Strona 1 z 1
MK4 VR6 vs A6 V6
: sob gru 18, 2010 20:41
autor: AD6
Szybka spinka z kumplem z wczoraj ja moim VR6 kumpel audi A6 C5 V6 2,8 Quattro Avant moje 204 km vs jego 193km waga 1550kg mój z papierów jego 1690kg stajemy na światłach on pierwszy ja za nim bo lewy zajęty zielone on ostro ja też droga biała, 4x4 się sprawdza w obydwu autach ale u niego lepiej z racji czterech nowych opon nokian a u mnie prawie łysiutkie dunlopy jedynka szukam trakcji ESP hamuje dwójka już lepiej zaczynam powoli odrabiać trójka już za nim na zderzaku zjazd na lewy i hamowanie przed następnymi światłami on prosto ja w lewo i to był koniec
MK4 VR6 vs A6 V6
: sob gru 18, 2010 20:55
autor: erwinszczak_
Wynik raczej z góry wiadomy, ale liczy sie zabawa.
MK4 VR6 vs A6 V6
: sob gru 18, 2010 20:57
autor: AD6
4x4
przy ośkach to byśmy sie brali o to kto dłużej utrzyma sie bez trakcji
MK4 VR6 vs A6 V6
: sob gru 18, 2010 23:00
autor: xxxGlaDxxx
Myślę że 204 konną ośką to do 4 biegu można by w miejscu stać
W sumie nawet nie wiadomo czy brać to jako killa, czy jak
?
MK4 VR6 vs A6 V6
: sob gru 18, 2010 23:12
autor: AD6
xxxGlaDxxx pisze:Myślę że 204 konną ośką to do 4 biegu można by w miejscu stać
kill wirtualny prędkość rośnie auto stoi
chyba odepne haldex z ciekawości i sprawdzę
ja sie tylko zastanawiam jak daja sobie rade co niektóży tutaj z porobionymi TDI I TB w oście na 200+ KM
MK4 VR6 vs A6 V6
: ndz gru 19, 2010 00:17
autor: xxxGlaDxxx
Też mnie to zastanawia, ja 1Z albo SB jak dam 1/2 gazu to w wiekszosci w miejscu koła się kręcą (a w obydwóch mam świeże oponki), no to co takie ośki po 300-400nm mają ;D Z gazem chyba trzeba obchodzić się jak z miną
MK4 VR6 vs A6 V6
: ndz gru 19, 2010 12:35
autor: dcsp52
powiem tak
zima liczy sie wyobraznia
jade zeby dojechac bo powyzej 3 tys niema trakcji wogole
ruszanie ulatwia EDS = praktycznie zero problemow do 3 tys pozniej jest nieobliczalnie
gratki killa
na wiosne musimy sie zmierzyc koniecnie z odpietym haldexem dla porownania roznicy z zapietym ;D
MK4 VR6 vs A6 V6
: ndz gru 19, 2010 12:51
autor: AD6
W lato jeździłem dwa dni z odpiętym haldexem to jest ciekawie ruszanie spokojnie jedynka jak już się toczy but w podłogę zerwanie i pisk do samej odcinki
MK4 VR6 vs A6 V6
: ndz gru 19, 2010 12:56
autor: AD6
dcsp52 pisze:na wiosne musimy sie zmierzyc koniecnie z odpietym haldexem dla porownania roznicy z zapietym ;D
sprawdzi sie
MK4 VR6 vs A6 V6
: ndz gru 19, 2010 13:01
autor: dcsp52
szkoda ze lebek sprzedal czarne mk4 2.8 :/
chcialem wam zalatwic sparing zeby dowiedziec sie co u niego niedziala :/
MK4 VR6 vs A6 V6
: ndz gru 19, 2010 13:22
autor: daniel1d
dcsp52 pisze:chcialem wam zalatwic sparing zeby dowiedziec sie co u niego niedziala :/
A jak byś do tego doszedł co nie działa po wyścigu?
MK4 VR6 vs A6 V6
: ndz gru 19, 2010 13:38
autor: dcsp52
danielu to ogolne okreslenie
twierdzilem wielokrotnie ze auto mojego kolegi niejedzie bo jezdzilo rowno z moim a jednak 2.8 fabryczny powinien troszke chyba lepiej jechac
po wymianie sond bylo lepiej ale nadal nie to wiec chcielismy porownac do zdrowego 2.8
poprzedni wlasciciel wogole niedbał o tamto 2.8 a kolega otrzymal je w rozliczeniu finansowym - w miedzyczasie sprawa sie rozwiazala i auto poszlo poprzez komis na warszawe
MK4 VR6 vs A6 V6
: wt gru 21, 2010 12:39
autor: hunterek
AD6 pisze:ja sie tylko zastanawiam jak daja sobie rade co niektóży tutaj z porobionymi TDI I TB w oście na 200+ KM
Nie jest za ciekawie ;/ Im wiecej NM na oske w zime tym gorzej ;/