Strona 76 z 163

Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych aut.

: wt gru 20, 2011 07:51
autor: stolniczkow
bradley, 2e to nie honda... 8v mają bardzo ładny moment z dołu i to wg mnie jest w nich na codzień najfajniejsze.

Re: Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych

: wt gru 20, 2011 09:03
autor: maj0nez
bradley pisze:Czasem pojezdze sobie zagazowanym 2E i to nie jest jazda. To zaczyna jezdzic dopiero powyzej 5tys obrotow, a w klekocie spokojnie sobie muskam gaz w granicach 2-2,5k obrotow i sprawnie poruszam sie po miescie. W moim przypadku wynik jest oczywisty ale chetnie przejechalbym sie innym 2.0 ktory nie jest obciazony butla LPG, tak dla porownania :)
Zapraszam jak chcesz się wirnąć mam porównanie do przeróżnych diesli od zwykłego D przez TD, TDI HDI JTD i innych to 2E ma bardzo mocny dół w nim masz do dyspozycji 166Nm przy 3200obr a w TDI np AGR 90KM 210Nm przy 2600obr to nie gadaj że 2E tak trzeba pałować z dobrze założoną instalacją LPG to jest rakietku tylko jak masz starą instalację jeszcze mikser a w nim zwężka to nawet jak go na benzynę przerzucisz to i tak masz homonto założone.
Pozdrawiam

Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych aut.

: wt gru 20, 2011 15:29
autor: CIENKII
BLOS chyba byłby najlepszym wyjsciem jezeli gaz jest w 2E :D

Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych aut.

: wt gru 20, 2011 15:45
autor: stolniczkow
CIENKII pisze:BLOS chyba byłby najlepszym wyjsciem jezeli gaz jest w 2E
Dokładnie, dobrze ogarnięty BLOS w 2e nie odstaje od jazdy na benzynie.
W przypadku AGG wypada już założyć sekwencję.

Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych aut.

: wt gru 20, 2011 17:18
autor: maj0nez
tylko na blosie to już nie ma co mówić o ekonomi ja jestem bardzo zadowolony i nie ma żadnej różnicy czy gaz czy pb i instalacji wcale nie widac. zapraszam do mojego tematu są foty i opis

Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych aut.

: wt gru 20, 2011 17:20
autor: stolniczkow
Takie 2e na BLOSie łyka z 13-14l przy średnim bucie ale co do płynności działania to dobrze wyregulowany BLOS nie daje o sobie znać, że jest pod maską :)

Re: Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych

: wt gru 20, 2011 18:01
autor: bradley
maj0nez pisze:
bradley pisze:Czasem pojezdze sobie zagazowanym 2E i to nie jest jazda. To zaczyna jezdzic dopiero powyzej 5tys obrotow, a w klekocie spokojnie sobie muskam gaz w granicach 2-2,5k obrotow i sprawnie poruszam sie po miescie. W moim przypadku wynik jest oczywisty ale chetnie przejechalbym sie innym 2.0 ktory nie jest obciazony butla LPG, tak dla porownania :)
Zapraszam jak chcesz się wirnąć mam porównanie do przeróżnych diesli od zwykłego D przez TD, TDI HDI JTD i innych to 2E ma bardzo mocny dół w nim masz do dyspozycji 166Nm przy 3200obr a w TDI np AGR 90KM 210Nm przy 2600obr to nie gadaj że 2E tak trzeba pałować z dobrze założoną instalacją LPG to jest rakietku tylko jak masz starą instalację jeszcze mikser a w nim zwężka to nawet jak go na benzynę przerzucisz to i tak masz homonto założone.
Pozdrawiam
Wrazenia mam pewnie odmienne poniewaz to 2E jest zagazowane instalacja 2 generacji, a w zasadzie jakis pacan przerobil to na 1 wstawiajac srube. A ja z kolei nie mam seryjnego silnika i wg papieru 10KM wiecej od seryjnego 2E.

Re: Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych

: wt gru 20, 2011 18:47
autor: maj0nez
bradley pisze:
maj0nez pisze:
bradley pisze:Czasem pojezdze sobie zagazowanym 2E i to nie jest jazda. To zaczyna jezdzic dopiero powyzej 5tys obrotow, a w klekocie spokojnie sobie muskam gaz w granicach 2-2,5k obrotow i sprawnie poruszam sie po miescie. W moim przypadku wynik jest oczywisty ale chetnie przejechalbym sie innym 2.0 ktory nie jest obciazony butla LPG, tak dla porownania :)
Zapraszam jak chcesz się wirnąć mam porównanie do przeróżnych diesli od zwykłego D przez TD, TDI HDI JTD i innych to 2E ma bardzo mocny dół w nim masz do dyspozycji 166Nm przy 3200obr a w TDI np AGR 90KM 210Nm przy 2600obr to nie gadaj że 2E tak trzeba pałować z dobrze założoną instalacją LPG to jest rakietku tylko jak masz starą instalację jeszcze mikser a w nim zwężka to nawet jak go na benzynę przerzucisz to i tak masz homonto założone.
Pozdrawiam
Wrazenia mam pewnie odmienne poniewaz to 2E jest zagazowane instalacja 2 generacji, a w zasadzie jakis pacan przerobil to na 1 wstawiajac srube. A ja z kolei nie mam seryjnego silnika i wg papieru 10KM wiecej od seryjnego 2E.
Niedaleko Ciebie kupiłem mojego Editiona tam jest PF z gazem drugiej generacji i niby papierowe 107KM a bardzo znacznie odstaje od 2E po prostu GTI zostaje objechane przez 2E :-)

Re: Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych

: wt gru 20, 2011 22:27
autor: Kowal_
Yuri pisze: Że co? :crazy:
A nic, typowa ofiara nagłego przyrostu momentu w okolice wartości maksymalnej, nic nowego ;)

Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych aut.

: czw gru 22, 2011 14:41
autor: ja4rqu
Pany mk2 jr lekko ruszona dawka plus pin vs audi a4 1z. od 0 do 100 jak obstawiacie?

Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych aut.

: czw gru 22, 2011 15:45
autor: Peres
ja4rqu pisze:jak obstawiacie
Ja obstawiam, że Golf ;)

Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych aut.

: czw gru 22, 2011 18:55
autor: kezman
golf II 1.8 RP vs passat b5 kombi AFN ? :bajer:

Re: Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych

: czw gru 22, 2011 19:30
autor: maj0nez
kezman pisze:golf II 1.8 RP vs passat b5 kombi AFN ? :bajer:
z gazem czy bez ale raczej passat.

Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych aut.

: czw gru 22, 2011 19:45
autor: Darekr36
Jeżeli golf nie jest zajechany to obstawiałbym własnie ze on wygra.
Duzą róznica masy na korzyść mk II ;)