maj0nez,
myślę że nie masz żadnych szans mój PF nawet do pięt nie dorastał mk2 z 2E pod maską a to tylko 115KM.
kolega z forum Emil ktory ma teraz 1.8T pod maska mial 2E i szybko wrocil do PF-a bo stwierdzil ze 2e NIE JEDZIE :d jemu PF na hamowni wypluł 109km
no to powiem Ci ze 2E w MKII ganialem jak chcialem
z AFN-em w MKIII gonilem 3 x do 200km/h leb w leb ,
z seryjnym MKIV AJM od 100-200 tak samo łeb w łeb !
MKIV GTI TDI ARL o-100 rowno ale 110-120-130 ginał w oczach
na wykresie wyszlo 174km ( virus ) jak dobrze pamietam a mialo wyjsc 190+ jak mowil poprzedni wlasciciel auta
BMW E30 2.0 6cyl seria 129km 1 bieg wytrzelil 2 bieg doganialem 3 bieg uciekalem
Lanos 2.0 16v ( swap ) +LPG dostawał od samego poczatku
Polo GTI 6N 125km podobno igła ,tak samo , od poczatku do konca (0-180) dostaje z 3-4 dlugosci
nie wiem co tak pchalo tego PF-a ale szedł pieknie , skrzynia ACD i shamowany dziad z plusem od fabryki , moze to przez dolot Bonrath + przelotowy tłumik zamiast kata .... nie wiem .... mam kilka filmow jak ganiał 0-100 i kilka wyscigów i ludzie ktorzy znali i stawali na kreske dziwili sie ze tak smiga ...
nauka startowania z G-Techem w aucie i wiedzialem z jakich obrotow startowac i do ilu go krecic zeby wyszlo jak NAJLEPIEJ .
ps. nie wiem czy cos dawalo ale przed kazdym dniem kiedy wiedzialem ze jade sie ,,poganiac'' czyszczne swiece , kopulka , palec , doladowany na full akumulator + 2,8-3,0atm w opony i co tydzien potrafilem myc stożek .... kilka dni wczesniej lane paliwo V-Power Racing zeby wyplukac zbiornik ze starej 95 mimo ze GTI przystosowane do 98
i prosze nie pisac ze nic nie dawalo i ze pewnie ta 101+ ma pewnie 95 bo to juz wiem
i te gadanie ze paliwo nic nie daje , ja tez nie pisze ze DAJE ale jakos psychicznie lepiej sie czulem