Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych aut.

Opisy Waszych KILLów, tylko rzeczowe dyskusje, spam będzie tępiony.

Awatar użytkownika
człek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 508
Rejestracja: śr lip 30, 2008 11:31
Kontakt:

Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych aut.

Post autor: człek » sob sty 22, 2011 00:40

:partyman:

A tera mój typ który mnie cięgle nęka i aż mnie korci aby założyć temat "szukam przeciwnika na kreskę".

Moja żaba 106KM czy PF w benzynie 107KM ? Do powiedzmy 170km/h



Awatar użytkownika
xxxGlaDxxx
...
...
Posty: 1200
Rejestracja: śr wrz 23, 2009 23:50
Lokalizacja: Wrocław

Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych aut.

Post autor: xxxGlaDxxx » sob sty 22, 2011 00:50

człek teraz podpinam się do zdania BENITO, bez GOV moda PF zrobi z ciebie wiatrak :helm:



Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych aut.

Post autor: BENITO » sob sty 22, 2011 01:13

człek, do 110-120 masz szanse, potem już nie, rób gova. :smoke:


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

Awatar użytkownika
człek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 508
Rejestracja: śr lip 30, 2008 11:31
Kontakt:

Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych aut.

Post autor: człek » sob sty 22, 2011 01:18

a z govem? :>



wozekGTD
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 342
Rejestracja: sob lip 08, 2006 19:58
Lokalizacja: Szczecin

Re: Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych

Post autor: wozekGTD » sob sty 22, 2011 01:22

czlek rzadko ktory PF trzyma moc Ty natomiast masz ja rzeczywiscie i obstawiam ze dlatego wygrasz. A co do gov moda to nie wiem co on ma dawac przy wiekszych predkosciach, dopiero ma znaczenie ale przy ponad 180 bo tam juz moc spada(4,5k rpm) w TD ktory nie jest pomodzony. I tak generalnie to obstawialbym ze benzynka do 100 bedzie z przodu ale kolo 160 to raczej juz ty nawet jezeli GTI zdrowy :chytry:


Focus RS mk3 Nitrous Blue

Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych aut.

Post autor: BENITO » sob sty 22, 2011 11:09

wozekGTD, pompa tnie dawkę znacznie wcześniej i zależy to od obrotów silnika a nie od prędkości, bo to można skompensować biegiem. Pompa zaczyna ciąć dawkę już powyżej 3500 rpm. Dzięki gov modowi wzrasta dynamika w górnym zakresie obrotów oraz zwiększa się v-max auta.


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

Awatar użytkownika
jarekkoval
Forum Master
Forum Master
Posty: 1694
Rejestracja: pt lut 13, 2009 18:36
Lokalizacja: Żarnów (EOP)
Kontakt:

Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych aut.

Post autor: jarekkoval » sob sty 22, 2011 12:30

człek, ja sie bralem z bratowym PFem i jak jego silnik nie do konca szedl jak trzeba to szlismy prawie rowno tzn nie moglem go dogonic ale odlegosc sie nei zmieniala, po regulacjach i wymianach bez problemu by mnei zrobil



wozekGTD
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 342
Rejestracja: sob lip 08, 2006 19:58
Lokalizacja: Szczecin

Re: Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych

Post autor: wozekGTD » sob sty 22, 2011 21:45

BENITO problem w tym ze przy malej turbince(t2) i tak nie dostarczymy dostatecznie duzo powietrza powyzej 3500tys obr. Sam testowalem golfa przed gov modem i po i moc na kolach wg gtecha sie nie zmienila. Fakt auto poprostu pozniej tracilo moc wiec pewnie moc srednia w wyzszym zakresie obrotow byla ciut wyzsza ale to nie przepasc. Z tego co pamietam cwiartka z 17,4 spadla na 17,2(pelny bak, szerokie opony i 2 osoby+ mega upal:P).


Focus RS mk3 Nitrous Blue

Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych aut.

Post autor: BENITO » ndz sty 23, 2011 00:13

Wiem że to małe turbo, ale 1,5 bara potrafi napompować, a człek, regulował je na cięgnie i zrobił 1.2 bara zamiast wrzucić MBC, dlatego ma jeszcze rezerwy i uważam że można je wykorzystać i nie gadaj że w mega upale z 2 kolegami robiłeś gova by zaraz go sprawdzać bo w to ci nie uwierzę :jezor: .

Podejrzewam że sporo dało by założenie przelotowego IC, ponieważ oryginalny jest 2-przebiegowy (tj. powietrze robi w nim nawrót 180 stopni), co przy T2 przyczyni się do widocznego wzrostu osiągów gdyż małe turbo bardziej grzeje powietrze.


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

wozekGTD
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 342
Rejestracja: sob lip 08, 2006 19:58
Lokalizacja: Szczecin

Re: Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych

Post autor: wozekGTD » ndz sty 23, 2011 20:00

Nie, gov moda zrobil mi pompiarz a mierzylem w upale bo mialem gtecha tylko na pare godzin no i w bardzo podobnych warunkach robilem pomiar kilka dni wczesniej przed governorem :bajer: .


Focus RS mk3 Nitrous Blue

Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych aut.

Post autor: BENITO » ndz sty 23, 2011 21:35

Poczekamy zobaczymy, chyba niedługo będzie mbc u niego, tak coś ptaszki ćwierkają :satan:


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

Awatar użytkownika
człek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 508
Rejestracja: śr lip 30, 2008 11:31
Kontakt:

Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych aut.

Post autor: człek » ndz sty 23, 2011 22:13

Będzie na 100% na dniach :), tylko ciekawe ile napompuje bo na sztandze ciężko mi przekroczyć 1,2b, nie da się już założyć na ucho. Dziwne, bo turbo raczej zdrowe, zero luzów wzdłużnych/poprzecznych, suche i szybko wstaje, przy 2k obrotów już ma pełne doładowanie.

Wtedy poszukam jakiegoś PF-a do sprawdzenia ; )



Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych aut.

Post autor: BENITO » ndz sty 23, 2011 22:43

człek, wywal tłumik środkowy - nic nie daje tylko jest potężnym zbiornikiem na sadzę, na przeglądzie się nie czepią a różnica będzie. Poza tym została jeszcze trąbka w puszce filtra, chyba jeszcze ją masz.


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

Awatar użytkownika
pavo71
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 826
Rejestracja: sob lut 14, 2009 14:44
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych aut.

Post autor: pavo71 » pn sty 24, 2011 21:24

A panowie BMW e36 compakt 2,3 benzyna 170 km vs VW golf AJM+ (141km, 352nm) ?


Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „KILLe”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 32 gości