Golf V6 4Motion vs BMW E46
Golf V6 4Motion vs BMW E46
zaden wstyd 400 nm robi swoje tak czy tak
obecnie jest od groma diesli ktore moga skopac dupsko vr6, 2.8 v6 1.8t etc
i dlatego mamy motywacje ;D
obecnie jest od groma diesli ktore moga skopac dupsko vr6, 2.8 v6 1.8t etc
i dlatego mamy motywacje ;D
dead slow but still forward
Golf V6 4Motion vs BMW E46
no a vw nardo powinienem tam wpisac czy wg ciebie nie ??
dead slow but still forward
Golf V6 4Motion vs BMW E46
do dłubania w swojich silnikach lub robienia swap-ówdcsp52 pisze:i dlatego mamy motywacje ;D
Golf V6 4Motion vs BMW E46
masz rację ale tu posłużę się przykładem e46 330d i według mnie zwykła VR6 i 1.8T jest trochę mało sprawiedliwe porównanie. Lepszym konkurentem dla silnika 3.0d w BMW były by np 2.7T z audidcsp52 pisze:obecnie jest od groma diesli ktore moga skopac dupsko vr6, 2.8 v6 1.8t etc
Golf V6 4Motion vs BMW E46
chyba 2.7 TDI ............ ;D bo z 2.7biturbo w tym audi to niema co robic sobie siary na swiatlach taką bemką ......... inna klasa auta inna moc s4 to samolot przy 330d :)nawet po sofcie
za seryjnym 184 duzo w plecy niejestem - kwestia startu - jak spartole to niemam czym odrobić strat
mam raptem 170-190 koniczyn kwestia hamowni ;D softu nadal brak
za seryjnym 184 duzo w plecy niejestem - kwestia startu - jak spartole to niemam czym odrobić strat
mam raptem 170-190 koniczyn kwestia hamowni ;D softu nadal brak
dead slow but still forward
Golf V6 4Motion vs BMW E46
a co to za porównanie VR6 z 3.0d w BMW VR6 to prosty silnik a 3.0d jest technologicznie i innym świecie.Bo często się spotykam z opiniami bo mój diesel odjechał benzynę. Tylko najczęściej dotyczy to wolnossącego silnika benzynowego i zaawansowanego technologicznie diesla. Tylko jak do benzyniaka zapakuję się trochę techniki np turbinę albo dwie to diesel już taki mocny nie jestdcsp52 pisze:chyba 2.7 TDI ............ ;D bo z 2.7biturbo w tym audi to niema co robic sobie siary na swiatlach taką bemką ......... inna klasa auta inna moc s4 to samolot przy 330d :)nawet po sofcie
Golf V6 4Motion vs BMW E46
fakt jest taki ze diesle obecnie sa bardzo mocne i stanowia spore wyzwanie dla niejdednego auta - mnie jednak niebawi machanie maneta jak szalony przez pierwsze 3 biegi - NIESTETY te zaawansowane diese stracily to co bylo najwieksza zaleta diesla ;] trwalosc, dlugowiecznosc, bezawaryjnosc i ekonomie
pozatym wiesz auto jedno drugiemu nierowne - to takie dywagacje
2.8 vr6 z honda z b16a2 tez niema czego szukac a przepasc pojemnosci jest spora - chodz to kwestia stanu auta i operatora manety w jednym i drugim - hondy ostro idą mialem crx del sol na sohc vtec i leciala lepiej niz seryjny 1.8t gti - glownie z racji wagi ale auto mialo 1.6 , 1 wałek rozrządu z 20 krzwykami na nim , zapinala sie zmienna faza i szlo grubo dodatkowo wieowachacz z tylu i juz fajnie sie to trzymalo na zakretach
1.8T zawansowane jest - doladowany motor , 20 zaworowa glowica a z 1.6vti tez ma biede jesli niema przynajmniej 180 ps i wiem to z wlasnej autopsji bo mam mnostwo znajomych z modnymi hondami ;D
ciesze sie ze mozna sie pogonic z roznymi autami - sprawdzic etc
bycie najszybszym to jednak tylko i wylacznie kwestia Kasy
pozatym wiesz auto jedno drugiemu nierowne - to takie dywagacje
2.8 vr6 z honda z b16a2 tez niema czego szukac a przepasc pojemnosci jest spora - chodz to kwestia stanu auta i operatora manety w jednym i drugim - hondy ostro idą mialem crx del sol na sohc vtec i leciala lepiej niz seryjny 1.8t gti - glownie z racji wagi ale auto mialo 1.6 , 1 wałek rozrządu z 20 krzwykami na nim , zapinala sie zmienna faza i szlo grubo dodatkowo wieowachacz z tylu i juz fajnie sie to trzymalo na zakretach
1.8T zawansowane jest - doladowany motor , 20 zaworowa glowica a z 1.6vti tez ma biede jesli niema przynajmniej 180 ps i wiem to z wlasnej autopsji bo mam mnostwo znajomych z modnymi hondami ;D
ciesze sie ze mozna sie pogonic z roznymi autami - sprawdzic etc
bycie najszybszym to jednak tylko i wylacznie kwestia Kasy
dead slow but still forward
Golf V6 4Motion vs BMW E46
smiem wątpić jesli owe b16a2 /a1 jest zdrowe .............. niemowie o miazdzacej przewadze ale b16a2 dobrze jedzie i jest kosmicznie podatne na mody typu lekkie kolo zamachowe a wtedy jedzie naprawde zacnie vr6 jak sami ludzie tutaj na forum pisze zadko ktory trzyma serie :/ a hondy pomimo kosmicznego wysilenia nawet zrac olej jada ostro
dodatkowo sprawdz wage tej hondy i golfa jest roznica
jako przyklad podam mojego kolege piotra ma ek4 - to jest 6 generacja vti auto ma tylko dolot lekki zamach i lekkie alufelgi i kreci 15 na cwiartke w takiej serii
jaki jest czas seryjnego vr6 12v na cwiartke ?
