Strona 1 z 1
Golf MK2 GTI PF & Scirocco TSI i E 36 2.0
: wt sie 30, 2011 23:10
autor: bewerber39
Od kilku dni śmigam wieczorami po Poznaniu i jakoś nie mogłem znaleźć kandydata do startu z pod świateł. W moim autku oryginalny 1.8 PF. Dziś szczęście dopisało
1. Przejechałem kawałek miasta z błękitnym Scirocco pojemności silnika nie znam ale na tylnej klapie widniały literki TSI, dwie z nich były w kolorze czerwonym. Kolega odstawiał mnie o jedną długość auta na każdym biegu
(nie rozpędzaliśmy się powyżej trójki). Na pocieszenie doganiałem go znacznie na zakrętach (przewaga masy, opon i zawieszenia)
2. Wylotówka z Poznania na Wrocław (w trakcie otwarcia była to droga ekspresowa, ale po przecięciu wstęgi niebieskie znaki gdzieś zaginęły
) Na ostatnich światłach spotkałem kierowcę BMW E 36 2.0. Na starcie zyskałem długość auta i straciłem ją dopiero na początku 5-ego biegu. Trasa ma jakieś 3,5 km i na tym odcinku straciłem jakieś 150-200 metrów. Na ślimaku prowadzącym na autostradę szybko dogoniłem BMW i zabawa zaczęła się od nowa
Niestety nawet wieczorem na Poznańskiej obwodnicy nie da się szybciej pojechać (wyprzedzające się TIR-y)
Dziś dwa razy zostałem w tyle ale do domu wróciłem z uśmiechem na twarzy
Golf MK2 GTI PF & Coraddo TSI i E 36 2.0
: śr sie 31, 2011 00:54
autor: Grzechu_1990
Pierwsze auto to chyba Scirocco a nie Corrado.
A BMW powinieneś objeżdżać, mimo że to R6 150KM to Golf jest lżejszy i powinieneś mu odjeżdżać.
Golf MK2 GTI PF & Coraddo TSI i E 36 2.0
: śr sie 31, 2011 09:29
autor: bewerber39
Racja
Już poprawiłem
A dwu litrówki w E 36 zdarzyło mi się zostawiać w tyle, dużo zależy od łącznika
Golf MK2 GTI PF & Scirocco TSI i E 36 2.0
: śr sie 31, 2011 10:04
autor: masakra
bewerber39 pisze:Na pocieszenie doganiałem go znacznie na zakrętach (przewaga masy, opon i zawieszenia)
myslisz ze Twoje mk2 ma jakąkolwiek przewage nad nowym Scirocco ?
Golf MK2 GTI PF & Scirocco TSI i E 36 2.0
: śr sie 31, 2011 10:26
autor: bewerber39
Myślę że tak
Znaczna różnica masy jest tu chyba kluczowa. Ale wiem wiem... ta elektronika bardzo pomaga
Golf MK2 GTI PF & Scirocco TSI i E 36 2.0
: śr sie 31, 2011 12:49
autor: reprobate7
Dwie czerwone literki to najprawdopodobniej 2.0 TSI, ścigaliście się tylko na 1 i 2 biegu? Auto to zaczyna się dopiero rozpędzać, wiem bo miałem już starcie i po wrzuceniu 3 zostawia mnie daleko w tyle, a do setki równo.
Golf MK2 GTI PF & Scirocco TSI i E 36 2.0
: śr sie 31, 2011 13:02
autor: bewerber39
Kilka razy zakleszczyłem trójkę, prędkości nie przekraczały 120... nie znaleźliśmy po drodze żadnej dłuższej prostej, a i ruch był dość duży. Z tym że by się rozpędził zdecydowanie się zgadzam, kierownik gdy usłyszał że mam troszkę ponad 100 koników, zaraz spytał o ciężar i powiedział "no to się nie dziwię" nie wiem co dokładnie miał na myśli i co miał pod maską. Musieliśmy kończyć rozmowę bo kierowcy za nami zaczęli się pieklić
Golf MK2 GTI PF & Scirocco TSI i E 36 2.0
: śr sie 31, 2011 18:04
autor: xxxGlaDxxx
Dwa czerwone to 1.4 TSI 160 koni
A co do zdania "Na pocieszenie doganiałem go znacznie na zakrętach (przewaga masy, opon i zawieszenia)" to ciężko byś się zdziwił wsiadając do takiego Scirocco i jadąc w zakrętach, stwierdziłbyś że mk2 to wóz drabiniasty
Re: Golf MK2 GTI PF & Scirocco TSI i E 36 2.0
: śr sie 31, 2011 18:29
autor: Grzechu_1990
xxxGlaDxxx pisze:Dwa czerwone to 1.4 TSI 160 koni
Równie dobrze może być to 2.0TSI.
Golf MK2 GTI PF & Scirocco TSI i E 36 2.0
: śr sie 31, 2011 20:04
autor: bewerber39
xxxGlaDxxx, Może gdybym to ja siedział w Scirocoo dogonił bym dwójeczkę, ale na jednym długim łuku widać było jak zaczyna nosić mu tył i po chwili zobaczyłem światło stopu. Nie miałem okazji jechać takim autem. Spodziewałem się że moja wypowiedź może spowodować lekkie poruszenie. Niestety tego jak auto wchodzi w zakręty nie sprawdzi się tak łatwo jak przyspieszenia. Może kierownik był mistrzem prostej i dla tego ratował się hamowaniem przy nadsterowności. Dodam tylko że jadąc za nim w łuku byłem widocznie szybszy. Jechałem na neutralnym przyspieszeniu i nawet nie poczułem podsterowności. Gdyby nie on pewnie na wyjściu miał bym już pedał w podłodze
Podsumowując, przyczepność to nie ilość programistów przed monitorem strojących systemy bezpieczeństwa
Re: Golf MK2 GTI PF & Scirocco TSI i E 36 2.0
: pn wrz 05, 2011 12:18
autor: LucasLucas
Grzechu_1990 pisze:xxxGlaDxxx pisze:Dwa czerwone to 1.4 TSI 160 koni
Równie dobrze może być to 2.0TSI.
Jeśli na klapie było samo TSI z dwiema czerwonymi literkami to była to wersja 160km
Edit:
TSI 1.4TSI 122KM
T
SI 1.4TSI 160KM
2.0 T
SI 2.0TSI 210KM
Re: Golf MK2 GTI PF & Scirocco TSI i E 36 2.0
: wt wrz 06, 2011 21:52
autor: bvw08
istnieje tylko jedna możliwość że go na zakrętach doganiałeś, była nierówna droga wyboje i podskakiwał bo sciro ma twardy zawias
Re: Golf MK2 GTI PF & Scirocco TSI i E 36 2.0
: śr wrz 07, 2011 10:59
autor: bewerber39
bvw08 pisze:istnieje tylko jedna możliwość że go na zakrętach doganiałeś, była nierówna droga wyboje i podskakiwał bo sciro ma twardy zawias
Droga była równa, więc jeśli to jedyna możliwość wychodzi na to że bajki opowiadam
, a może to było cinquecento i coś mi się pomyliło
Re: Golf MK2 GTI PF & Scirocco TSI i E 36 2.0
: pt wrz 09, 2011 10:02
autor: bvw08
spoko skoro taki coś zaobserwowałeś to tak musiało być a sciro mogło być po lekkiej stłuczce i składane z 3 i zostawiał 4 ślady