Strona 1 z 1

MK III GTI 2.0 vs Civic V B18c4 swap

: ndz lut 05, 2012 19:46
autor: federn
A więc tak stoje na swiatłach patrze a tu z lewej podjezdza Honda civic otworzyłem szybę on też i zgadaliśmy się żę bedziemy się scigać do następnych swiateł :hmm: Zamknąłem szybę i czekam na zielone.Kiedy zapaliło się zielone zapinam 1 i odpał z rury do dwójki maska przednim zapinam dwójkę widzę dochodzi mnie civic,3 i pozamiatane civic już większą połowe przede mną. Zjechaliśmy na parking przy sklepie i sobie pogadaliśmy dowiedziałem się że w cifie był swap z 1.6 na 1.8 i chyba 175KM nie modzona tylko dolot ze stożkiem:)

MK III GTI 2.0 vs Civic V B18c4 swap

: ndz lut 05, 2012 20:14
autor: bastek016
To i tak cię mega mało zjadła :) , z rozmów z fanami wiem że B18C4 jedzie gorzej niż B16A2 tzn 160 koników :)

MK III GTI 2.0 vs Civic V B18c4 swap

: ndz lut 05, 2012 21:31
autor: federn
To jesli wiertarki sa szybsze to może oddzielny dział z killami z samymi hondami :grin:

MK III GTI 2.0 vs Civic V B18c4 swap

: ndz lut 05, 2012 21:53
autor: nitrox89
bastek016 pisze:z rozmów z fanami wiem że B18C4 jedzie gorzej niż B16A2 tzn 160 koników :)
Zależy od skrzyni. Jak oryginalna skrzynia od B18C4 to jest długa, ale po spięciu tego silnika ze skrzynią od B16 to już power na highwayu :satan:

MK III GTI 2.0 vs Civic V B18c4 swap

: pn lut 06, 2012 10:42
autor: bastek016
kolego miałem sam 2.0 ABA porobione rzadko które 2.0 8V tak jeździło i miałem problemy z honda 1.5 90 seria zrobioną na 120 km . A stając z rolki kolega chciał zniszczyłem go potwornie :) . Tak samo jeździłem B16A2 tylko w sedanie i powiem ci że podejście to może ewentualnie mieć z problemami Seryjny ABF :) .

MK III GTI 2.0 vs Civic V B18c4 swap

: wt lut 07, 2012 13:07
autor: herbiasty
federn, rozumiem, ze Masz w MKIII 16V? bo jak 8V to mial bys pozamiatane straaasznie..
Ale i tak Cie cos malo objechal.. taka hondzina to juz sie odpycha niezle :)

MK III GTI 2.0 vs Civic V B18c4 swap

: pn lut 13, 2012 22:03
autor: federn
Siema dzisiaj kolega scigał się swoim VR6 MKIII z tą własnie Hondą Też dostał po dupsku a scigał się nie pierwszy raz :-( :-( :-(

MK III GTI 2.0 vs Civic V B18c4 swap

: sob lut 25, 2012 00:27
autor: blackwhite
Hondy odpychaja sie dobrze.Ja mialem Accorda 1.8 136 KM i gosc z A6 1.8T nie mogl mi odejsc nawet na kilka metrow.Oczywiscie nie mialem na tyle powera ,zeby go wyprzedzic, ale Hania dawala rade.

MK III GTI 2.0 vs Civic V B18c4 swap

: pn lut 27, 2012 21:08
autor: spider477
Honda wygrała, gdyż dużo lżejsza. Twój GTI waży około 1300-1400kg a ta Honda koło 1 tony.
No i proporcje jak przeliczysz to pewno na korzyść "szlifierki":p

MK III GTI 2.0 vs Civic V B18c4 swap

: wt lut 28, 2012 21:06
autor: stolniczkow
spider477 pisze: Twój GTI waży około 1300-1400kg
Ile?! MK3 GTI w 5d waży niecałe 1200kg a 3d jest jeszcze lżejszy...

Tak czy inaczej te 200kg różnicy z Honda robi swoje.

MK III GTI 2.0 vs Civic V B18c4 swap

: śr lut 29, 2012 09:23
autor: xxxGlaDxxx
spider477 pisze:Twój GTI waży około 1300-1400kg a ta Honda koło 1 tony.
Mój mk3 Variant z 1Z pod machą, klimą, poduszkami, 1/4 baku i pierdołami w bagażniku waży dokładnie 1230kg, to jak 3 drzwiowe benzynowe GTI ma ważyć więcej?

Re: MK III GTI 2.0 vs Civic V B18c4 swap

: śr lut 29, 2012 14:49
autor: skwaromir
Większość civic-ów ma koło 1t.
A b18c4 to już gruby silnik do civic-ów :)
Masa robi swoje, ale czytając posty hybrydowa skrzynia to super modyfikacja do tych autek.
Sam niedawno poskładałem do siebie skrzynie do d16 i jazda się zupełnie zmieniła :D

MK III GTI 2.0 vs Civic V B18c4 swap

: śr mar 07, 2012 11:14
autor: strus90
Z rolki bys mial wieksze szanse ze wzgledu na maly moment w Hondzie, ale i tak by nadgonila b18c4 robi robote :cool: