Strona 1 z 2
Passat B6 2.0 tdi vs Vectra C gts 2.2 dti
: ndz lip 04, 2010 17:02
autor: mk3 be-k
Ustawiony wyscig z kumplem, passat 140 koni vectra 125km, prosta droga start od zera do okolo 190, oba auta calkowcie seryjne, oba na max wypasie wiec waga podobna, szczerze mowiac wynik mnie zaskoczyl bo od startu do samego konca czyli tak jak napisalem wyzej okolo 190km/h auta szly leb w leb dokladnie lusterko obok lusterka, jedynie pod koniec 4 biegu vectra nieznacznie wyszla do przod, po zatrzymaniu sie staiwerdzilismy ze trzeba to powtorzyc wiec zawrtoka i jeszcze raz ale wynik byl identyczny.
: ndz lip 04, 2010 19:42
autor: sebusc
Możliwości wiele np. Vectra mimo wszystko była parę kg lżejsza lub Passek fabrycznie nieco zmulony a Vectra dostała gifta w postaci kilku KM ponad to co napisane w dowodzie
: pn lip 05, 2010 13:22
autor: bvw08
Dla mnie to dziwne żeby 2.2 dti było podobnie szybkie do 2.0tdi bo wiem jak jeżdzi 2,2 w astrze i szału to już tam nie robi a co dopiero w vectrze tak wieć stawiam że vectra ma program zrobiony
: pn lip 05, 2010 13:40
autor: stolniczkow
Ja jeżdżąc Vectra odniosłem wrażenie, że ma bardzo dobrze zestopniowane biegi - może to jest przyczyna.
: pn lip 05, 2010 13:55
autor: Forest89
Po za tym zdaje się, że Vectra jest troszeczkę cięższa bo przecież ma większą pojemność silnika. Większy silnik = większa masa całkowita pojazdu. Zgadza się?
: śr lip 07, 2010 01:15
autor: Darcyn
passek niech jedzie na diagnostyke silnika
2.2 to lipa jakich mało
: śr lip 07, 2010 09:29
autor: BENITO
Jak bym miał 2.0 tdi w pasku to bym stanowczo się nie ścigał, chyba że stać cię na nową głowicę, bo w tych motorach padają jak muchy.
: śr lip 07, 2010 16:22
autor: bvw08
Zależy jaki rocznik paska, bo te z początku produkcji rzeczywiście miały problemy
: śr lip 07, 2010 16:57
autor: blysk777
Jak bym miał 2.0 tdi w pasku to bym stanowczo się nie ścigał, chyba że stać cię na nową głowicę, bo w tych motorach padają jak muchy.
Przesadzasz kolego.
: śr lip 07, 2010 17:16
autor: Forest89
Niewiem jak w Pasku, ale ponoć w Golfie wyeliminowano problem głowic w połowie 2006 roku. Na ile to prawda to niewiem, to jeśli chodzi o wersję 140KM bo 170KM są bez wad ponoć. Póki co ja nie narzekam przynajmniej
: czw lip 08, 2010 08:54
autor: BENITO
blysk777, Znam osobiście 4 przypadki w silnikach 140KM w paskach przy przebiegu poniżej 100 tys. km w tym mój sąsiad z ulicy i służbowe auto które miałem do dyspozycji, nie liczę już informacji zasłyszanych.
Poza tym tuż niedaleko mojego miejsca pracy znajduje się ASO VW, tam były passaty wzywane na wymianę głowicy na koszt producenta.
Nadal myślisz że przesadzam?
: czw lip 08, 2010 10:08
autor: Lakier
BENITO pisze:Poza tym tuż niedaleko mojego miejsca pracy znajduje się ASO VW, tam były passaty wzywane na wymianę głowicy na koszt producenta.
No wlasnie. Wadliwe glowice zostaly wymieniane, wiec w czym problem? ;p
: czw lip 08, 2010 19:24
autor: imperfectCell
nie wiem jak w passatach jezdza te silniki ale jechalem setem toledo z tym motorem po chipsie na 177ps i cos kolo 400Nm. Powiem tak przecinak niesamowity jak na takiego klocka
: pt lip 09, 2010 09:35
autor: porez
te paski jakoś super szybkie nie są...
jak miałem civica (~110km) to robiłem go o kilka długości...
Biorąc pod uwagę fakt, że civic był wolny, to passat jest mułem
a co do tych głowic, to będę musiał gdzieś poczytać, bo staruszek się zastanawia właśnie nad takim paskiem albo superbem (też w wersji 170km)...