w zależności od upodobań montuje się kompresor lub turbinę. W każdym bądź razie silniki hondy uwzględniając naprawdę poważne modyfikacje osiągają ogromne moceRal1n pisze:1.6VTI Non aspirated 300PS? Bez turbo?
MK4 ASZ+ vs Honda Civic Type R (2 gen.)
MK4 ASZ+ vs Honda Civic Type R (2 gen.)
MK4 ASZ+ vs Honda Civic Type R (2 gen.)
Aaa no to jak z turbo to ok, non problem... myślałem, że naturally aspirated 300PS.
mepha, co do ogromnych mocy to jak już to bym tu bardziej skierował się w kierunku silnika v6 turbo 1500cm3, - 5,5 bara dawało 1300-1400ps vide lotus renault f1.
mepha, co do ogromnych mocy to jak już to bym tu bardziej skierował się w kierunku silnika v6 turbo 1500cm3, - 5,5 bara dawało 1300-1400ps vide lotus renault f1.
Re: MK4 ASZ+ vs Honda Civic Type R (2 gen.)
Były też civici type S body kit jak type R tylko silnik trochę słabszy. Co do Civa type R to często seryjne na hamowni zamiast 200km wypluwały 180-190km
[url]http://www.youtube.com/watch?v=ij7GrSMpcAY[/url]
MK4 ASZ+ vs Honda Civic Type R (2 gen.)
wiadomo to nie jest silnik dla przeciętnego śmiertelnika. Ale z dostępnych na rynku aut silniki hondy są dość wyżyłowane nawet w standardzie bo weźmy 1,6 VTI 160Km bez turbo i kręcą do 8tys obrotówRal1n pisze:mepha, co do ogromnych mocy to jak już to bym tu bardziej skierował się w kierunku silnika v6 turbo 1500cm3, - 5,5 bara dawało 1300-1400ps vide lotus renault f1.
MK4 ASZ+ vs Honda Civic Type R (2 gen.)
Jestem z Krakowa, i jeździ tu jedna honda 1.6VTI na kompresorze Eaton. Nie znam szczegółów ale ma ok 250KMmepha pisze:w zależności od upodobań montuje się kompresor lub turbinę. W każdym bądź razie silniki hondy uwzględniając naprawdę poważne modyfikacje osiągają ogromne moce
Pozatym japońce to "powalone" silniki. Duża ilość elektroniki pozwala na mody. Choćby komp do sterowania VTEC'iem za 200 zł
"Dodatkowa moc czyni cię szybszym na prostych, obniżenie wagi czyni cię szybszym wszędzie..."
- Majiic
- Czerwona Strzala
- Posty: 1047
- Rejestracja: sob cze 10, 2006 13:41
- Lokalizacja: Gdansk/Stegna
- Kontakt:
MK4 ASZ+ vs Honda Civic Type R (2 gen.)
Takie hondowskie 200km z type r jezdzi dosyc ladnie. Swoim bylym asz 181km jechalem z civicem ep3 type r jechalem podobnie.
Re: MK4 ASZ+ vs Honda Civic Type R (2 gen.)
... z seryjnym tak ale kto w tych czasach jeździ seriąMajiic pisze:Takie hondowskie 200km z type r jezdzi dosyc ladnie. Swoim bylym asz 181km jechalem z civicem ep3 type r jechalem podobnie.
MK4 ASZ+ vs Honda Civic Type R (2 gen.)
Wg mnie technologia silników hondy zwłaszcza tych w sportowych wersjach jest świetna dla fanów tuningu.
Re: MK4 ASZ+ vs Honda Civic Type R (2 gen.)
dokłądnie mało jest seryjnych aut wsród ludzi którzy są maniakami motoryzacji. Sam poluję od prawie roku na seryjnego golfa 5,6 gti żeby stanąć na kresce ale nie mam szczęścia
[url]http://www.youtube.com/watch?v=ij7GrSMpcAY[/url]
MK4 ASZ+ vs Honda Civic Type R (2 gen.)
Ciekawe jaki byłby wynik...
