Strona 4 z 9

MKIV R32 vs BMW E39 540

: pt mar 30, 2012 22:46
autor: czesław
Nie karmic trola. :spam:

MKIV R32 vs BMW E39 540

: pt mar 30, 2012 23:25
autor: dunios
To jest żałosne, stary odpuść idź na moto.onet albo coś w tym stylu.

Re: MKIV R32 vs BMW E39 540

: sob lis 03, 2012 23:26
autor: Leo
W teorii manual jest nieznacznie szybszy,jednak są to ułamki sekund,w praktyce steptronic bardzo dobrze chodzi,
więc jak choć nieznacznie spieprzysz zmianę biegu masz tyły...

Jeśli chodzi o ustawkę opisaną przez autora postu,to odejście golfa od 540 jest możliwe,ale tylko w kilku przypadkach:
-540 nie paliła na wszystkie gary
-kierowca 540 nie wrzucił 2 biegu
-golf był holowany przez m5

pozdrawiam

MKIV R32 vs BMW E39 540

: ndz lis 04, 2012 05:19
autor: daniel1d
Leo pisze:-540 nie paliła na wszystkie gary
540 chodziła na wszystkie gary kilka dni wcześniej była na hamowni.
Leo pisze:-kierowca 540 nie wrzucił 2 biegu
wrzucił wszystkie biegi logiczną sprawą jest że auto 4x4 ma lepszy start.
Leo pisze:-golf był holowany przez m5
śmieszny jesteś.

MKIV R32 vs BMW E39 540

: ndz lis 04, 2012 13:55
autor: Leo
Nie jestem śmieszny,nie mam nic do modelu którym jeździsz (uważam,że to kawał dobrej fury),ale jak coś sprawdzamy,opisujemy to róbmy to rzetelnie.... :banghead:

Jeśli piszesz,że e39 540 z miejsca odskakiwałeś na kilka długości,
a e46 330d z miejsca odjechałeś,ale nie sporo,dopiero później przewaga się zwiększyła,to coś tu nie pasi :bajer:

dla porównania :

MKIV R32

pojemność cm3 3189
moc KM/obroty 241/6250
max moment/obroty 320/2800
przysp. 0-100km/h 6,60
stosunek masy do mocy 6,1 kg/KM

E46 330dA

pojemność cm3 2926
moc KM/obroty 184/4000
max moment/obroty 390/1750
przysp. 0-100km/h 8,30
stosunek masy do mocy 8,83 kg/KM

E39 540i

pojemność cm3 4398
moc KM/obroty 286/5400
max moment/obroty 420/3600 (jeśli z vanosami to 440)
przysp. 0-100km/h 6,40 (jeśli manual 6,20)
stosunek masy do mocy 5,8 kg/KM

Więc jeżeli to co opisałeś jest prawdą to :
- jeśli z miejsca nie odskoczyłeś e46 na kilka długości, to nie świadczy dobrze o Twoim silniku...
- jeśli z miejsca odskoczyłeś 540 na kilka długości,oznacza iż stan jej silnika pozostawia dużo do życzenia,a na pewno jest znacznie gorszy od Twojego,

Pewnych danych nie przeskoczymy,więc jeśli jadę 540 i uda mi się odejść M5,oznaczać to może tylko jedno,serce M5 umiera...
więc wstawianie opisów takich zdarzeń i wysuwanie z nich wniosków jest nieporozumieniem i wprowadza w błąd użytkowników forum...

Pozdrawiam

P.S.
Do kolegi czesław
podane testy niemieckie nie są w miarodajne...
różnicą pomiędzy obu pojazdami nie jest tylko skrzynia biegów,podstawą jest rozrząd :
-manual z vanosem - moc: 286PS/5400obr/min ; max moment: 440Nm/3600 obr/min
-automat bez vanosa - moc 286PS/5700obr/min ; max moment 420Nm/3900 obr/min
i stąd tak duża różnica...
oczywiście,manual jest szybszy,ale różnica nie jest tak duża ...
poza tym steptronic działa bardzo sprawnie i jest to rozwiązanie dla tych,którym kick down zamula..

MKIV R32 vs BMW E39 540

: ndz lis 04, 2012 14:26
autor: daniel1d
Leo pisze:dla porównania :

MKIV R32

pojemność cm3 3189
moc KM/obroty 241/6250
max moment/obroty 320/2800
przysp. 0-100km/h 6,60
stosunek masy do mocy 6,1 kg/KM

E46 330dA

pojemność cm3 2926
moc KM/obroty 184/4000
max moment/obroty 390/1750
przysp. 0-100km/h 8,30
stosunek masy do mocy 8,83 kg/KM

E39 540i

pojemność cm3 4398
moc KM/obroty 286/5400
max moment/obroty 420/3600 (jeśli z vanosami to 440)
przysp. 0-100km/h 6,40 (jeśli manual 6,20)
stosunek masy do mocy 5,8 kg/KM
To są dane na papierze a rzeczywistość jest zawsze inna. Co do przyśpieszenia R32 mojego to mierzyłem je kilka razy i do setki było z tego co pamiętam 5.5s a nie to co podałeś znalezione w sieci czyli 6.6s.
Leo pisze:Jeśli piszesz,że e39 540 z miejsca odskakiwałeś na kilka długości,
a e46 330d z miejsca odjechałeś,ale nie sporo,dopiero później przewaga się zwiększyła,to coś tu nie pasi :bajer:
a czy uważasz że samochody to roboty prowadzą? Wystarczy pomyśleć że może kierowca e39 nie ogarniał auta i miał dużo problemów z trakcją, a e46 to automat więc start i pierwsze metry ma lepsze niż ośka mieląca kołami dlatego przewaga nad e46 na początku była mniejsza.
Leo pisze:,ale jak coś sprawdzamy,opisujemy to róbmy to rzetelnie.... :banghead:
jest opisane tak jak była, a to że masz takie bmw i nie możesz się pogodzić z tym że golf takie bmw objechał to już Twój kompleks nie mój.
Leo pisze:- jeśli z miejsca nie odskoczyłeś e46 na kilka długości, to nie świadczy dobrze o Twoim silniku...
odpowiedź odnośnie automatu masz powyżej, o mój silnik się nie martw chcesz zobaczyć wykres z tego co pamiętam to było z dwa konie mniej od serii.
Leo pisze: jeśli z miejsca odskoczyłeś 540 na kilka długości,oznacza iż stan jej silnika pozostawia dużo do życzenia,a na pewno jest w znacznie gorszym stanie od Twojego,
odpowiedź też jest wyżej, a dokładniej mam na myśli umiejętności kierowcy czy tak trudno o tym pomyśleć?
Leo pisze:więc wstawianie opisów takich zdarzeń i wysuwanie z nich wniosków jest nieporozumieniem i wprowadza w błąd użytkowników forum...
w błąd to wprowadzają tacy jak Ty pisząc takie bzdury których naczytałeś się w necie.

MKIV R32 vs BMW E39 540

: ndz lis 04, 2012 15:24
autor: Leo
Niepotrzebnie się spinasz...i może dlatego sam siebie pogrążasz...
podaje dane producenta,bo na czymś się trzeba opierać...nie wiem ilu letnie i w jaki stanie są te pojazdy...(tak jak podałem przykład 540vM5)

a teraz:
-jeśli robisz ustawkę z kierowcą który nie ogarnia swojego samochodu to czemu ma to służyć ? (może on asc,czy dsc nie wyłączył?)
-nie jesteś konsekwentny,a może zmieniłeś zdanie? bo z tej wypowiedzi wynika iż 330d dzięki automatowi miała lepszy start,niż manual
(to tak,ale manuala mógł prowadzić początkujący nie ogarniający takiej mocy kierowca :goof: )
-różnica ponad 100KM i ponad 2 sek. w przyspieszeniu do setki, gdy samochody osiągają ją w 6 sek (czyli 30%) jest potworna.... i stąd moje zdziwienie !
-nie mam problemów z tym,że mi jakieś auto odjedzie (aczkolwiek golfowi jeszcze się to nie udało,co nie znaczy iż tak będzie zawsze) ,bo 540 to nie jest samochód sportowy,to pół luksusowa limuzyna,jednak jego osiągi są ponad czasowe te samochody zaczęli produkować w 1996 r,jakiego seryjnego Golfa byś w tych latach wystawił przeciw takiej bmce ?

Podsumowując:
nie mam nic przecie MKIV R32,to naprawdę dobre furki,ale z tymi bmkami coś pomyliłeś to nie pasi ... :bajer:
i jeszcze ten nieszczęsny kierowca nie ogarniający autka... :rozpacz: (mogę zrozumieć gdy by to było na trasie,ale z ustawki,dziwne jakieś )

P.S.
Jeśli chcemy coś przekazać,udowodnić to róbmy to rzetelnie...
(patrz odpowiedź na post czesława - edit powyżej)

MKIV R32 vs BMW E39 540

: ndz lis 04, 2012 15:30
autor: daniel1d
nie chce mi i nie mam czasu dalej dyskutować na ten temat, bo człowieka z bmw nigdy się nie da przekonać do tego że golf może wygrać z bmw bo tak jak powtarzam kolejny raz ważny jest kierowca..A co tych m5 to ścigałem się kiedyś swoim golfem z trochę większą mocą niż seria z bwm M5 E39 i jakoś szybko zostało w tyle od samego startu i tak do końca coraz bardziej zostawało w tyle :)

MKIV R32 vs BMW E39 540

: ndz lis 04, 2012 15:52
autor: monopolowy
daniel1d, ten sam problem mają hondziarze. Nie przetłumaczysz

MKIV R32 vs BMW E39 540

: ndz lis 04, 2012 16:08
autor: Leo
i znów nie masz racji...ja jestem przekonany iż wcześniej czy później jakiś golfik mnie minie,mojej buni latka przybywają,a produkują wciąż nowe i coraz lepsze,szybsze samochody...
ja sobie zdaję sprawę jakim autem jeżdżę i nie potrzebuję siebie lub samochodu dowartościowywać jakimiś wyimaginowanymi wyścigami
np. bmw 540 vs ferrari 599gtb,które odstawiłem na kilka długości,a na zdziwione pytania czytelników odpowiadam,iż ferrari prowadziła moja babcia i nie ogarnęła samochodu....
Twój tekst dot. ścigania się z M5 dużo tłumaczy...
następnym razem proponuje się ustawić na pasie startowym, Ty w F-14 vs jakiś seryjnie produkowany samochód,wtedy dopiero pokarzesz swoje umiejętności....kierowcy wyścigowego...

Re: MKIV R32 vs BMW E39 540

: ndz lis 04, 2012 16:12
autor: Leo
monopolowy pisze:daniel1d, ten sam problem mają hondziarze. Nie przetłumaczysz
chłopie ja to jestem w stanie zrozumieć i chcę,ale jakie to tłumaczenie...że koleś obok mnie nie ogarnął pojazdu ? i to kilka krotnie ?
czemu to ma służyć? że jestem lepszym kierowcą,że mam lepsze auto ?
mnie nie chodzi o Golfa,tylko o niemożliwe różnice pomiędzy 540 i 330d

MKIV R32 vs BMW E39 540

: ndz lis 04, 2012 16:21
autor: Kowal_
Leo pisze:Twój tekst dot. ścigania się z M5 dużo tłumaczy...
Bardzo dużo, kolega daniel1d jeździ tym golfem:
[youtube][/youtube]

Skończ się już kompromitować.

MKIV R32 vs BMW E39 540

: ndz lis 04, 2012 16:43
autor: Leo
Jak z dziećmi.... będziemy się teraz prześcigać w pokazywaniu coraz to szybszych,tuningowanych samochodów?

Powtórzę,bo albo czytać nie umieją,albo brak zrozumienia tekstu....

MKIV R32

pojemność cm3 3189
moc KM/obroty 241/6250
max moment/obroty 320/2800
przysp. 0-100km/h 6,60
stosunek masy do mocy 6,1 kg/KM

E46 330dA

pojemność cm3 2926
moc KM/obroty 184/4000
max moment/obroty 390/1750
przysp. 0-100km/h 8,30
stosunek masy do mocy 8,83 kg/KM

E39 540i

pojemność cm3 4398
moc KM/obroty 286/5400
max moment/obroty 420/3600 (jeśli z vanosami to 440)
przysp. 0-100km/h 6,40 (jeśli manual 6,20)
stosunek masy do mocy 5,8 kg/KM

o ile różnice pomiędzy golfem a 540 są nie wielkie więc,mając na uwadze stan samochodów,umiejętności kierowców spoko no problem...
a teraz porównać te auta do 330dA,przecież to kolosalna różnica !!!!!
więc powtórzę pytanie;
dlaczego z 540 poszło tak łatwo,a z 330dA były problemy ? i tylko o to mi chodzi.... :banghead:

MKIV R32 vs BMW E39 540

: ndz lis 04, 2012 16:46
autor: herbiasty
Kowal_, hahah perfect kill :los2:
Kolega z BMW po prostu nie wiedział z kim rozmawia, mozna mu wybaczyć...


Leo, z całym szacunkiem, nie masz pojecia o sciganiu sie, na papierze to ja kreski rysuję.
Kazde auto inaczej jedzie i kazdy kierowca inaczej ogrania, kazdy start jest inny...