Strona 1 z 1

VW Polo G40 vs Renault Laguna 3,0 V6

: pt paź 07, 2011 23:18
autor: reprobate7
Piątek wieczór ustawiliśmy się, z kolega od lagunki. Laguna 3,0 V6 190KM/267Nm, moje polo ciężko powiedzieć, może trochę więcej niż 100koni.
Doładowanie 0,9 bara według wskaźnika autogauge. Pierwszy przejazd, start i Polo ledwo na prowadzenie, może niecałą długość lub mniej. Druga próba z rolki, Polo znowu pierwsze, ale przetrzymałem na 3 biegu, laguna mnie dogoniła i minęła , nie dałem rady odrobić. Kolejna próba z zatrzymanego i koledze start nie wyszedl, dość spora przewaga. Kolejna próba z rolki, już mnie nie dogonił na 4 :) Ostania próba start, nie wyszedł mi, lagunka na prowadzenie, ale po wrzuceniu 2, Polo nadrabia i nieduża przewaga. Nie chce mi się opisywać po kolei każdego startu jak było na każdym biegu, ale po zapięciu 4 nie oddalałem się lagunie. Próbowałem z Polo GTI 1.8T 150koni i na 1/4 mili myślę, że dam radę, ale powyżej 140 dochodzi mnie i przy 180 mnie mija. G40 łapie muła od 140 do 180 :(
Za tydzień będzie ciekawiej, BMW E46 328 Coupe, Skoda Octavia RS 218KM i Audi TT 225koni. Być może przegram, ale interesuje mnie jak bardzo :grin:
Nie wstyd przegrywać z mocniejszymi :chytry:

VW Polo G40 vs Renault Laguna 3,0 V6

: sob paź 08, 2011 09:36
autor: erwinszczak_
Gratki :bigok: W lagunie rozumiem z opisu, ze manual ?

VW Polo G40 vs Renault Laguna 3,0 V6

: sob paź 08, 2011 12:46
autor: reprobate7
Tak manual, swoje Polo będę niedługo hamować, tak szacuje, że może mieć z 120koni.

VW Polo G40 vs Renault Laguna 3,0 V6

: ndz paź 09, 2011 22:36
autor: chosen
to coś mało.... taką lagune powiniens cisnac bardziej :) modz g ;)

Re: VW Polo G40 vs Renault Laguna 3,0 V6

: pn paź 10, 2011 16:16
autor: reprobate7
Moje Polo już jest pomodzone, rozwiert RS kompresora, odelżone koło zamachowe, chip od bartka RS2, intercooler od bmw, wydech 50mm przelotowy oraz wkładka K&N. Laguna do setki według danych 7,7s, ma 190 koni, wiec nie tak mało. Wygrywałem o dwie długości gdzieś, może czasami więcej. Niezłego muła łapie G40 powyżej 140, ale to chyba już przez pojemność silnika. Mondeo ST220 o podobnych osiągach, robiłem o niecałą maskę przed remontem silnika. Obecnie silniczek pracuje na 4 garach, więc chyba jest poprawa. Trzeba będzie pojechać na hamowanie i wszystko wyjdzie, czy będzie dalej coś szlifować.