Mogę tylko powiedzieć że jak trafisz na wersje z DSG to będzie papa
Mogę tylko powiedzieć że jak trafisz na wersje z DSG to będzie papa
MK4 ASZ+ vs Honda Civic Type R (2 gen.)
dsg to bajka w gti różnica między ręczną skrzynią a DSG to kilka długości na 1/4 mili ale przegrana tdi z gti to nie hańba tylko motywacja do dalszych modów
[url]http://www.youtube.com/watch?v=ij7GrSMpcAY[/url]
MK4 ASZ+ vs Honda Civic Type R (2 gen.)
To ja chyba fury swojej nie ogarniam bo nigdy do odcięcia nie jechałem TDI
ASZ+ 170ps 380nm
MK4 ASZ+ vs Honda Civic Type R (2 gen.)
Panowie, Honda niestety juz sie konczy (wedlug niektorych skonczyla sie przy koncu produkcji kultowego S2000, nie wspominajac o NSX). Najnowszy Civic Type-R 8generacji nie jest juz krolem hot hatch (7gen. bez watpienia nim byl) Silniki 2.0 i-VTEC 200KM sa rewelacyjne, zupelnie bezawaryjne, ekonomiczne, wysoko sie kreca ale maja na wspolczesne czasy zdecydowanie za malo mocy zeby nadazyc za konkurencja jak Leon Cupra, 3MPS, Megane RS itd. Co smieszne.... Honda nie zamierza nawet nic z tym zrobic. Bezsensownie uparli sie na N/A. W planach jest naped hybrydowy w wersji Type-R, chociaz zobaczymy czy w 9generacji juz to nastapi.
Zeby dobrze pojechac CTRem, trzeba mocno wczuc sie w auto. Pamietam, gdy mialem jeszcze serie to czesto zdarzalo sie, ze nawet jakis ARL potrafil mnie objechac. Wystarczyla doslownie chwila zawachania czy zredukowac bieg i juz diesel byl z przodu. Jazda konkurencyjnym Golfem GTI jest duzo latwiejsza (co nie znaczy przyjemniejsza) O ile jednostka Hondy K20 jest jak najbardziej dobrym motorem, ktory jakos tam jeszcze daje rade tez i na nizszych obrotach....... tak wspomniane seryjne 1.6 160KM to jakies nieporozumienie. To auto w ogole nie ma dolu! Taki VR6 w miejskich warunkach zawsze i wszedzie bedzie szybszy. Po pewnych podstawowych modach jest juz lepiej ale takze bez zadnych rewelacji. Takze tak to wyglada w praktyce. Ogromnym plusem hondy jest swietne prowadzenie sie auta na torze, gdzie mozna wykrecic duzo lepszy czas od potencjalnie sporo mocniejszej maszyny (chociaz to tez zalezy od baaaardzo wielu czynnikow) No to troche Wam przynudzilem
Pzdr.
Ps. Gratki 'killa'
Zeby dobrze pojechac CTRem, trzeba mocno wczuc sie w auto. Pamietam, gdy mialem jeszcze serie to czesto zdarzalo sie, ze nawet jakis ARL potrafil mnie objechac. Wystarczyla doslownie chwila zawachania czy zredukowac bieg i juz diesel byl z przodu. Jazda konkurencyjnym Golfem GTI jest duzo latwiejsza (co nie znaczy przyjemniejsza) O ile jednostka Hondy K20 jest jak najbardziej dobrym motorem, ktory jakos tam jeszcze daje rade tez i na nizszych obrotach....... tak wspomniane seryjne 1.6 160KM to jakies nieporozumienie. To auto w ogole nie ma dolu! Taki VR6 w miejskich warunkach zawsze i wszedzie bedzie szybszy. Po pewnych podstawowych modach jest juz lepiej ale takze bez zadnych rewelacji. Takze tak to wyglada w praktyce. Ogromnym plusem hondy jest swietne prowadzenie sie auta na torze, gdzie mozna wykrecic duzo lepszy czas od potencjalnie sporo mocniejszej maszyny (chociaz to tez zalezy od baaaardzo wielu czynnikow) No to troche Wam przynudzilem
Pzdr.
Ps. Gratki 'killa'
]H[ Life beginz in tha RED ZONE
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości