Próba sił z kolegą, posiada VW Borę ATD, chip na ponad 140km i 340 nm.
Pierwsze starcie (bez pasażerów) z kreski do 0-100/110. Ruszyliśmy równo, na 2 biegu bora złapała piasku i lekko zamielił kołami. wysunąłem się na kilkanaście metrów a potem równo.
Drugie starcie, wyjeżdżam za nim na główną drogę, ruszył pierwszy, puścił dyma więc pedał podłoga i za nim. Do 1.60 było równo, przy 1.70-1.80 oddalał się zdecydowanie. Tutaj w aucie ja sam, w borze 2 osoby.
Ogólnie jestem zadowolony ze swojego AJMa
Golf mk4 AJM vs Bora ATD+
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 523
- Rejestracja: ndz mar 08, 2009 01:27
- Lokalizacja: Oborniki Śląśkie
Re: Golf mk4 AJM vs Bora ATD+
ATD mają jeszcze w miarę nie dojechane wałki i dobrze generują moc. Czyli można powiedzieć że równo ile u Ciebie w AJM wyszło po programie? Bo wiadomo że sprężarki tamie same ale można trochę momentu sypnąć żeby lepiej plecy masowało, bo skrzynia mocniejsza.
Golf mk4 AJM vs Bora ATD+
Właśnie w tym rzecz, że u mnie nie ma żadnego programu, egr out, kat out, synchro rozrządu na minusie, nowa przepływka, chip dopiero niedługo będzie
Mogę powiedzieć, że z rolki przy 100 i powyżej nie mam najmniejszych szans, większa moc i moment robi swoje w ATD.
Mogę powiedzieć, że z rolki przy 100 i powyżej nie mam najmniejszych szans, większa moc i moment robi swoje w ATD.
GTB...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości