Strona 2 z 2

Mój ARL vs. Volvo 850 2.0 20V Turbo (210KM)

: pt maja 18, 2012 17:21
autor: lukibse
To ze obroty jeszcze przez chwile rosna nie znaczy ze zmiana biegu nie nastapila wczesniej. Po prostu nie odpuszczalem gazu do konca wlasnie po to zeby nie tracil na obrotach po shifcie :)

Mój ARL vs. Volvo 850 2.0 20V Turbo (210KM)

: sob maja 19, 2012 08:42
autor: monopolowy
Zmiana biegu to zmiana przełożenia, może okazać się że np przy 4500 na 3 masz na kołach 200Nm (wartość "z kosmosu", dla przykładu), gdzie na wykresie jest 350Nm, a po zmianie biegu na IV moment na kołach wynosi np. 180Nm, mimo tego że na wykresie przy obrotach po zmianie biegu (powiedzmy 3000) jest 400Nm, czyli więcej niż przy 4500

Mój ARL vs. Volvo 850 2.0 20V Turbo (210KM)

: sob maja 19, 2012 14:12
autor: lukibse
wiadomo, że wartość na silniku nie = wartość na kołach. zawsze są straty i różnice pomiędzy wartościami.