Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych aut.

Opisy Waszych KILLów, tylko rzeczowe dyskusje, spam będzie tępiony.

Awatar użytkownika
xxxGlaDxxx
...
...
Posty: 1200
Rejestracja: śr wrz 23, 2009 23:50
Lokalizacja: Wrocław

Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych aut.

Post autor: xxxGlaDxxx » sob gru 17, 2011 13:17

CIENKII pisze:Golf MKIII 2E vs Golf MKIII AFN ??? ciekaw jestem co by wynikło , ktos próbował ?? moc czy moment ?? np 0-150km/h . . .

Z mojego doświadczenia wiem, że wszystko zależy od umiejętności kierownika. Sam mam tyle kunia co w zdrowym AFN i wiem że z 2E i AGG bywa ciężko ;) Z rolki nie ma o czym gadać, a z kreski to sprawa otwarta.



Awatar użytkownika
herbiasty
Forum Master
Forum Master
Posty: 1287
Rejestracja: ndz mar 23, 2008 00:19
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych aut.

Post autor: herbiasty » sob gru 17, 2011 20:30

widzialem dwa takie pojedynki i w obu byl inny wynik :)


RC-Motorsport
https://www.facebook.com/RCmotorsport.Rafal.Cyprys" onclick="window.open(this.href);return false;

Sroka na fejsie:

https://www.facebook.com/Scirocco-53B-b ... 581737776/" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
stolniczkow
Forum Master
Forum Master
Posty: 1717
Rejestracja: ndz kwie 05, 2009 11:34
Lokalizacja: SD
Kontakt:

Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych aut.

Post autor: stolniczkow » sob gru 17, 2011 20:36

herbiasty pisze:widzialem dwa takie pojedynki i w obu byl inny wynik
Możliwe, ja się goniłem z 3 różnymi AFNami i zawsze do przodu :bajer:


Czarne S3 1.8T - Dynosoft, MG Motorsport - 276km/365Nm
Grupowy chiptuning Aligator (DynoSoft) Katowice
Obrazek

Awatar użytkownika
CIENKII
Forum Master
Forum Master
Posty: 1275
Rejestracja: czw lis 30, 2006 20:07
Lokalizacja: FNW
Kontakt:

Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych aut.

Post autor: CIENKII » ndz gru 18, 2011 16:50

stolniczkow, z rolki ?? z miejsca ?? jak to mniej wiecj wygladało . . opisz sytuacje :D



Awatar użytkownika
stolniczkow
Forum Master
Forum Master
Posty: 1717
Rejestracja: ndz kwie 05, 2009 11:34
Lokalizacja: SD
Kontakt:

Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych aut.

Post autor: stolniczkow » ndz gru 18, 2011 19:57

Z miejsca kilka razy, przeciwnicy w budzie mk3, jeden variant. Z rolki na trasie, mk3 3d, z 80 do 190. W obu przypadkach moj 8v ciągle się oddalał i uważam, że AFN w serii w żadnym wypadku nie ma podejścia.


Czarne S3 1.8T - Dynosoft, MG Motorsport - 276km/365Nm
Grupowy chiptuning Aligator (DynoSoft) Katowice
Obrazek

luki007
Niesolidny sprzedawca
Niesolidny sprzedawca
Posty: 178
Rejestracja: czw sty 06, 2011 12:14
Lokalizacja: DLU

Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych aut.

Post autor: luki007 » ndz gru 18, 2011 20:46

Nie zgadzam sie ze AFN nie ma zadnego podejscia do 2E.
Duzo zalezy od stanu motorowni i ogarnietego kierowcy
Jak Ty sie tak oddalales non-stop z rolki od 80-190 to miales chyba w tym 2E z 150km i 350nm
Gratulacje za objechanie AFN-ów ale cos nie teges z nimi pewnie przeladowania i notlaufy :bigok: :pub:



Awatar użytkownika
bastek016
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 391
Rejestracja: sob maja 19, 2007 18:47
Lokalizacja: Tarnów
Kontakt:

Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych aut.

Post autor: bastek016 » ndz gru 18, 2011 20:51

ja swoim 2.0 ABA ze zrobionym wydechem i dolotem większym przepływomierzu , robiłem AFna jakieś 2.5 długości z zatrzymanego , ogółem nie miał startu żadnego jechałem , jeszcze z ibizą 130 TDI dostawałem pół samochodu ogółem najważniejszy start bo 130 w TDI mnie na 2 biegu odchodziła na pół długości i tak już zostawało na 3 do 140 .



