Strona 6 z 9

MKIV R32 vs BMW E39 540

: pn lis 05, 2012 22:19
autor: Leo
Skoro tak,to jak wytłumaczysz potęgę e46 330dA?

co do filmiku M5, to wstawiłem pierwszy lepszy filmik nie wiem czy tak jechało,czy kierowca dał gas do dechy,w końcu jechał po drodze...ale skoro was to tak boli to poszukam innego....
rozumiem iż to z wyścigów to nie jest to najszybsze R32 w Polsce... bo skoro miało początkowe problemy z e46,a przy 160-180 dało się wyprzedzić 540...
to chyba mówimy o innych autach...
Ty naprawdę czytałeś ten temat uważnie od początku ?

MKIV R32 vs BMW E39 540

: pn lis 05, 2012 22:43
autor: daniel1d
Leo pisze:Skoro tak,to jak wytłumaczysz potęgę e46 330dA?
człowieku ile razy Ci trzeba to samo pisać, może ja źle ruszyłem i miałem słaby start czy zrozumiesz w końcu że auto samo nie jeździ i dane z papieru mają często mało wspólnego z rzeczywistością?
Leo pisze:rozumiem iż to z wyścigów to nie jest to najszybsze R32 w Polsce... bo skoro miało początkowe problemy z e46,a przy 160-180 dało się wyprzedzić 540...
to chyba mówimy o innych autach...
Ty naprawdę czytałeś ten temat uważnie od początku ?
z czytaniem to jedynie Ty masz problem znów powtarzam wyścig z e46 i 540 był seryjnym autem bez turbo jak miało 240km.

MKIV R32 vs BMW E39 540

: pn lis 05, 2012 22:45
autor: piotrbmw
Leo pisze:czy nie sprawiedliwiej i mądrzej jest wystawić seryjne vs seryjne, a tuning vs tuning ? więc po co kręcić? w ten sposób nikomu nic nie udowodnisz...
Na ulicy nie ma segregacji na odpowiedni samochód do konfrontacji ale wynik zawsze jest sprawiedliwy

MKIV R32 vs BMW E39 540

: pn lis 05, 2012 22:47
autor: AD6
Leo, ty naprawde tak słabo trybisz przecież ci tu cały czas trąbią że Daniel kupił R32 seryjne i seryjnym ścigał sie z tą 540 i 330d później zaczął tuningować to R32 i finalnie miało prawie 600KM jak je sprzedawał powtarzam jeszcze raz w wyścigu z 540 było seryjne 241KM w filmie ze startu i z licznika było juz po tuningu na prawie 600KM a mod może by wkońcu zareagował i zakończył ten temat

Re: MKIV R32 vs BMW E39 540

: pn lis 05, 2012 23:00
autor: Czaaaarny
AD6 pisze:Leo, ty naprawde tak słabo trybisz przecież ci tu cały czas trąbią że Daniel kupił R32 seryjne i seryjnym ścigał sie z tą 540 i 330d później zaczął tuningować to R32 i finalnie miało prawie 600KM jak je sprzedawał powtarzam jeszcze raz w wyścigu z 540 było seryjne 241KM w filmie ze startu i z licznika było juz po tuningu na prawie 600KM a mod może by wkońcu zareagował i zakończył ten temat
Popieram CZAS NA ingerencje Moderatora...

Temat dotyczy Seryjnego R32 Z w/w Autami itd itp

Reszta to juz wymiana opini w tym Daniela na Jego Turbo Pocisku 590KM i to jego auto !!! bylo bo sprzedal

MKIV R32 vs BMW E39 540

: pn lis 05, 2012 23:14
autor: Leo
No i graba...wreszcie coś normalnego :)
ok,mogło tak być... koleś coś zepsuł,może Ty też... i gra..
było inne auto ,jest inne duzo mocniejsze... teraz rozumiem,bo wcześniej skąd miałem wiedzieć przecież Cie nie znam.

ale wypowiedzi co poniektórych "fachowców" no to ręce opadają ...
rozumiem,że na bmk nie muszą się znać,ale skoro jeżdżą,czy są użytkownikami forum Golfa to powinni mieć o tym aucie jakieś pojęcie...

szczególnie koleś co twierdzi iż moc mało ważna tylko 4x4 się liczy...

więc coś wytłumaczę...

na zdjęciu widzimy jak twój Golf przy starcie siada na dupę...co jest zrozumiałe,podobnie 540 siada i mając napęd na tył uzyskuje maksymalną przyczepność...
z tego co wiem (jak się mylę to proszę o poprawę) MKIV R32 podobnie jak audi quattro, ma 4x4 typu haldex...
czyli napęd trafia na przednią oś,dopiero w przypadku różnicy obrotów (pomiędzy przodem,a tyłem) część napędu zostaje przeniesiona na os tylną...
tak w "zwolnionym tempie" golf zakręca przodem,a następnie przeniesie część napędu na tył .... czyli to co 540 ma już od początku...

więc teoria do bani a kolega krzykacz do szkoły...

a teraz wiadomość jaką otrzymałem od znajomego z forum CLK :

"pewnie pokazywali Ci ten filmik z Golfem 3,1 do setki tylko stary oni sami nie wierzą w taką moc tego samochodu he he he poczytaj tam na forum :)"

no panowie...co wy dziećmi jesteście ? można Was traktować poważnie ?

Jak to zwykle bywa,najwięcej krzyczą Ci co mają z tymi pojazdami najmniej wspólnego,ten coś słyszał,co nie znaczy zrozumiał,tamten się czegoś domyśla
itd.
Ja jeżdżę 540 więc wiem co piszę,MKIV R32 nie jeździłem,więc mogłem się tylko odnieś do podawanych danych technicznych,a co poniektórzy nie jeździli ani jednym ani drugim,nie czytają danych technicznych,a i tak wiedza najlepiej... prawdziwi geniusze :hmm:

Jak mi się uda w najbliższym czasie to wstawię filmik z zamykaniem budzika mojej 540 w automacie,aczkolwiek z podwójnym vanosem
(to dla kolegi który sięgnął do niemieckich danych,zauważył tylko różnice w czasach do setki,skrzyniach,a umknęło mu coś tak ważnego jak rozrząd z vanosem ) i bez :)

Pozdrawiam.

P.S.
AD6 po co teraz powtarzasz to co napisał daniel ?

MKIV R32 vs BMW E39 540

: pn lis 05, 2012 23:26
autor: daniel1d
Leo pisze:ok,mogło tak być... koleś coś zepsuł,może Ty też... i gra..
pisałem o tym już z dwa razy.
Leo pisze:czyli napęd trafia na przednią oś,dopiero w przypadku różnicy obrotów (pomiędzy przodem,a tyłem) część napędu zostaje przeniesiona na os tylną...
tak w "zwolnionym tempie" golf zakręca przodem,a następnie przeniesie część napędu na tył .
ma haldex , a to o czym piszesz dzieje się bardzo szybko czyli załączenie tylnego napędu.
Leo pisze:"pewnie pokazywali Ci ten filmik z Golfem 3,1 do setki tylko stary oni sami nie wierzą w taką moc tego samochodu he he he poczytaj tam na forum :)"

no panowie...co wy dziećmi jesteście ? można Was traktować poważnie ?
jaki filmik z 3.1 do setki ten golf takich czasów nie robił i żaden inny r32 też, ten robił 3.8, a poprzedni 3.5. Nie wierzą? Wystarczy zobaczyć wykres z hamowni na 590km.Wrzuć link do tego tematu na tym co tak piszę z chęcią poczytam.

MKIV R32 vs BMW E39 540

: pn lis 05, 2012 23:30
autor: Leo
Może znajomy pomylił 3,1 z 3,8..
a ten link :
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 1&start=14" onclick="window.open(this.href);return false;

MKIV R32 vs BMW E39 540

: pn lis 05, 2012 23:32
autor: Leo
nie wiem czemu nie chce się cały wkleić hmm
forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=68&t=394448&p=5830826#p5830826

dobra ręcznie poszło..

he he he nie chciało iść bo to jest z tego forum... ;)

Re: MKIV R32 vs BMW E39 540

: pn lis 05, 2012 23:43
autor: daniel1d
Leo pisze:Może znajomy pomylił 3,1 z 3,8..
a ten link :
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 1&start=14" onclick="window.open(this.href);return false;
dopiero pisałeś coś o forum clk, a wrzucasz link do forum golfa i o zupełnie innym golfie bo mkV R32 i nie robionym w PL.

MKIV R32 vs BMW E39 540

: pn lis 05, 2012 23:47
autor: Leo
eeej tam...
pisałem ze znajomym z forum CLK...
i napisał żebym poczytał tam na forum czyli na Waszym forum gdzie wcześniej pisałem i teraz piszę

MKIV R32 vs BMW E39 540

: wt lis 06, 2012 01:02
autor: zgredd
Przestań już pisać jakie bmw nie jest szybkie. Wpadnij na jakiś wyścig 1/4 mili i zobaczysz. Oglądnij filmiki jak stare 1.9 tdi lata z taka BMW " onclick="window.open(this.href);return false; a tutaj dla porównania masz 1.9 90km seryjnie takim jak jeździłeś trochę pogrzebane. " onclick="window.open(this.href);return false;

MKIV R32 vs BMW E39 540

: wt lis 06, 2012 02:00
autor: piotrbmw
http://www.youtube.com/watch?v=1LRJ83ylRec chcecie się wszyscy tak licytować tu jest starsze S38B36

Re: MKIV R32 vs BMW E39 540

: wt lis 06, 2012 10:10
autor: daniel1d
piotrbmw pisze:http://www.youtube.com/watch?v=1LRJ83ylRec chcecie się wszyscy tak licytować tu jest starsze S38B36
tylko w czym to bmw jest dobre oprócz palenia kapcia ?