Strona 31 z 163

Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych aut.

: pt mar 18, 2011 20:39
autor: kwadrat
CIENKII, po tym jak to jeździ myślę, że o wyplucie serii nie musisz się martwić

Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych aut.

: pt mar 18, 2011 21:03
autor: To_mas
CIENKII pisze:srednio jak jeżdze ok 10-11 litrów musze lac :D
to tak jak moje :)
CIENKII pisze:chciałbym zeby pokazał serie . . choc Ci ktorzy jechali twierdza ze jak na 107ps to ,,jadzie'' :hmm:
po filmikach tez twierdzę ze spokojnie pokaże :)

Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych aut.

: sob mar 19, 2011 21:34
autor: piotrekgal
Jak obstawialibiscie:

Audi a3 1,8 125km bez LPG, kierowca wagi lekkiej i pasazer podobnie VS vento 1,9TD garrett t3, przelot 2,44", fmic, boost pin ?

Odrazu powiem, że ze swiatel do konca mojego trzeciego biegu sie bralismy potem przeszkodzily auta z naprzeciwka. Ciekaw jestem opinii.

Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych aut.

: sob mar 19, 2011 22:56
autor: BENITO
W vento pompa seria?

Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych aut.

: sob mar 19, 2011 22:58
autor: overrange
BENITO, masz B3?xD jakies mody? Bo jeszcze nie widzialem nigdy B3 na zywo zrobionej dobrze, a przeciez to sliczny i dobry samochod!!

Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych aut.

: sob mar 19, 2011 23:39
autor: piotrekgal
BENITO, tak, nawet dawka nieco mniejsza niz seryjna, boost pin nadrabia.

Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych aut.

: ndz mar 20, 2011 00:47
autor: BENITO
W sprincie AAZ, ale przy większej prędkości A3.

Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych aut.

: ndz mar 20, 2011 01:14
autor: piotrekgal
swiatla zielone, on ruszyl na troche wiecej niz dlugosc auta ja stalem ( stala inspekcja transprtu nie chcialem sie narazac ) zapialem jedynke dalem do pieca on zorientowal sie oco chodzi to tez dolozyl,dwojka juz bylem na jego wysokosci potem na pol maski do przodu bylem przy trojce podobnie i przy trojce okolo odciecia bylo hamowanie. Auto kolegi, zreszta z zaprzyjaznionego tez forum.

Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych aut.

: ndz mar 20, 2011 19:59
autor: BENITO
Następnym razem zrób filmik i leć bez inspekcji.

Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych aut.

: ndz mar 20, 2011 23:16
autor: piotrekgal
BENITO, spontan to byl, przypadkowo go spotkalem przy swiatlach.

Re: Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych

: pn mar 21, 2011 23:07
autor: JJacek
człek pisze:nie ma żadnych danych na temat opon. licznik może sobie pokazywać co chce.
No i co mógł założyć? Mniej niż 14 cali nie, bo by na hamulec 256 nie weszło. Mniej niż 185 szerokości też raczej nie bo by nie wystartował. Dla opony 185/55/R14 (i 195/45/R15) mamy odchyłkę o 3.5 km/h, w przypadku pomiaru stoperem, jest to błąd pomijalny (185/50/R14 raczej nie zastosował, bo te opony prawie nie występuję i kosztują dwa razy więcej niż 185/55). Generalnie pomiar stoperem, wg. licznika można sobie wsadzić wiadomo gdzie. Jego dokładność jest porażająca.
CIENKII pisze:zauwazył ktos jak gosc na filmie zmienia biegi ?? jak dziadek na emeryturze . . a start jeszcze lepszy . . . sekunde nizej da rade zejsc . . . zdrowa 16-stka potrafi przy dobrym kierowniku , zdrowych oponach , szybkiej zmanie biegów zejsc do okragłych 6 sekund !!!!

tak jeździła 16-stka kolegi z forum . . to ładnie latało http://www.youtube.com/user/tauka84#p/a/u/1/XxygGF-Vpsk" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja też bym chciał zobaczyć 100 zamkniętą w 6 sekund w mojej seryjnej KRce, ale to marzenia ściętej głowy. Ten filmik jest kolejnym dowodem, że pomiary stoper+licznik można sobie w dupę wsadzić. Zmiana na bieg 3 wychodzi w okolicach 100 km/h, tymczasem zmiana na 3 wypada gdzieś przy 90 (co można sobie łatwo policzyć przełożenia skrzynii+obwód koła).
Co do G-Techa to on robi dwie rzeczy dobrze, czyli 1 - jest powtarzalny 2 - poprawia samopoczucie bo jest optymistą :grin:

Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych aut.

: wt mar 22, 2011 00:13
autor: kwadrat
JJacek, jakby każdy chciał mierzyć czasy profesjonalnymi urządzeniami to... by tego nigdy nie zrobił.
Dlatego najprostszym urządzeniem do mierzenia czasów, które daje jakiś tam obraz jest licznik i stoper, ze sprawnie działającym paluchem obsługującego stoper. Licznik pokazuje 100 to w czym problem? Oczywiście nie mówię tu o skrzywieniach typu opony 13/50 gdzie w serii stosowane są np. 15'

Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych aut.

: wt mar 22, 2011 09:31
autor: overrange
kwadrat, pomiar wg licznika i stopera moze daje obraz ale do bajkopisarstwa.

http://otomoto.pl/volkswagen-golf-r-2-0 ... 70664.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych aut.

: wt mar 22, 2011 13:00
autor: feniks
overrange pisze:pomiar wg licznika i stopera
a jak by się miał przy zlogowaniu na vagu, do tego sprawdzenie prędkości na GPS na dłuższym odcinku by pominąć odświeżanie :hmm: