Strona 1 z 2

mk 2 JR vs mk IV tdi 116KM and scoupe 1.5 turbo

: wt maja 10, 2011 21:00
autor: mack1111
" onclick="window.open(this.href);return false; golf 116KM 1.9 tdi

http://www.youtube.com/user/karolaxx1#p ... ewl5IV9mdw" onclick="window.open(this.href);return false; hyundai 115KM

mk 2 JR vs mk IV tdi 116KM and scoupe 1.5 turbo

: wt maja 10, 2011 21:49
autor: kwadrat
mack1111, jaką moc szacujesz? Ze stówka to myślę że bankowo jest

mk 2 JR vs mk IV tdi 116KM and scoupe 1.5 turbo

: wt maja 10, 2011 21:54
autor: MarcinWWY
ładnego dymka puszcze. Gratka :bigok:

mk 2 JR vs mk IV tdi 116KM and scoupe 1.5 turbo

: wt maja 10, 2011 22:15
autor: mack1111
100-110 bardziej pod 110 ;) dolądowanie mam 1.5-1.6 bara

mk 2 JR vs mk IV tdi 116KM and scoupe 1.5 turbo

: sob maja 14, 2011 04:50
autor: reprobate7
Hyundai`owi kilka albo kilkanaście koników uciekło. Według danych to auto robi setkę w 7,4s, czyli teoretycznie nawet G60 nie miało by czego szukać.
Miny muszą być bezcenne, kiedy golfik 2 w dieslu tak objeżdza teoretycznie nowsze i mocniejsze auta :grin:

mk 2 JR vs mk IV tdi 116KM and scoupe 1.5 turbo

: sob maja 14, 2011 11:46
autor: człek
pięknie :), jakie turbo? jakie mody? dawka dość sporo wykręcona widzę :)

mk 2 JR vs mk IV tdi 116KM and scoupe 1.5 turbo

: sob maja 14, 2011 20:09
autor: BENITO
Na tej dawce t0 długo nie pojeździ, trza więcej powietrza dać.

mk 2 JR vs mk IV tdi 116KM and scoupe 1.5 turbo

: sob maja 14, 2011 20:15
autor: marcinas1983
BENITO pisze:Na tej dawce t0 długo nie pojeździ, trza więcej powietrza dać.
gdyż?? Chętnie się dowiem dlaczego...
człek pisze:jakie turbo? jakie mody?
Z tego co wiem to T3, gov mod, uszczelka stalowa pod głowica... wydech seria

mk 2 JR vs mk IV tdi 116KM and scoupe 1.5 turbo

: sob maja 14, 2011 22:15
autor: mack1111
i doładowanie 1.5 -1.6 bara wiecej na seryjnym wydechu nie idzie dmuchnać MBC jest rozkrecony na maxa i wiecej nie chce dmuchać dawka jest dobrze ustawiona ten dym na trasie to siwy dym olej mi turbina puszczą która własnie zmieniam na druga t3

mk 2 JR vs mk IV tdi 116KM and scoupe 1.5 turbo

: ndz maja 15, 2011 16:13
autor: BENITO
marcinas1983, dlatego że wypali mu dziury w tłokach jak będzie tak upalał auto. Im większy stosunek paliwa do powietrza tym tłoki bardziej dostają po d..proste i logiczne, jeśli kolega mówi że to po części wina lipnego turbo tym jeszcze gorzej, bo olej w komorze spalania jeszcze przyspieszy proces.

mk 2 JR vs mk IV tdi 116KM and scoupe 1.5 turbo

: ndz maja 15, 2011 17:38
autor: To_mas
Wg mnie to jednak trochę tą dawkę masz za dużą :/ dymi jak cholera na wysokich obrotach więc BENITO, ma racje.
Autko jeśli na seryjnym wydechu i dolocie to ma bardziej 100 niż 110 ps :) co nie zmienia faktu ze b. fajnie jedzie :D

co do katalogowego 7,4s do 100km/h w 115konnym ważącym prawie tonę hyundaiu to :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:
żarty na bok panowie :) ten tutaj to widać ze trochę zmęczony albo kierownik słabo ogarnia bo powinien Cie objechać.

Re: mk 2 JR vs mk IV tdi 116KM and scoupe 1.5 turbo

: ndz maja 15, 2011 20:01
autor: twromek
BENITO pisze:marcinas1983Im większy stosunek paliwa do powietrza
Z tym się nie zgodzę, bo nie powiesz mi chyba, że bardziej niebezpieczny jest D czy seryjny TD na lekko podkręconej dawce niż jakiś TD na jakimś konkretnym ciśnieniu, za to z skręconą dawką.

Tak to gratki killa, logiczne, że podkręcone TD już coś tam jedzie :D

mk 2 JR vs mk IV tdi 116KM and scoupe 1.5 turbo

: ndz maja 15, 2011 21:10
autor: To_mas
twromek pisze:Z tym się nie zgodzę, bo nie powiesz mi chyba, że bardziej niebezpieczny jest D czy seryjny TD na lekko podkręconej dawce niż jakiś TD na jakimś konkretnym ciśnieniu, za to z skręconą dawką.
a wg mnie właśnie tak jest !
co Ci z tego ze mu dasz większe ciśnienie skoro na powietrzu nie jedziesz :P to nic nie da bo paliwa będzie za mało...
dowalisz luftu to wydmucha uszczelkę dowalisz paliwa to stopi tłoki ... koszt zmiany uszczelki mniejszy :P

mk 2 JR vs mk IV tdi 116KM and scoupe 1.5 turbo

: ndz maja 15, 2011 21:13
autor: BENITO
twromek, właśnie to ci mówię, liczą się proporcje panie. Im więcej paliwa w stosunku do powietrza tym wyższa temperatura na tłoku w dieslu. Paliwo nie jest w stanie zmieszać się właściwie z powietrzem, co powoduje występowanie miejsc w których wytwarza się wyższa temperatura na powierzchni tłoka, co powoduje wypalanie dziur. W benie jest zgoła odwrotnie, tam uboga mieszanka zabija motor.