Strona 9 z 9

MKIV R32 vs BMW E39 540

: śr lis 07, 2012 00:53
autor: daniel1d
Leo pisze:jeśli tak jak piszesz podniesieniu mocy do 600PS,wypadły Ci wszystkie systemy kontroli trakcji,to ja Ci kolego współczuję ....
miałeś chyba jeden z najbardziej niebezpiecznych pojazdów w Polsce i musiałeś stwarzać potworne zagrożenie na drogach...
śmieszne jest to co piszesz, wszystkie systemy to dla Twojej informacji esp którego nie ma wiele seryjnie produkowanych aut i jakoś jeżdżą i nie stwarzają zagrożenia..Nie mam czasu na takie gadki bez sensu bo mam dużo pracy i tylko czas tracę.

Re: MKIV R32 vs BMW E39 540

: śr lis 07, 2012 00:57
autor: D00ZER
Leo pisze:o więc z trakcją już się ze mną zgadzasz..., to miło...

i jeszcze jedno...

jeśli tak jak piszesz po podniesieniu mocy do 600PS,wypadły Ci wszystkie systemy kontroli trakcji,to ja Ci kolego współczuję ....
miałeś chyba jeden z najbardziej niebezpiecznych pojazdów w Polsce i musiałeś stwarzać potworne zagrożenie na drogach...

jeśli to co podaje,czyli dane profesjonalistów w tuningu,jednych z najlepszych na świecie to dla Ciebie bzdury
( i tu nie chodzi tylko o BMW,przecież inne marki tez mają swoich pro tunerów)
to ja Ci powiem miszczu marnujesz się tu....
wybacz iż pozwoliłem sobie z Tobą polemizować.... ja jak czegoś nie wiedziałem posiłkowałem się wiedza mądrzejszych...
ale to przecież Ty jesteś najmądrzejszy...

a ja myślałem,że Ty to autko miałeś naprawdę porządnie stuningowane...
Do pewnego momentu byłem bezstronny ale kolego za dużo sobie pozwalasz :grrr: próbujesz nabijać się z kogoś o kim mało wiesz :banghead: Daniel był w posiadaniu jednego z najszybszych golfów w europie i wielokrotnie pokazywał na profesjonalnych wyścigach 1\4 mili że ogarnia auto i nie jest niedzielnym kierowcą

Re: MKIV R32 vs BMW E39 540

: śr lis 07, 2012 01:01
autor: piotrbmw
D00ZER pisze:
Leo pisze:o więc z trakcją już się ze mną zgadzasz..., to miło...

i jeszcze jedno...

jeśli tak jak piszesz po podniesieniu mocy do 600PS,wypadły Ci wszystkie systemy kontroli trakcji,to ja Ci kolego współczuję ....
miałeś chyba jeden z najbardziej niebezpiecznych pojazdów w Polsce i musiałeś stwarzać potworne zagrożenie na drogach...

jeśli to co podaje,czyli dane profesjonalistów w tuningu,jednych z najlepszych na świecie to dla Ciebie bzdury
( i tu nie chodzi tylko o BMW,przecież inne marki tez mają swoich pro tunerów)
to ja Ci powiem miszczu marnujesz się tu....
wybacz iż pozwoliłem sobie z Tobą polemizować.... ja jak czegoś nie wiedziałem posiłkowałem się wiedza mądrzejszych...
ale to przecież Ty jesteś najmądrzejszy...

a ja myślałem,że Ty to autko miałeś naprawdę porządnie stuningowane...
Do pewnego momentu byłem bezstronny ale kolego za dużo sobie pozwalasz :grrr: próbujesz nabijać się z kogoś o kim mało wiesz :banghead: Daniel był w posiadaniu jednego z najszybszych golfów w europie i wielokrotnie pokazywał na profesjonalnych wyścigach 1\4 mili że ogarnia auto i nie jest niedzielnym kierowcą
nie tłumacz mu i tak nie zrozumie

MKIV R32 vs BMW E39 540

: śr lis 07, 2012 09:42
autor: Leo
Do pewnego momentu byłem bezstronny ale kolego za dużo sobie pozwalasz :grrr: próbujesz nabijać się z kogoś o kim mało wiesz :banghead: Daniel był w posiadaniu jednego z najszybszych golfów w europie i wielokrotnie pokazywał na profesjonalnych wyścigach 1\4 mili że ogarnia auto i nie jest niedzielnym kierowcą
Może i tak,nie przeczę gdyż nie wiem.... ale czasami pisze takie bzdury,że trudno się z tym pogodzić...
że w różnych postach sam sobie przeczy to nie wspomnę....
Jeśli ktoś wypowiedzi przedstawicieli takich firm ja G-power, Brabus czy GAD nazywa bzdurami...no to sorry,
musi być mądrzejszy od nich.... co z całym szacunkiem do daniela...nie wydaje mi się,żeby miało miejsce...

i jeszcze jedno...właściciel jednego z najszybszych Golfów w europie ,wcale nie musi posiadać monopolu na wiedzę
czy być wszechwiedzącym (nawet jak się za takiego uważa).... o czym mogliśmy się tu przekonać..

daleki jestem od nabijania się z osób,których nie znam...ale jeśli daniel wypowiedzi profesjonalistów nazywa jak powyżej,
więc delikatnie,troszkę ironicznie chciałem mu przekazać iż się myli :)

P.S.
śmieszne jest to co piszesz, wszystkie systemy to dla Twojej informacji esp którego nie ma wiele seryjnie produkowanych aut i jakoś jeżdżą i nie stwarzają zagrożenia..Nie mam czasu na takie gadki bez sensu bo mam dużo pracy i tylko czas tracę.
zgadzam się (choć w BMW to nazywa się DSC),ale czy te auta mają po 600pS?

daniel,mógłbyś się pochwalić w jakiej to firmie tak Ci stuningowali auto,że straciłeś wszystkie systemy kontroli trakcji?

MKIV R32 vs BMW E39 540

: śr lis 07, 2012 10:25
autor: AD6
nie gadajcie z głupiej najpierw zniży was do swojego poziomu później pokona doświadczeniem, on w ogóle nie przyjmuje tego co sie do niego mówi wymyśla nie stworzone bajały o tym jak to Haldex ma niepowtarzalna zwłokę i że 4x4 jet kiepski bo i tak nie ciągnie na wszystkie 4 koła naraz a BMW ciągnie na obydwa koła cały czas i jeszcze do tego chce skręcać :panna: i do tego 900 Konne BMW z turbina wielkości głowy zbiera się od 2k obr. i nie ma laga jak np. VW o podobnej mocy człowieku ty próbujesz oszukać prawa fizyki hehe

MKIV R32 vs BMW E39 540

: śr lis 07, 2012 10:57
autor: Czaaaarny
:banghead: zalamka Czy ktos to Komedie Zakonczy ??

Re: MKIV R32 vs BMW E39 540

: śr lis 07, 2012 11:43
autor: doggie
Czaaaarny pisze::banghead: zalamka Czy ktos to Komedie Zakonczy ??

saaaaami specjaliści :bajer: jeden lepszy od drugiego. Zamykam