a3 8p bkd+ vs crx
a3 8p bkd+ vs crx
Dziś na światłach spotkałem prelude 2.2vtec z wydechem jak lufa od czołgu, więc musiałem przeczyścić tdi.. Zielone, razem ruszyliśmy dosyć żwawo ale po wrzuceniu 2 biegu zauważyłem, że kierowca hondy już ciśnie, wiec 2 do końca tutaj zyskałem długość auta, 3bieg, kolejna długość, później już się nie oddalałem jechaliśmy równo ani nie odskakiwałem ani mnie nie mógł dogonić, jechaliśmy tak do 150km/h. Ciekawe jaką mocą dysponował kolega z hondy.
Może dzięki lekkich stalówkach 16' lepiej jadę .
PS. Jak przyśpieszał kolega z hondy to zagłuszał mi radio, a jak już mnie gonił to swojego silnika nie słyszałem . Piękny jest dźwięk z tego wydechu !
Może dzięki lekkich stalówkach 16' lepiej jadę .
PS. Jak przyśpieszał kolega z hondy to zagłuszał mi radio, a jak już mnie gonił to swojego silnika nie słyszałem . Piękny jest dźwięk z tego wydechu !
a3 8p bkd+ vs crx
Szalone BKD
Ostatnio zmieniony czw lut 24, 2011 20:57 przez yiabol, łącznie zmieniany 1 raz.
a3 8p bkd+ vs crx
no to musi ci fajnie auto jechac - pomimo sporej wagi preluda naprawde fajnie jedzie jak na 2.2
bo pralka 2.2 185 ma jakies 7.1-7.3 do 100 w zaleznosci od wyposazniea i rocznika - japonskie motory [coraz czesciej u nas] maja po 200 koni z 2.2
gratki
bo pralka 2.2 185 ma jakies 7.1-7.3 do 100 w zaleznosci od wyposazniea i rocznika - japonskie motory [coraz czesciej u nas] maja po 200 koni z 2.2
gratki
dead slow but still forward
a3 8p bkd+ vs crx
Miał napis 2.2 vtec, ale co naprawdę tam siedziało ciężko stwierdzić, też tak myślę, że 2.0 odpada. Mierzyłem telefonem(wiec kiepski pomiar)..
Wyszło mi 7.7 z kiepskim wrzuceniem 3. To może setną bym urwał hehe. Myśle, że jak byśmy z kierowcą hondy ruszyli na pełnym ogniu to też inaczej by to wyglądało, bo ruszyliśmy kontrolnie a później od 2biegu się zaczęła cała zabawa.
Wyszło mi 7.7 z kiepskim wrzuceniem 3. To może setną bym urwał hehe. Myśle, że jak byśmy z kierowcą hondy ruszyli na pełnym ogniu to też inaczej by to wyglądało, bo ruszyliśmy kontrolnie a później od 2biegu się zaczęła cała zabawa.
- Majiic
- Czerwona Strzala
- Posty: 1047
- Rejestracja: sob cze 10, 2006 13:41
- Lokalizacja: Gdansk/Stegna
- Kontakt:
a3 8p bkd+ vs crx
Taki crx porobiony na 145 koni, zdrowy jak niemowlak, jechal czasami rowno , a czasami szybciej od mojego bylego mk4 asz porobionego na 180km.
Uwazam ze to naprawde fajne autko
Uwazam ze to naprawde fajne autko
a3 8p bkd+ vs crx
Ja się ścigałem z takim ostatnio i z rolki mi odszedł o długość bo był rozpędzony, ale potem go dogoniłem. Generalnie dobre auto, bo mało waży i wysoko się kręci. Poza tym w tych "szlifierkach" jakiś dobry dolot, kolektor wydechowy, wydech i ssący Skunk2, i już CRX zapier_dala
"Dodatkowa moc czyni cię szybszym na prostych, obniżenie wagi czyni cię szybszym wszędzie..."
a3 8p bkd+ vs crx
no hondy pomimo wyzylowania fabrycznego sa bardzo czułe na podstawowe mody - lekkie kolo zamachowe tez daje dobre efekty niemowiac o odelzaniu auta
dead slow but still forward
a3 8p bkd+ vs crx
No właśnie, i jest kupa części tuningowych do japońskich aut. Widziałem kiedyś test dolotu firmy FUJITA dla Prelude 2.2 Vtec i sam dolot dawał 10KM.
"Dodatkowa moc czyni cię szybszym na prostych, obniżenie wagi czyni cię szybszym wszędzie..."
-
- Użytkownik
- Posty: 276
- Rejestracja: wt gru 16, 2008 00:27
- Lokalizacja: w-wa/Maków Mazowiecki
- Kontakt:
Re: a3 8p bkd+ vs crx
w miesięczniku Gt zapewnePiaseczeq pisze:No właśnie, i jest kupa części tuningowych do japońskich aut. Widziałem kiedyś test dolotu firmy FUJITA dla Prelude 2.2 Vtec i sam dolot dawał 10KM.
Ibi 0-100km/h ABF
http://youtu.be/32MQnlPlRL0
http://youtu.be/32MQnlPlRL0
a3 8p bkd+ vs crx
nie wiem jak to się ma do civica ale kiedyś 2x miałem okazje się bujnąć nissanem 100nx gti 143km max wybebeszony z honda civic VI Vtec 160km też wybebeszona na maxa i fakt że do 100kmh civic o długość przede mną,później ten dystans się nie zmniejszał ani nie powiększał.Koleś z civica gadał ze to 160km vtec i że był zdziwiony co do osiągów teoretycznie słabszego nissana.Nissan nic nie dłubany na szafie 220tys km
Tak po za konkursem tym samym nissanem bez mydła wessałem vr6
Tak po za konkursem tym samym nissanem bez mydła wessałem vr6
a3 8p bkd+ vs crx
kwestia stanu vr6 i hondy
teraz jednak realia poszly tak do przodu ze znalezc seryjne vti jest mega ciezko ;D
teraz jednak realia poszly tak do przodu ze znalezc seryjne vti jest mega ciezko ;D
dead slow but still forward
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości