MK III GTI 2.0 vs Civic V B18c4 swap

Opisy Waszych KILLów, tylko rzeczowe dyskusje, spam będzie tępiony.

federn
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: ndz lut 05, 2012 19:17

MK III GTI 2.0 vs Civic V B18c4 swap

Post autor: federn » ndz lut 05, 2012 19:46

A więc tak stoje na swiatłach patrze a tu z lewej podjezdza Honda civic otworzyłem szybę on też i zgadaliśmy się żę bedziemy się scigać do następnych swiateł :hmm: Zamknąłem szybę i czekam na zielone.Kiedy zapaliło się zielone zapinam 1 i odpał z rury do dwójki maska przednim zapinam dwójkę widzę dochodzi mnie civic,3 i pozamiatane civic już większą połowe przede mną. Zjechaliśmy na parking przy sklepie i sobie pogadaliśmy dowiedziałem się że w cifie był swap z 1.6 na 1.8 i chyba 175KM nie modzona tylko dolot ze stożkiem:)



Awatar użytkownika
bastek016
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 391
Rejestracja: sob maja 19, 2007 18:47
Lokalizacja: Tarnów
Kontakt:

MK III GTI 2.0 vs Civic V B18c4 swap

Post autor: bastek016 » ndz lut 05, 2012 20:14

To i tak cię mega mało zjadła :) , z rozmów z fanami wiem że B18C4 jedzie gorzej niż B16A2 tzn 160 koników :)



federn
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: ndz lut 05, 2012 19:17

MK III GTI 2.0 vs Civic V B18c4 swap

Post autor: federn » ndz lut 05, 2012 21:31

To jesli wiertarki sa szybsze to może oddzielny dział z killami z samymi hondami :grin:



Awatar użytkownika
nitrox89
Dawca organów
Dawca organów
Posty: 2111
Rejestracja: wt gru 21, 2010 21:49
Lokalizacja: Kraków okolice
Auto: mk4 AXR+

MK III GTI 2.0 vs Civic V B18c4 swap

Post autor: nitrox89 » ndz lut 05, 2012 21:53

bastek016 pisze:z rozmów z fanami wiem że B18C4 jedzie gorzej niż B16A2 tzn 160 koników :)
Zależy od skrzyni. Jak oryginalna skrzynia od B18C4 to jest długa, ale po spięciu tego silnika ze skrzynią od B16 to już power na highwayu :satan:


Rust is lighter than carbon fiber

Awatar użytkownika
bastek016
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 391
Rejestracja: sob maja 19, 2007 18:47
Lokalizacja: Tarnów
Kontakt:

MK III GTI 2.0 vs Civic V B18c4 swap

Post autor: bastek016 » pn lut 06, 2012 10:42

kolego miałem sam 2.0 ABA porobione rzadko które 2.0 8V tak jeździło i miałem problemy z honda 1.5 90 seria zrobioną na 120 km . A stając z rolki kolega chciał zniszczyłem go potwornie :) . Tak samo jeździłem B16A2 tylko w sedanie i powiem ci że podejście to może ewentualnie mieć z problemami Seryjny ABF :) .



Awatar użytkownika
herbiasty
Forum Master
Forum Master
Posty: 1287
Rejestracja: ndz mar 23, 2008 00:19
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

MK III GTI 2.0 vs Civic V B18c4 swap

Post autor: herbiasty » wt lut 07, 2012 13:07

federn, rozumiem, ze Masz w MKIII 16V? bo jak 8V to mial bys pozamiatane straaasznie..
Ale i tak Cie cos malo objechal.. taka hondzina to juz sie odpycha niezle :)


RC-Motorsport
https://www.facebook.com/RCmotorsport.Rafal.Cyprys" onclick="window.open(this.href);return false;

Sroka na fejsie:

https://www.facebook.com/Scirocco-53B-b ... 581737776/" onclick="window.open(this.href);return false;

federn
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: ndz lut 05, 2012 19:17

MK III GTI 2.0 vs Civic V B18c4 swap

Post autor: federn » pn lut 13, 2012 22:03

Siema dzisiaj kolega scigał się swoim VR6 MKIII z tą własnie Hondą Też dostał po dupsku a scigał się nie pierwszy raz :-( :-( :-(



Awatar użytkownika
blackwhite
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 376
Rejestracja: ndz sie 07, 2005 14:51
Lokalizacja: Dumfries
Kontakt:

MK III GTI 2.0 vs Civic V B18c4 swap

Post autor: blackwhite » sob lut 25, 2012 00:27

Hondy odpychaja sie dobrze.Ja mialem Accorda 1.8 136 KM i gosc z A6 1.8T nie mogl mi odejsc nawet na kilka metrow.Oczywiscie nie mialem na tyle powera ,zeby go wyprzedzic, ale Hania dawala rade.


Black

Awatar użytkownika
spider477
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 144
Rejestracja: pt lis 25, 2011 21:17

MK III GTI 2.0 vs Civic V B18c4 swap

Post autor: spider477 » pn lut 27, 2012 21:08

Honda wygrała, gdyż dużo lżejsza. Twój GTI waży około 1300-1400kg a ta Honda koło 1 tony.
No i proporcje jak przeliczysz to pewno na korzyść "szlifierki":p



Awatar użytkownika
stolniczkow
Forum Master
Forum Master
Posty: 1717
Rejestracja: ndz kwie 05, 2009 11:34
Lokalizacja: SD
Kontakt:

MK III GTI 2.0 vs Civic V B18c4 swap

Post autor: stolniczkow » wt lut 28, 2012 21:06

spider477 pisze: Twój GTI waży około 1300-1400kg
Ile?! MK3 GTI w 5d waży niecałe 1200kg a 3d jest jeszcze lżejszy...

Tak czy inaczej te 200kg różnicy z Honda robi swoje.


Czarne S3 1.8T - Dynosoft, MG Motorsport - 276km/365Nm
Grupowy chiptuning Aligator (DynoSoft) Katowice
Obrazek

Awatar użytkownika
xxxGlaDxxx
...
...
Posty: 1200
Rejestracja: śr wrz 23, 2009 23:50
Lokalizacja: Wrocław

MK III GTI 2.0 vs Civic V B18c4 swap

Post autor: xxxGlaDxxx » śr lut 29, 2012 09:23

spider477 pisze:Twój GTI waży około 1300-1400kg a ta Honda koło 1 tony.
Mój mk3 Variant z 1Z pod machą, klimą, poduszkami, 1/4 baku i pierdołami w bagażniku waży dokładnie 1230kg, to jak 3 drzwiowe benzynowe GTI ma ważyć więcej?



Awatar użytkownika
skwaromir
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: ndz wrz 26, 2010 08:33
Lokalizacja: LLU

Re: MK III GTI 2.0 vs Civic V B18c4 swap

Post autor: skwaromir » śr lut 29, 2012 14:49

Większość civic-ów ma koło 1t.
A b18c4 to już gruby silnik do civic-ów :)
Masa robi swoje, ale czytając posty hybrydowa skrzynia to super modyfikacja do tych autek.
Sam niedawno poskładałem do siebie skrzynie do d16 i jazda się zupełnie zmieniła :D



Awatar użytkownika
strus90
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 141
Rejestracja: sob sty 15, 2011 14:40
Lokalizacja: Nasielsk
Kontakt:

MK III GTI 2.0 vs Civic V B18c4 swap

Post autor: strus90 » śr mar 07, 2012 11:14

Z rolki bys mial wieksze szanse ze wzgledu na maly moment w Hondzie, ale i tak by nadgonila b18c4 robi robote :cool:


Volkswagen Vento AAZ -> 97PS@4690 / 152Nm@3050 -> 112PS@4460 / 197Nm@3610
Daewoo Lanos C20XE-> 100PS@6300 / 128Nm@3520 -> 160PS@6080 / 193Nm@5470 -> 250PS@5650 / 330Nm@4470

ODPOWIEDZ

Wróć do „KILLe”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 25 gości