Awatar użytkownika
stolniczkow
Forum Master
Forum Master
Posty: 1717
Rejestracja: ndz kwie 05, 2009 11:34
Lokalizacja: SD
Kontakt:

Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych aut.

Post autor: stolniczkow » ndz gru 18, 2011 22:50

luki007, zakładam że umiesz czytać więc poczytaj parę postów wyżej. Ja miałem AGG 120/179, nie wiem jak jest z 2e. Przy wyższej prędkości odchodziłem bardziej i mogę jeszcze dodać że licznikowy v-max na seryjnym kole był 215kmh o ile ma to znaczenie.
Oczywiście jeździłem z samymi trupami w trybie awaryjnym, proste :bigok:

A co do ASZ to z rolki robił ze mnie wiatrak aż miło.
Ostatnio zmieniony ndz gru 18, 2011 22:52 przez stolniczkow, łącznie zmieniany 1 raz.


Czarne S3 1.8T - Dynosoft, MG Motorsport - 276km/365Nm
Grupowy chiptuning Aligator (DynoSoft) Katowice
Obrazek

Awatar użytkownika
maj0nez
VR6 user
VR6 user
Posty: 3235
Rejestracja: pn lis 17, 2008 10:27
Lokalizacja: LOP
Auto: Skoda Octavia 1.8T + DSG
Silnik: AUQ
Kontakt:

Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych aut.

Post autor: maj0nez » ndz gru 18, 2011 22:52

no 2E to więcej chyba niż 205 nie pójdzie


VW Golf 5 R32 DSG
Szkodnik Skoda Octavia 1 RS 1.8T
Audi S3 8L ABT
Volkswagen Golf 1980r 1.6D

Awatar użytkownika
xxxGlaDxxx
...
...
Posty: 1200
Rejestracja: śr wrz 23, 2009 23:50
Lokalizacja: Wrocław

Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych aut.

Post autor: xxxGlaDxxx » ndz gru 18, 2011 22:56

Ja tam stanąłem z AFNem w budzie mk3 swoim 1Z+ i w sumie do 140 też miałem z 1,5 długości, a teoretycznie ta sama moc co zdrowy AFN. 118 koni i 251nm. Tak więc wiem z autopsji, że kreski i liczby na drodze nie jeżdżą. Generalnie zauważyłem, że auto po programie o wiele lepiej rozwija moc i przenosi ją na koła w odniesieniu do serii z tą samą mocą.



Awatar użytkownika
stolniczkow
Forum Master
Forum Master
Posty: 1717
Rejestracja: ndz kwie 05, 2009 11:34
Lokalizacja: SD
Kontakt:

Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych aut.

Post autor: stolniczkow » ndz gru 18, 2011 23:08

xxxGlaDxxx, nie jest to tajemnica, że po programie moc jest lepiej rozwijana :bajer:
Ja się wynikami z hamowni nie podniecam, mało tego - auto shamował nowy właściciel auta, mój kumpel któremu go sprzedałem. Wcześniej miał 2 gti z rzędu, oba 2e i tego AGG shamował tylko dlatego, że nie wierzył jak to jedzie w porównaniu do poprzednich.


Czarne S3 1.8T - Dynosoft, MG Motorsport - 276km/365Nm
Grupowy chiptuning Aligator (DynoSoft) Katowice
Obrazek

Awatar użytkownika
kezman
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 95
Rejestracja: śr lip 15, 2009 09:41
Lokalizacja: Wieluń/Wrocław

Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych aut.

Post autor: kezman » pn gru 19, 2011 23:30

passat b5 AFN - golf II RP ?



Awatar użytkownika
bradley
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych aut.

Post autor: bradley » wt gru 20, 2011 00:46

Czasem pojezdze sobie zagazowanym 2E i to nie jest jazda. To zaczyna jezdzic dopiero powyzej 5tys obrotow, a w klekocie spokojnie sobie muskam gaz w granicach 2-2,5k obrotow i sprawnie poruszam sie po miescie. W moim przypadku wynik jest oczywisty ale chetnie przejechalbym sie innym 2.0 ktory nie jest obciazony butla LPG, tak dla porownania :)


VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]

Awatar użytkownika
Yuri
Forum Master
Forum Master
Posty: 1249
Rejestracja: ndz lut 05, 2006 02:02
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych aut.

Post autor: Yuri » wt gru 20, 2011 00:57

bradley pisze: 2E i to nie jest jazda. To zaczyna jezdzic dopiero powyzej 5tys obrotow
Że co? :crazy:



ODPOWIEDZ

Wróć do „KILLe”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości