Strona 2 z 3

: śr cze 16, 2010 16:59
autor: Darcyn
JJacek, 204KM ma już inny osprzęt,

macie mojego



nie trzyamłem kierownicy bo trzymałem wielki aparat. sziftowałem też tak średnio. ale wykręciłem te fabryczne 7,2 :helm:

[ Dodano: 16 Cze 2010 17:02 ]
gdyby autor tematu przejeżdzał przez sosnowiec to można sie odezwać na pw. pojezdzimy. ale aktualne do soboty bo chyba sprzedaje auto w weekend (może wsiądzie się do V gti :helm: :helm: :helm: :helm: )

: śr cze 16, 2010 17:09
autor: bvw08
nie mam g-techa itp ale mam program na gps'a który bardzo ładnie mierzy i jest większa dokładność od stopera na którym do licznikowych 100 mam ok 6 sec :bigok: co jest wynikiem nierealnym na tym setupie, a na gps najlepszy wynik 7,03 co wydaje mi się jak najbardziej możliwym na dobrym asfalcie i dobrych oponach dodam że na zimówkach nie było szans zejść poniżej 8,4. Na v max może bym nie dał rady ja jednym z filmiku widać że jest mocno z górki. Po ostatnich problemach z dziurawym tłokiem podczas zabawy na autostradzie z a4 3.0tdi psychika mi na razie nie pozwala :grin: ale kiedyś udało mi się osiągnąć 253kmh na gps ale tylko dlatego że jechałem za mercedesem e klass 420cdi. Czasami w czwartki bywam w katowicach na 3 stawach to można by się sprawdzic :pub:

: czw cze 17, 2010 08:27
autor: majkitdi
JJacek pisze:Silnik ten sam, ale jego oprogramowanie/mapy mogą być inne. Jeśli był homologowany na 204 to miał 204 +- dozwolone odchylenie. Akurat pomiar na hamownii wskazujący 220 KM nie ma to nic do powiedzenia bo w żaden sposób nie odwzorowuje on badania hmologacyjnego DIN czy też RL/EWG.
EDIT: chodzi mi o różnice między 204 a 218. Co do oznaczeń to są to te same silniki.
nie wnikam w badanie homologacyjne bo czesto jest ono fikcja na papierze :) te 204ps wychodza w wiekszosci przypadkow okolo 220ps, tak jak arl ~160ps i to sie liczy :)

Darcyn masz 330cd 204ps?? swietne auto, szczerze mowiac chyba lepsze od golfa v gti, chociaz bmw nie trawie :D soft na 270 i mozesz sie cieszyc malym spalaniem i swietnymi osiagami

: czw cze 17, 2010 09:19
autor: Majiic
Darcyn pisze:ale aktualne do soboty bo chyba sprzedaje auto w weekend (może wsiądzie się do V gti :helm: :helm: :helm: :helm: )
O to wtedy zobaczysz co to jest prawdziwy hot hatch ;)
Ale zawirusowac trzeba gti odrazu bo w serii jezdzi jakotako ;)

: czw cze 17, 2010 10:33
autor: JJacek
majkitdi pisze: nie wnikam w badanie homologacyjne bo czesto jest ono fikcja na papierze :) te 204ps wychodza w wiekszosci przypadkow okolo 220ps, tak jak arl ~160ps i to sie liczy :)

Darcyn masz 330cd 204ps?? swietne auto, szczerze mowiac chyba lepsze od golfa v gti, chociaz bmw nie trawie :D soft na 270 i mozesz sie cieszyc malym spalaniem i swietnymi osiagami
Przecież badanie homologacyjne m.in. mocy pojazdu jest warunkiem jego dopuszczenia do ruchu drogowego.
Fikcją na papierze jest przekładanie wyników hamownii podwoziowej na wyniki z hamownii silnikowych mierzących wg. norm DIN czy RL/EWG.
Standardem jest właśnie pomiar na hamownii silnikowych wg. tych norm (co udowadniają hamownie podwoziowe stosują współczynniki korygujące wynik do tych norm, ale to tylko współczynniki, które mają przybliżyć i unormować wynik).

: czw cze 17, 2010 11:40
autor: bvw08
A ja bym chciał spotkać seryjnie nie zawirusowane gti ale nie mam szczęścia, a startować z 250km to niema najmniejszego sensu

: czw cze 17, 2010 17:28
autor: Majiic
Seryjne gti w manualu jest troszke szybsze od arl po sofcie. A w dsg bedzie oczywiscie jeszcze szybsze.

: czw cze 17, 2010 22:05
autor: bvw08
taki mały pokaz :grin:


ARL+ vs 330d

: sob wrz 04, 2010 22:30
autor: kovens
czytam wiele postow w dziale kille i taki wniosek mi sie nasuwa, moze wyolbrzymiony, ale jakos tak, ze obojetnie jakie auto (bmw, honda, i Bog wie co jeszcze), to zawsze jest objechane przez mk2 mk3 i mk4...

ARL+ vs 330d

: sob wrz 04, 2010 22:54
autor: Gumis_Krk
kovens, Bo raczej mało jest postów w których ktoś sie chwali ze coś go objechało :)

Re: ARL+ vs 330d

: sob wrz 04, 2010 23:39
autor: xxxGlaDxxx
kovens pisze:czytam wiele postow w dziale kille i taki wniosek mi sie nasuwa, moze wyolbrzymiony, ale jakos tak, ze obojetnie jakie auto (bmw, honda, i Bog wie co jeszcze), to zawsze jest objechane przez mk2 mk3 i mk4...
Hmmmm, dziwne oO . Może to dlatego że to forum vwgolf.pl ? Nie, nie, nie, to napewno nie dlatego oO.

ARL+ vs 330d

: ndz wrz 05, 2010 11:04
autor: lipass
kovens pisze:jakos tak, ze obojetnie jakie auto (bmw, honda, i Bog wie co jeszcze), to zawsze jest objechane przez mk2 mk3 i mk4...
dlatego ja mało czytam ten dział ;-)

ARL+ vs 330d

: wt wrz 07, 2010 01:32
autor: Hz
bvw08, rozumiem A4 do zjazdu 925 a z jakiej strony jechaliście Gliwice czy Katowice?? I któż na SRS/SL ma ARL + ?? Czemu jeszcze Cię nie widziałem gratki za kilka mój następnca po TDI to własnie 330D + jakieś mody na 250 koni ;) pozdro dla Ciebie

Re: ARL+ vs 330d

: wt wrz 07, 2010 18:49
autor: bvw08
chyba mało jest w RSL,SL ARL+ co prawda nie jest to golf co akutat mi nie przeszkadza, bo przez wielu uważany za lepsze jakościowo autko. Jechaliśmy od katosów do zjazdu na wirek nie wiem jaki ma nr.