Strona 1 z 1
MK III GTI 2.0 vs Civic V B18c4 swap
: ndz lut 05, 2012 19:46
autor: federn
A więc tak stoje na swiatłach patrze a tu z lewej podjezdza Honda civic otworzyłem szybę on też i zgadaliśmy się żę bedziemy się scigać do następnych swiateł
Zamknąłem szybę i czekam na zielone.Kiedy zapaliło się zielone zapinam 1 i odpał z rury do dwójki maska przednim zapinam dwójkę widzę dochodzi mnie civic,3 i pozamiatane civic już większą połowe przede mną. Zjechaliśmy na parking przy sklepie i sobie pogadaliśmy dowiedziałem się że w cifie był swap z 1.6 na 1.8 i chyba 175KM nie modzona tylko dolot ze stożkiem:)
MK III GTI 2.0 vs Civic V B18c4 swap
: ndz lut 05, 2012 20:14
autor: bastek016
To i tak cię mega mało zjadła
, z rozmów z fanami wiem że B18C4 jedzie gorzej niż B16A2 tzn 160 koników
MK III GTI 2.0 vs Civic V B18c4 swap
: ndz lut 05, 2012 21:31
autor: federn
To jesli wiertarki sa szybsze to może oddzielny dział z killami z samymi hondami
MK III GTI 2.0 vs Civic V B18c4 swap
: ndz lut 05, 2012 21:53
autor: nitrox89
bastek016 pisze:z rozmów z fanami wiem że B18C4 jedzie gorzej niż B16A2 tzn 160 koników
Zależy od skrzyni. Jak oryginalna skrzynia od B18C4 to jest długa, ale po spięciu tego silnika ze skrzynią od B16 to już power na highwayu
MK III GTI 2.0 vs Civic V B18c4 swap
: pn lut 06, 2012 10:42
autor: bastek016
kolego miałem sam 2.0 ABA porobione rzadko które 2.0 8V tak jeździło i miałem problemy z honda 1.5 90 seria zrobioną na 120 km . A stając z rolki kolega chciał zniszczyłem go potwornie
. Tak samo jeździłem B16A2 tylko w sedanie i powiem ci że podejście to może ewentualnie mieć z problemami Seryjny ABF
.
MK III GTI 2.0 vs Civic V B18c4 swap
: wt lut 07, 2012 13:07
autor: herbiasty
federn, rozumiem, ze Masz w MKIII 16V? bo jak 8V to mial bys pozamiatane straaasznie..
Ale i tak Cie cos malo objechal.. taka hondzina to juz sie odpycha niezle
MK III GTI 2.0 vs Civic V B18c4 swap
: pn lut 13, 2012 22:03
autor: federn
MK III GTI 2.0 vs Civic V B18c4 swap
: sob lut 25, 2012 00:27
autor: blackwhite
Hondy odpychaja sie dobrze.Ja mialem Accorda 1.8 136 KM i gosc z A6 1.8T nie mogl mi odejsc nawet na kilka metrow.Oczywiscie nie mialem na tyle powera ,zeby go wyprzedzic, ale Hania dawala rade.
MK III GTI 2.0 vs Civic V B18c4 swap
: pn lut 27, 2012 21:08
autor: spider477
Honda wygrała, gdyż dużo lżejsza. Twój GTI waży około 1300-1400kg a ta Honda koło 1 tony.
No i proporcje jak przeliczysz to pewno na korzyść "szlifierki":p
MK III GTI 2.0 vs Civic V B18c4 swap
: wt lut 28, 2012 21:06
autor: stolniczkow
spider477 pisze: Twój GTI waży około 1300-1400kg
Ile?! MK3 GTI w 5d waży niecałe 1200kg a 3d jest jeszcze lżejszy...
Tak czy inaczej te 200kg różnicy z Honda robi swoje.
MK III GTI 2.0 vs Civic V B18c4 swap
: śr lut 29, 2012 09:23
autor: xxxGlaDxxx
spider477 pisze:Twój GTI waży około 1300-1400kg a ta Honda koło 1 tony.
Mój mk3 Variant z 1Z pod machą, klimą, poduszkami, 1/4 baku i pierdołami w bagażniku waży dokładnie 1230kg, to jak 3 drzwiowe benzynowe GTI ma ważyć więcej?
Re: MK III GTI 2.0 vs Civic V B18c4 swap
: śr lut 29, 2012 14:49
autor: skwaromir
Większość civic-ów ma koło 1t.
A b18c4 to już gruby silnik do civic-ów
Masa robi swoje, ale czytając posty hybrydowa skrzynia to super modyfikacja do tych autek.
Sam niedawno poskładałem do siebie skrzynie do d16 i jazda się zupełnie zmieniła
MK III GTI 2.0 vs Civic V B18c4 swap
: śr mar 07, 2012 11:14
autor: strus90
Z rolki bys mial wieksze szanse ze wzgledu na maly moment w Hondzie, ale i tak by nadgonila b18c4 robi robote