Strona 2 z 2

: pt lip 09, 2010 10:22
autor: bradley
Superb 170 to juz w ogole inny silnik bo jest na CR.

: pt lip 09, 2010 12:48
autor: Forest89
bradley pisze:Superb 170 to juz w ogole inny silnik bo jest na CR.
Passaty też były na CR z tego co mi wiadomo. Przynajmniej te 170KM.

: pt lip 09, 2010 13:14
autor: truckman
porez pisze:te paski jakoś super szybkie nie są...
a jak może być szybki jak swoje waży :helm: To nie Lupo które waży 800 kg :)

: pt lip 09, 2010 14:34
autor: stolniczkow
Forest89 pisze:Passaty też były na CR z tego co mi wiadomo. Przynajmniej te 170KM.
140 też ale nie pamiętam dokładnie od kiedy...

: pt lip 09, 2010 16:34
autor: Forest89
stolniczkow pisze:140 też ale nie pamiętam dokładnie od kiedy...
Chyba z początkiem wprowadzenia Golfa V kombi, pierwszy silnik 2.0 TDI CR właśnie chyba miał Golf kombi, ale mogę się mylić ;)

: ndz lip 18, 2010 18:16
autor: Compsport_Krk
Witam

W golfie V nie było silników CR

Silnik 170KM nie był CR w tych modelach a miał seryjnie DPF i miał inne (pieco-zaworowe) pompki.Konstrukcyjnie zupełnie inny niż 2.0 TDI 140!

W nowym passacie występują silniki CR na sterownikach EDC17 ale na początku produkcji wychodziły poczciwe PD :P

Problem głowic niestety jest dalej.Najczęściej jednak padały 2003-2005 numer głowicy do dnia dzisiejszego ten sam.Zdarzaly mi się fury 2007 w których też pękały.

Prędkość i ściganie się nie przyspieszy jej pęknięcia i nie ma z tym nic wspólnego podobnie jak i modyfikacje czy to elektroniczne czy mechaniczne.

: ndz lip 18, 2010 19:20
autor: kris
Compsport_Krk pisze:W golfie V nie było silników CR
Mylisz się. W Variant'ach mk V od 2008 roku były silniki CR. Bardzo rzadko występują piątki w kombi, ale jednak nie zmienia to faktu że takie występowały

: wt lip 20, 2010 17:07
autor: ASUS1986
Z tymi glowicami racja ze nie ma reguly niby te od 2006r sa poprawione a znajomy sciagnal A4 produkcja pazdziernik 2006 silnik BRD 170KM i po sprawdzeniu historii auta w serwisie wyszlo ze problem z ubywaniem plynu i olejem zglaszal wlascicel przy przebiegu 25 tys km dobre :) w koncu przy 50 tys byla wymiana glowicy.

: śr lip 21, 2010 10:08
autor: BENITO
Compsport_Krk pisze:
Prędkość i ściganie się nie przyspieszy jej pęknięcia i nie ma z tym nic wspólnego podobnie jak i modyfikacje czy to elektroniczne czy mechaniczne.
Sorry, ale w to nie uwierzę.... mnie uczyli co innego na materiałoznawstwie, gwałtowniejsze skoki temperatury i ciśnienia to z pewnością powód przyspieszonego zużycia i większych naprężeń materiału.