Strona 1 z 3

Leon FR ARL+ vs Mk IV r32

: pn paź 04, 2010 16:27
autor: Gumis_Krk
Przypadkiem spotkałem sie na drodze z r32 :D które świrowało sobie z pasa na pas :) Wiec na najblizszych swiatełkach ustawiłem sie obok kolegi :)

I próba

1 bieg r-ka na dzien dobry 2 dł do przodu :) w koncu haldex :)

2 bieg to samo :) dalej jestem 2 dł z tylu :)

3 bieg chyba minimalnie zmiejszyłem odległość :) :goof: :goof: :goof:

4 bieg turbo odmówiło posłuszeństwa i nie chciało dmuchać tyle ile trzeba powyzej 150 km/h :/ wiec tu mnie odeszła maxymalnie

II Próba

z 60 km/h (fotoradar) z 3 biegu jechałem za fotoradarem ogien

i na dzien dobry 1 dł dla mnie

4 bieg do 140 utrzymywałem przewage 1 dł I przy 150 znowu problem z doładowaniem

Pozniej sie okazało ze pierdoła zwiazana ze sterowaniem turba.

Teraz jestem po mocniejszym sofcie mam mocniejsza góre niz wczesniej tak ze z checia chciał bym spotkac jeszcze raz kolege :D

Tak ze z rolki poszło mi duzo lepiej jak z zatrzymanego :)

Leon FR ARL+ vs Mk IV r32

: pn paź 04, 2010 17:02
autor: Piaseczeq
no w końcu diesel, 2000 tys obrotów to już optymalna prędkość obrotowa dlatego zaczyna ciągnąć już dobrze. Ta R'ka często po bora śmiga jak szalona jak zresztą pisałeś z pasa na pas. Tak czy siak gratulacje bo myślałem że zrobi z ciebie wiatrak.

Leon FR ARL+ vs Mk IV r32

: pn paź 04, 2010 19:46
autor: yiabol
to ile koni ma twój ARL że R32 ganiasz?:)

Leon FR ARL+ vs Mk IV r32

: pn paź 04, 2010 19:57
autor: Gumis_Krk
yiabol, nie napisałem ze ganiam ;) z miejsca odpadam z rolki mam jakies szanse :) A ile koni nie wiem :)

Re: Leon FR ARL+ vs Mk IV r32

: wt paź 05, 2010 08:11
autor: mikew_86
yiabol pisze:to ile koni ma twój ARL że R32 ganiasz?:)
Wystarczy, że ma 190PS, a ta Rka 240PS. ;) Już nie róbmy z tego 3.2 jakiegoś nie wiadomo czego, przy takich mocach to już większego znaczenia nabiera to jak kto ogarnia. To nie jest MK4 100PS vs 150PS gdzie 150 wygra zawsze nawet jak za kółkiem siedzi jakiś leszcz co umie tylko wciskać gaz (pomijając wyjątki). :D Jeśli to faktycznie było R32 to gratulować, bo spotkać takiego na drodze musi być ciężko, szczególnie na polskiej. :D

Leon FR ARL+ vs Mk IV r32

: wt paź 05, 2010 10:10
autor: hunterek
Gratulacje za udany wyscig. Wystrojony Leon czy Golf z Turbo na ~200km spokojnie da rade R32 oczywiscie z rolowanego. Z miejsca przewaga niestety dla r-ki za haldex. :D

Leon FR ARL+ vs Mk IV r32

: wt paź 05, 2010 12:47
autor: Majiic
Panowie Erma niezle sie odpycha. Z rolki takim 200 km dieslem mozna pocisnac erke.

Re: Leon FR ARL+ vs Mk IV r32

: śr paź 06, 2010 15:30
autor: bvw08
zależy jak ruszy erką, jak delikatnie bez strzału ze sprzęgła to będzie miał wielki problem z objechaniem mocnego około 200km auta, nie róbmy z erki znowu takiej rakiety

Leon FR ARL+ vs Mk IV r32

: czw paź 07, 2010 18:27
autor: mitusm
R32 katalogowo 6.6s do 100km/h + napęd 4x4, ciężko będzie dogonić coś takiego. Zwłaszcza że na drodze czasami są zakręty i pada deszcz. Przy zwykłym zawieszeniu na macphersonie i 200KM na przodzie będziesz się zajmował mocnym trzymaniem kierownicy gdy r32 po prostu pojedzie.

Leon FR ARL+ vs Mk IV r32

: czw paź 07, 2010 19:18
autor: Gumis_Krk
mitusm, to nie ulega watpliwosci :) Nie bez powodu to auto (utrzymane ) kosztuje 2x tyle co utrzymany ARL w MKIV :) W kazdym razie okolicznosci były takie ze droga byłą prosta i sucha :)

Leon FR ARL+ vs Mk IV r32

: czw paź 07, 2010 20:04
autor: Tobi80
Według Carfolio.com R32 ma 6.60s do setki i 14,7 na 1/4 mili , według mnie nie ma takiej możliwości żeby ARL po programie dał jej rade czy to z rolki czy z miejsca ....

Leon FR ARL+ vs Mk IV r32

: czw paź 07, 2010 20:39
autor: yiabol
ARL po chipsie nie przegoni R32 ale ten mu daleko nie ucieknie...
Turbo to turbo... wystarczy zrobić stage II i sytuacja może się odwrócić :D

Re: Leon FR ARL+ vs Mk IV r32

: czw paź 07, 2010 20:50
autor: AD6
yiabol pisze:ARL po chipsie nie przegoni R32 ale ten mu daleko nie ucieknie...
Turbo to turbo... wystarczy zrobić stage II i sytuacja może się odwrócić :D
potwierdzam 210-220KM w TDI już ma spore szanse z r-ką oczywiscie na prostej bo na zakrętach to haldex i niezależne zawieszenie z tyłu pokazuje pazur inny fakt że vr-ki lubią zgubić kilka KM w stosunku do serii ja z rolki myśle że miał bym już problem ze 180KM TDI ale z miejsca :grin: papa

Leon FR ARL+ vs Mk IV r32

: pt paź 08, 2010 14:48
autor: Majiic
Jechałem kiedys na manni asz 180km z 2.8v6 haldex i dostal z miejsca o dlugosc...