF V

: pt wrz 28, 2012 16:42
autor: reprobate7
xxxGlaDxxx pisze:
rafalkul9 pisze: ...według zeznań kierowcy to on ma turbo dziurę na 2-gim biegu

:smoke:
Troche kolege ponioslo. Turbo dziure to mozna miec w subaru imprezie czy w lancerze...
Jak auto niedomaga albo jest słabo wystrojone to i w 2.0 TDI się da mieć turbodziurę :)
Czy tylko na jednym biegu? Czy może turbo dziurę ma się w pewnym zakresie obrotów ?

Re: G40+ vs M3, A8 4.2, GOLF V

: pt wrz 28, 2012 17:34
autor: rafalkul9
Pewnie seryjny ICek mu puchnie, i pewnie sie gosc zle wyrazil.
Nie robmy juz offtopa.

No chyba ze ma dziure w turbo, a nie turbo dziure :jezor:

G40+ vs M3, A8 4.2, GOLF V

: pt wrz 28, 2012 18:28
autor: ///M3
BMW M3 było 3.0 286KM czy 3.2 321KM ?

G40+ vs M3, A8 4.2, GOLF V

: pt wrz 28, 2012 19:28
autor: reprobate7
286KM.

G40+ vs M3, A8 4.2, GOLF V

: pt wrz 28, 2012 20:49
autor: ///M3
taką machinę mam w rodzinie , jedzie to niesamowicie 5 do paki wiec trudno to wyciąc :)

G40+ vs M3, A8 4.2, GOLF V

: sob wrz 29, 2012 00:28
autor: reprobate7
Według wikipedii 5,9s do setki, a Cabrio najcięższe, więc może mieć więcej. Do 100 nie ma dużej różnicy, różnica robi się dopiero powyżej100km/h.
Ze startu będzie ciężko, ale z rolki ok 170koni powinno wystarczyć. G40 z rolki zbiera się dobrze.

G40+ vs M3, A8 4.2, GOLF V

: sob wrz 29, 2012 09:41
autor: ///M3
a wg ksiązki M3 5 oraz 5.5