Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych aut.
: wt gru 20, 2011 07:51
bradley, 2e to nie honda... 8v mają bardzo ładny moment z dołu i to wg mnie jest w nich na codzień najfajniejsze.
Wszystko o VW, nie tylko o Golfach
http://91.121.72.128/
Zapraszam jak chcesz się wirnąć mam porównanie do przeróżnych diesli od zwykłego D przez TD, TDI HDI JTD i innych to 2E ma bardzo mocny dół w nim masz do dyspozycji 166Nm przy 3200obr a w TDI np AGR 90KM 210Nm przy 2600obr to nie gadaj że 2E tak trzeba pałować z dobrze założoną instalacją LPG to jest rakietku tylko jak masz starą instalację jeszcze mikser a w nim zwężka to nawet jak go na benzynę przerzucisz to i tak masz homonto założone.bradley pisze:Czasem pojezdze sobie zagazowanym 2E i to nie jest jazda. To zaczyna jezdzic dopiero powyzej 5tys obrotow, a w klekocie spokojnie sobie muskam gaz w granicach 2-2,5k obrotow i sprawnie poruszam sie po miescie. W moim przypadku wynik jest oczywisty ale chetnie przejechalbym sie innym 2.0 ktory nie jest obciazony butla LPG, tak dla porownania
Dokładnie, dobrze ogarnięty BLOS w 2e nie odstaje od jazdy na benzynie.CIENKII pisze:BLOS chyba byłby najlepszym wyjsciem jezeli gaz jest w 2E
Wrazenia mam pewnie odmienne poniewaz to 2E jest zagazowane instalacja 2 generacji, a w zasadzie jakis pacan przerobil to na 1 wstawiajac srube. A ja z kolei nie mam seryjnego silnika i wg papieru 10KM wiecej od seryjnego 2E.maj0nez pisze:Zapraszam jak chcesz się wirnąć mam porównanie do przeróżnych diesli od zwykłego D przez TD, TDI HDI JTD i innych to 2E ma bardzo mocny dół w nim masz do dyspozycji 166Nm przy 3200obr a w TDI np AGR 90KM 210Nm przy 2600obr to nie gadaj że 2E tak trzeba pałować z dobrze założoną instalacją LPG to jest rakietku tylko jak masz starą instalację jeszcze mikser a w nim zwężka to nawet jak go na benzynę przerzucisz to i tak masz homonto założone.bradley pisze:Czasem pojezdze sobie zagazowanym 2E i to nie jest jazda. To zaczyna jezdzic dopiero powyzej 5tys obrotow, a w klekocie spokojnie sobie muskam gaz w granicach 2-2,5k obrotow i sprawnie poruszam sie po miescie. W moim przypadku wynik jest oczywisty ale chetnie przejechalbym sie innym 2.0 ktory nie jest obciazony butla LPG, tak dla porownania
Pozdrawiam
Niedaleko Ciebie kupiłem mojego Editiona tam jest PF z gazem drugiej generacji i niby papierowe 107KM a bardzo znacznie odstaje od 2E po prostu GTI zostaje objechane przez 2Ebradley pisze:Wrazenia mam pewnie odmienne poniewaz to 2E jest zagazowane instalacja 2 generacji, a w zasadzie jakis pacan przerobil to na 1 wstawiajac srube. A ja z kolei nie mam seryjnego silnika i wg papieru 10KM wiecej od seryjnego 2E.maj0nez pisze:Zapraszam jak chcesz się wirnąć mam porównanie do przeróżnych diesli od zwykłego D przez TD, TDI HDI JTD i innych to 2E ma bardzo mocny dół w nim masz do dyspozycji 166Nm przy 3200obr a w TDI np AGR 90KM 210Nm przy 2600obr to nie gadaj że 2E tak trzeba pałować z dobrze założoną instalacją LPG to jest rakietku tylko jak masz starą instalację jeszcze mikser a w nim zwężka to nawet jak go na benzynę przerzucisz to i tak masz homonto założone.bradley pisze:Czasem pojezdze sobie zagazowanym 2E i to nie jest jazda. To zaczyna jezdzic dopiero powyzej 5tys obrotow, a w klekocie spokojnie sobie muskam gaz w granicach 2-2,5k obrotow i sprawnie poruszam sie po miescie. W moim przypadku wynik jest oczywisty ale chetnie przejechalbym sie innym 2.0 ktory nie jest obciazony butla LPG, tak dla porownania
Pozdrawiam
A nic, typowa ofiara nagłego przyrostu momentu w okolice wartości maksymalnej, nic nowegoYuri pisze: Że co?
Ja obstawiam, że Golfja4rqu pisze:jak obstawiacie
z gazem czy bez ale raczej passat.kezman pisze:golf II 1.8 RP vs passat b5 kombi AFN ?