nikt nie mówi o kłótni ale fakty są takie że sinik benzynowy z turbo doładowaniem generuje również duży moment obrotowy ale również moc i da się go kręcić wyżej. Świetnym przykładem jest Saab 9-5 areo który ma silnik 2,3 dostarcza 260KM a co ważniejsze 350 Nm przy zaledwie 1900 obr/min.Piotrek 2711 pisze:Ok. nie bede nie kłucił każdy ma na ten temat swoje zdanie.
Golf III vs Honda
Golf III vs Honda
- Piotrek 2711
- Ma gadane
- Posty: 172
- Rejestracja: czw kwie 08, 2010 00:51
- Lokalizacja: Brzeg
Golf III vs Honda
Ja niemówie że moc niema wogule znaczenia bo wiem że ma. Ale moment obrotowy odpowiada za przyspieszenie. Z kreski taki TDI może niema szans bo ma zaniski zakres obrotów. Ale weż zmiesz sie np. na elastyczność jedz 1.8 benzyną i TDI np. 60 na 4 lub 5 biegu i równoczesnie wciskając gaz to zobaczymy który odejdzie. Bardzo ważne jest kiedy silnik osiąga maksymalną wartość momentu niektóre silniki przy 2.5tyś przeważnie 8 zaworowe a niektore przy 4 a nawet 5tyś przeważnie 16V moc max jest osiągana przy 6 tyś to przy normalnej jeżdzie w trasie czy w mieście prawie nigdy nieosiągamy tej wartości i wdety ważniejszy jest moment obrotowy bo im wyższy tym lepiej sie autem wyprzedza i jest dynamiczniejszy. A nawiązałem do tego killa bo przeczytałem parametry obu silników golfa i hondy. Honda wcale tak strasznie nieodchodziła od golfa a mimo ze ma 14 kM wiecej niż golf i stwierdziłem ze jest to zasługa momentu obrotowego golfa który jest wyższy o 15 nm od silnika hondy. Takie jest moje spostrzeżenie. I jeżeli żle to rozumuje to bardzo prosze mi to wyjaśnic bo jestem człowiekiem i mam prawo wszystkiego niewiedzieć. Poprostu wypowiedziałem sie co na ten temat myśle bo jakieś pojecie mam o silnikach. Z góry bardzo dziekuje.
I LOVE MK3
Golf III vs Honda
jest w tym racja ale wnika to również odmiennej charakterystyki obu silników i możliwości obrotowych. Dla diesla 2tys obrotów to 1/2 możliwość czyli optymalne obroty do przyspieszania dla benzyniaka zwłaszcza bez turbo to obroty za małe do dynamicznego przyspieszania.Piotrek 2711 pisze:Ale weż zmiesz sie np. na elastyczność jedz 1.8 benzyną i TDI np. 60 na 4 lub 5 biegu i równoczesnie wciskając gaz to zobaczymy który odejdzie.
Golf III vs Honda
jedynka była sporo dla mnie , na 2 biegu mnie dochodził jak byśmy wbili 3 to już by mnie nie dochodził sprawdzane . Honda ma strasznie mocny 2 bieg i potem 4, po wpięciu 3 w hondzie obroty spadają za nisko i słabo ciągnie
Golf III vs Honda
z filmiku wynika inaczej ale ok kill to kill :0
1.9 TD boost pin,KW,1,2bar,smoked front
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;
obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;
Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;
obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;
Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów
Re: Golf III vs Honda
Ładnie kolego poszedłeś, ale golf chyba jest cięższy od takiej hondy i dlatego ciężko Ci odejść, a poza tym masz trochę mniej mocy. Te hondy szału żadnego nie robią(pewnie zaraz kolega z klubu hondy mnie zje) taka jest prawda. Fakt VTEC majstersztyk, ale te zwykłe to słabo jadą. Co prawda nie mam golfa tylko ibizę 1.5i SP z przekręconym zapłonem na 16 stopni masa 915kg, ale taka honda grubo odpada w starciu ze świateł. Zrób jakieś mody tego ABU i jeszcze raz stań z tą hondą.
moja poprzednia łupka http://img97.imageshack.us/img97/4098/ibipolifcie.jpg
Golf III vs Honda
jak jest to wersja 90KM to szału nie robi. Ale nie oszukujmy się 1.6 VTI 160KM jedzie dobrze a nawet bardzoelvis18 pisze:Fakt VTEC majstersztyk, ale te zwykłe to słabo jadą.
Golf III vs Honda
Seria nie ale ta hanka zwykłą kur.. nie jest i trochę tam modów jest . Gdybym miał seryjne ABU to by mnie jak szmate zjechał wiem bo stawaliśmy kiedyśjak jest to wersja 90KM to szału nie robi
Re: Golf III vs Honda
na wysokich obrotach tak , na niskich to kataklizm...mepha pisze:jak jest to wersja 90KM to szału nie robi. Ale nie oszukujmy się 1.6 VTI 160KM jedzie dobrze a nawet bardzoelvis18 pisze:Fakt VTEC majstersztyk, ale te zwykłe to słabo jadą.
Mazda 5 2.0 pb 155km 187nm
Golf III vs Honda
to logiczne gdyż jest to silnik wysoko obrotowy i kręci do ponad 8tys obr jeśli chce się jechać to trzeba kręcić wysoko. Ale widziałem wersję wyposażoną w kompresor i zamiata od niskich obrotówwronek1 pisze:na wysokich obrotach tak , na niskich to kataklizm...
- BENITO
- Forum Master
- Posty: 1459
- Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
- Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
- Kontakt:
Golf III vs Honda
Tylko znajdź wersję z kompresorem na naszych drogach, taniej jest zastosować turbinę
Powrót do korzeni, GTD to jest to.
Golf III vs Honda
sprawny mechanior kompresor do hondy zapakuje za śmieszne pieniądze b16a2 miały nawet w seri miejsce na kole pasowym na dodatkowy pasek w ostateczności wywalasz klime , zapinasz kompresor potem to wysterować . I do dobrej góry V-tec dochodzi ci moment na dole , jak to jeździ chyba nie muszę tłumaczyć
Golf III vs Honda
można i turbinę jak ktoś ma pojęcie to z 1,6 VTI spokojnie około 300KM wyskrobie. Wiec czy zapakujemy turbinę czy kompresor to i tak auto będzie bardzo szybkie.BENITO pisze:Tylko znajdź wersję z kompresorem na naszych drogach, taniej jest zastosować turbinę
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości