Strona 2 z 4

MK4 ASZ+ vs Honda Civic Type R (2 gen.)

: czw wrz 30, 2010 10:27
autor: mepha
Ral1n pisze:1.6VTI Non aspirated 300PS? :chytry: :chytry: Bez turbo?
w zależności od upodobań montuje się kompresor lub turbinę. W każdym bądź razie silniki hondy uwzględniając naprawdę poważne modyfikacje osiągają ogromne moce :grin:

MK4 ASZ+ vs Honda Civic Type R (2 gen.)

: czw wrz 30, 2010 10:48
autor: Ral1n
Aaa no to jak z turbo to ok, non problem... myślałem, że naturally aspirated 300PS.

mepha, co do ogromnych mocy to jak już to bym tu bardziej skierował się w kierunku silnika v6 turbo 1500cm3, - 5,5 bara dawało 1300-1400ps vide lotus renault f1. :pub: :pub:

Re: MK4 ASZ+ vs Honda Civic Type R (2 gen.)

: czw wrz 30, 2010 10:51
autor: bvw08
Były też civici type S body kit jak type R tylko silnik trochę słabszy. Co do Civa type R to często seryjne na hamowni zamiast 200km wypluwały 180-190km

MK4 ASZ+ vs Honda Civic Type R (2 gen.)

: czw wrz 30, 2010 10:54
autor: mepha
Ral1n pisze:mepha, co do ogromnych mocy to jak już to bym tu bardziej skierował się w kierunku silnika v6 turbo 1500cm3, - 5,5 bara dawało 1300-1400ps vide lotus renault f1. :pub: :pub:
wiadomo to nie jest silnik dla przeciętnego śmiertelnika. Ale z dostępnych na rynku aut silniki hondy są dość wyżyłowane nawet w standardzie bo weźmy 1,6 VTI 160Km bez turbo i kręcą do 8tys obrotów :grin:

MK4 ASZ+ vs Honda Civic Type R (2 gen.)

: czw wrz 30, 2010 15:27
autor: Piaseczeq
mepha pisze:w zależności od upodobań montuje się kompresor lub turbinę. W każdym bądź razie silniki hondy uwzględniając naprawdę poważne modyfikacje osiągają ogromne moce
Jestem z Krakowa, i jeździ tu jedna honda 1.6VTI na kompresorze Eaton. Nie znam szczegółów ale ma ok 250KM
Pozatym japońce to "powalone" silniki. Duża ilość elektroniki pozwala na mody. Choćby komp do sterowania VTEC'iem za 200 zł

MK4 ASZ+ vs Honda Civic Type R (2 gen.)

: czw wrz 30, 2010 16:37
autor: Majiic
Takie hondowskie 200km z type r jezdzi dosyc ladnie. Swoim bylym asz 181km jechalem z civicem ep3 type r jechalem podobnie.

Re: MK4 ASZ+ vs Honda Civic Type R (2 gen.)

: czw wrz 30, 2010 18:47
autor: yiabol
Majiic pisze:Takie hondowskie 200km z type r jezdzi dosyc ladnie. Swoim bylym asz 181km jechalem z civicem ep3 type r jechalem podobnie.
... z seryjnym tak ale kto w tych czasach jeździ serią :P

MK4 ASZ+ vs Honda Civic Type R (2 gen.)

: czw wrz 30, 2010 18:48
autor: mepha
Wg mnie technologia silników hondy zwłaszcza tych w sportowych wersjach jest świetna dla fanów tuningu. :grin:

Re: MK4 ASZ+ vs Honda Civic Type R (2 gen.)

: czw wrz 30, 2010 21:48
autor: bvw08
dokłądnie mało jest seryjnych aut wsród ludzi którzy są maniakami motoryzacji. Sam poluję od prawie roku na seryjnego golfa 5,6 gti żeby stanąć na kresce ale nie mam szczęścia

MK4 ASZ+ vs Honda Civic Type R (2 gen.)

: czw wrz 30, 2010 22:03
autor: yiabol
Ciekawe jaki byłby wynik...
Mogę tylko powiedzieć że jak trafisz na wersje z DSG to będzie papa :P

MK4 ASZ+ vs Honda Civic Type R (2 gen.)

: pt paź 01, 2010 11:21
autor: bvw08
dsg to bajka w gti różnica między ręczną skrzynią a DSG to kilka długości na 1/4 mili ale przegrana tdi z gti to nie hańba tylko motywacja do dalszych modów :bigok:

MK4 ASZ+ vs Honda Civic Type R (2 gen.)

: pt paź 01, 2010 21:35
autor: MichalWit
mikew_86 pisze:na 4 biegu daję swojemu do odcięcia

:shock:

MK4 ASZ+ vs Honda Civic Type R (2 gen.)

: sob paź 02, 2010 07:51
autor: kasisi
To ja chyba fury swojej nie ogarniam bo nigdy do odcięcia nie jechałem TDI :jezor:

MK4 ASZ+ vs Honda Civic Type R (2 gen.)

: sob paź 02, 2010 15:43
autor: Milek
Panowie, Honda niestety juz sie konczy (wedlug niektorych skonczyla sie przy koncu produkcji kultowego S2000, nie wspominajac o NSX). Najnowszy Civic Type-R 8generacji nie jest juz krolem hot hatch (7gen. bez watpienia nim byl) Silniki 2.0 i-VTEC 200KM sa rewelacyjne, zupelnie bezawaryjne, ekonomiczne, wysoko sie kreca ale maja na wspolczesne czasy zdecydowanie za malo mocy zeby nadazyc za konkurencja jak Leon Cupra, 3MPS, Megane RS itd. Co smieszne.... Honda nie zamierza nawet nic z tym zrobic. Bezsensownie uparli sie na N/A. W planach jest naped hybrydowy w wersji Type-R, chociaz zobaczymy czy w 9generacji juz to nastapi.
Zeby dobrze pojechac CTRem, trzeba mocno wczuc sie w auto. Pamietam, gdy mialem jeszcze serie to czesto zdarzalo sie, ze nawet jakis ARL potrafil mnie objechac. Wystarczyla doslownie chwila zawachania czy zredukowac bieg i juz diesel byl z przodu. Jazda konkurencyjnym Golfem GTI jest duzo latwiejsza (co nie znaczy przyjemniejsza) O ile jednostka Hondy K20 jest jak najbardziej dobrym motorem, ktory jakos tam jeszcze daje rade tez i na nizszych obrotach....... tak wspomniane seryjne 1.6 160KM to jakies nieporozumienie. To auto w ogole nie ma dolu! Taki VR6 w miejskich warunkach zawsze i wszedzie bedzie szybszy. Po pewnych podstawowych modach jest juz lepiej ale takze bez zadnych rewelacji. Takze tak to wyglada w praktyce. Ogromnym plusem hondy jest swietne prowadzenie sie auta na torze, gdzie mozna wykrecic duzo lepszy czas od potencjalnie sporo mocniejszej maszyny (chociaz to tez zalezy od baaaardzo wielu czynnikow) No to troche Wam przynudzilem ;)
Pzdr.

Ps. Gratki 'killa' :)