Strona 1 z 1
G40 vs Civic 1.8 VTi Aerodeck
: śr kwie 18, 2012 08:19
autor: Piaseczeq
Sezon rozpoczęty. Moje polo "lekko" zgrzebane + nówki opony yokohama A539. Przeciwnik civic 1.8 VTi Aerodeck (kol. ssący WIELKI, kol. wydechowy 4-2-1, dolot parówka, przerobiona przepustnica, program i h** wie co jeszcze)
1. już go mam 3/4 długości auta
2. oddalam się jakąś długość samochodu
3. zwiększam przewagę
zapinam 4 ale musiałem hamować bo jakiś niedzielny kierowca na czerwonym wjechał na pas :/ ale ogólnie honda już została zmielona.
u mnie ~135KM i 800kg i niego 169KM + i myślę że jakieś 12XX kg
G40 vs Civic 1.8 VTi Aerodeck
: śr kwie 18, 2012 08:32
autor: nitrox89
Ogólnie VTI nie jedzie, bo ma dłuugą skrzynie. Ciekawie się robi jak wrzucić sie skrzynie od B16.
Ale gratz killa, biorąc pod uwage że Cvc ma 169 w serii, a tam troche nagrzebane było.
G40 vs Civic 1.8 VTi Aerodeck
: śr kwie 18, 2012 18:02
autor: Piaseczeq
Ja jeszcze miałem ten plus że polo dobrze ciągnie z dołu. Chciałbym spotkać "jajko VTi" albo "żabę VTi" ale jeszcze mi nie było dane
G40 vs Civic 1.8 VTi Aerodeck
: śr kwie 18, 2012 20:15
autor: kwadrat
Gratki
VW eat Hunda
http://matricastore.hu/img/n/370.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
G40 vs Civic 1.8 VTi Aerodeck
: czw kwie 19, 2012 13:11
autor: herbiasty
Graty
ale to prawda, ze aerodeck to nie jest "prawdziwe" Vti tylko cos jak A4 1,8T - szybsze rodzinne kombi
Nie dziw ze taka przewaga bo polo zamiata
G40 vs Civic 1.8 VTi Aerodeck
: czw kwie 19, 2012 14:38
autor: Piaseczeq
Wiem że waga robi swoje, w sumie się spodziewałem że mu złoję tyłek tylko nie wiedziałem ile. Miał tam trochę tych "fruktów" pod maską a wiem że Hondy są strasznie zdławione wydechem i dolotem. Potem widziałem na mieście jajko VTi co mnie natknęło na modzenie dodatkowych "KM".