dodatkowo sprawdz wage tej hondy i golfa jest roznica
jako przyklad podam mojego kolege piotra ma ek4 - to jest 6 generacja vti auto ma tylko dolot lekki zamach i lekkie alufelgi i kreci 15 na cwiartke w takiej serii
jaki jest czas seryjnego vr6 12v na cwiartke ?
dead slow but still forward
Golf V6 4Motion vs BMW E46
Ale nie mowimy o modowanych motorach tylko stockowych.
problem vr6 w polsce jest taki ze dosc duzo jezdzi z ubytkami mocy i utarło sie ze vr6 nie jedzie
ale kiedy vr jest zdrowy i trzyma serie to jedzie naprawde fajnie.
Jeśli chodzi o mody to w usa jezdza streetowe golfy mk3 vr6 N/A ktore (co prawda na drag stripach ale..) kreca wysokie 11
problem vr6 w polsce jest taki ze dosc duzo jezdzi z ubytkami mocy i utarło sie ze vr6 nie jedzie
ale kiedy vr jest zdrowy i trzyma serie to jedzie naprawde fajnie.
Jeśli chodzi o mody to w usa jezdza streetowe golfy mk3 vr6 N/A ktore (co prawda na drag stripach ale..) kreca wysokie 11
Golf V6 4Motion vs BMW E46
owszem ;d ale uswiadamiac cie ze sa streetowe hondy NA w usa kreca kosmiczne czasy tez widac niemusze
ja pytalem o czas seryjnego vr6 ewentualnie lekko odetkanego typu wydech + dolot - z ciekawosci - nie zeby cos udowadniac - przyznam ze chcial bym kupic sobie mk3 vr6 12v wyrwac z wnetrza i pobawic jako autem typu track day
aa ;D i widze ze masz awersje do hondy spoko bywa - ja jestem neutralny = kazde auto jest fajne - w kazdym cos tam widze w jednych mniej w drugich wiecej - niemam uprzedzen - moze troszke do opla ;D
ale czaje temat - mialem honde i pozniej kupilem bmw a ostatnio golfa tez dla paru osob stalem sie "dresem" do kolekcji "dresowozow" brakuje mi calibry ale ;D nastepny bedzie kitcar
szkoda zasmiecac temat - jesli moge tak daleko odbiegac od tematu uderz na PW pogadamy na spokojnie
ja pytalem o czas seryjnego vr6 ewentualnie lekko odetkanego typu wydech + dolot - z ciekawosci - nie zeby cos udowadniac - przyznam ze chcial bym kupic sobie mk3 vr6 12v wyrwac z wnetrza i pobawic jako autem typu track day
aa ;D i widze ze masz awersje do hondy spoko bywa - ja jestem neutralny = kazde auto jest fajne - w kazdym cos tam widze w jednych mniej w drugich wiecej - niemam uprzedzen - moze troszke do opla ;D
ale czaje temat - mialem honde i pozniej kupilem bmw a ostatnio golfa tez dla paru osob stalem sie "dresem" do kolekcji "dresowozow" brakuje mi calibry ale ;D nastepny bedzie kitcar
szkoda zasmiecac temat - jesli moge tak daleko odbiegac od tematu uderz na PW pogadamy na spokojnie
dead slow but still forward
Re: Golf V6 4Motion vs BMW E46
możesz podrzucić linki, coś z vwvortex?lovwelas pisze:Ale nie mowimy o modowanych motorach tylko stockowych.
problem vr6 w polsce jest taki ze dosc duzo jezdzi z ubytkami mocy i utarło sie ze vr6 nie jedzie
ale kiedy vr jest zdrowy i trzyma serie to jedzie naprawde fajnie.
Jeśli chodzi o mody to w usa jezdza streetowe golfy mk3 vr6 N/A ktore (co prawda na drag stripach ale..) kreca wysokie 11
Golf V6 4Motion vs BMW E46
Apropo's nie trzymania serii to w Hondach też pod tym względem różowo nie jest. Nie raz słyszałem, o nowych Type-R, które pluły po 180 kM na hamowniach.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 46 gości