Toledo 1M 2.3 v5 VS a3 1.8 T

Opisy Waszych KILLów, tylko rzeczowe dyskusje, spam będzie tępiony.

Awatar użytkownika
pitero89
...
...
Posty: 418
Rejestracja: śr wrz 24, 2008 21:33
Lokalizacja: Puławy
Kontakt:

Toledo 1M 2.3 v5 VS a3 1.8 T

Post autor: pitero89 » pn lut 18, 2013 21:52

Witam , dziś próbowaliśmy się z kumplem na kresce . Przeciwnik to 1.8 T 150 KM

1 - idziemy równo
2 - delikatnie wysuwał się na prowadzenie
3 - i znów lecimy równo, lecz Ja powoli wysuwam się na prowadzenie
4 - delikatnie się oddalam , chodź bez szału
5 - 210 na budziku i droga się kończy ale jestem o pół dł. auta z przodu

dodam że u Mnie wycięty Kat , zmieniony wydech końcowy i założony stożek

a to skromny teścik

" onclick="window.open(this.href);return false;


Obrazek
Jest Seat Toledo II 2.3 V5 AGZ NOTCH
Był Mk3 Colour Concept YellowEdition

zgredd
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 523
Rejestracja: ndz mar 08, 2009 01:27
Lokalizacja: Oborniki Śląśkie

Re: Toledo 1M 2.3 v5 VS a3 1.8 T

Post autor: zgredd » wt lut 19, 2013 01:55

Dobrze Ci to lata jak na 2.3. Chociaż szału nie ma w tej budzie. Brawo że pojechałeś z równym przeciwnikiem, chociaż była dobra zabawa. PS silnik nie rozwojowy wrzucaj lpg chociaż tanio się będzie jeździć. Ps co do ściągania to od ibizy w tdi na 160 dostaniesz dobre baty a jak kolega w A3 zrobi softa to też będzie odjeżdżał na każdym biegu.



Awatar użytkownika
Dziku VR6
Pussy Wagon
Pussy Wagon
Posty: 3113
Rejestracja: śr lis 05, 2008 11:18
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Toledo 1M 2.3 v5 VS a3 1.8 T

Post autor: Dziku VR6 » wt lut 19, 2013 15:48

Jaką masz skrzynie? bo ja mam włąsnie z tolka 2.3 DZL i na 2gim biegu 95km/h przy odcięciu a Ty lekko 100 masz... chyba ze v5 się wyzej kręci jak vr6...


Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień

Awatar użytkownika
pitero89
...
...
Posty: 418
Rejestracja: śr wrz 24, 2008 21:33
Lokalizacja: Puławy
Kontakt:

Toledo 1M 2.3 v5 VS a3 1.8 T

Post autor: pitero89 » wt lut 19, 2013 22:31

zgredd pisze: silnik nie rozwojowy wrzucaj lpg
nie będzie gazu ;]
zgredd pisze:jak kolega w A3 zrobi softa
to będzie miał 180 KM więc zero podjazdu...
Dziku VR6 pisze:Jaką masz skrzynie? bo ja mam włąsnie z tolka 2.3 DZL i na 2gim biegu 95km/h przy odcięciu a Ty lekko 100 masz... chyba ze v5 się wyzej kręci jak vr6...

Jaka skrzynia? hmm chyba fabryczna ;P Ja nic nie zmieniałem , a na odcinie mam prawie 110 na 2 ...


Obrazek
Jest Seat Toledo II 2.3 V5 AGZ NOTCH
Był Mk3 Colour Concept YellowEdition

zgredd
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 523
Rejestracja: ndz mar 08, 2009 01:27
Lokalizacja: Oborniki Śląśkie

Toledo 1M 2.3 v5 VS a3 1.8 T

Post autor: zgredd » śr lut 20, 2013 00:47

Byś się zdziwił później tej starej A3 po sofcie. Fakt że dojdzie tylko trochę km ale przebieg momentu i mocy się bardzo mocno zmieni i niestety będą Bęcki od 1.8T.



Awatar użytkownika
Dziku VR6
Pussy Wagon
Pussy Wagon
Posty: 3113
Rejestracja: śr lis 05, 2008 11:18
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Toledo 1M 2.3 v5 VS a3 1.8 T

Post autor: Dziku VR6 » śr lut 20, 2013 11:25

1.8t zrobi softa a kolega pitero89, wsadzi turbo ;p
takie pitolenie... scigali się seriami i 2.3 górą ;D


Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień

Awatar użytkownika
Korno
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 72
Rejestracja: pt gru 21, 2012 03:28
Lokalizacja: Szczecin

Re: Toledo 1M 2.3 v5 VS a3 1.8 T

Post autor: Korno » śr lut 20, 2013 14:13

Dziku VR6 pisze:1.8t zrobi softa a kolega pitero89, wsadzi turbo ;p
takie pitolenie... scigali się seriami i 2.3 górą ;D
no dokładnie, po co takie gadanie "aaa gdyby coś tam...". Gratuluje killa :)



zgredd
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 523
Rejestracja: ndz mar 08, 2009 01:27
Lokalizacja: Oborniki Śląśkie

Re: Toledo 1M 2.3 v5 VS a3 1.8 T

Post autor: zgredd » czw lut 21, 2013 02:33

Po to że koszt softa do takiej A3 jest równy 4 nowym dobrym oponom do samochodu osobowego. Nie mówię o programie do tdi bo tutaj cena jest śmieszna i bardzo dużo auto jeździ po programach. Więc gadanie że kolega wrzuci turbo do 2.,3 jest bez sensu ponieważ musiał by mieć worek pieniędzy i tak na koniec musiał by to wystroić. Dobrze że sobie poradził w wyścigu ale nie ma co bić piany ponieważ to 2.3 jest po modach.



Awatar użytkownika
Korno
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 72
Rejestracja: pt gru 21, 2012 03:28
Lokalizacja: Szczecin

Re: Toledo 1M 2.3 v5 VS a3 1.8 T

Post autor: Korno » czw lut 21, 2013 10:25

zgredd pisze:Po to że koszt softa do takiej A3 jest równy 4 nowym dobrym oponom do samochodu osobowego. Nie mówię o programie do tdi bo tutaj cena jest śmieszna i bardzo dużo auto jeździ po programach. Więc gadanie że kolega wrzuci turbo do 2.,3 jest bez sensu ponieważ musiał by mieć worek pieniędzy i tak na koniec musiał by to wystroić. Dobrze że sobie poradził w wyścigu ale nie ma co bić piany ponieważ to 2.3 jest po modach.
Po to modził żeby być szybszym i między innymi zaliczać "kille" z innymi autami, tamten nie modził to jego problem. Sam jeździsz 1.8 T czy dlaczego tak Cie to boli, bo nie rozumiem? Zresztą nie moje auto więc ze swojej strony kończę temat :)



GolfBolf
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: wt lut 05, 2013 23:31

Toledo 1M 2.3 v5 VS a3 1.8 T

Post autor: GolfBolf » czw lut 21, 2013 10:50

Miałem kiedyś u was konto i Golfa (też pomodzonego - turbo, wtryski, fmic, g60 itd.) i śledzę to forum choć po aucie pozostało tylko wspomnienie, i widzę, że nic się tu nie zmieniło, turbobenzyniarze są najszybsi bo przecież jak gnojowóz może być szybszy, dizloczipowcy są najszybsi bo mają góry momentu itd. Zluzujcie trochę, każde auto jest inne i każde jest słabsze jak coś i mocniejsze niż coś innego... . :pub:



Awatar użytkownika
kwadrat
Forum Master
Forum Master
Posty: 1484
Rejestracja: śr sty 17, 2007 19:36
Lokalizacja: SC CzęstochoVWa
Auto: 2x Golf
Silnik: 2x +

Toledo 1M 2.3 v5 VS a3 1.8 T

Post autor: kwadrat » pt lut 22, 2013 11:59

Gratki killa. Ładnie chodzi to 2.3. W ciemno bym bardziej stawiał na 1.8T


Mein grün GT(i) produziert in Wolfsburg
ObrazekObrazek
Golf II GTi 2.0 jest, Polo 9n 1.4 TDI było, Golf Plus II 2.0 TDI+ jest

Awatar użytkownika
Hz
cS 1.6 STEAM...
cS 1.6 STEAM...
Posty: 1122
Rejestracja: pt cze 01, 2007 17:25
Lokalizacja: SL !
Kontakt:

Toledo 1M 2.3 v5 VS a3 1.8 T

Post autor: Hz » pt lut 22, 2013 23:55

GolfBolf pisze:dizloczipowcy
Dobre określenie, ale bierz pod uwagę, ze Diesle sa bardziej podatne na modzenie silnika, sam wiem po sobie...:) w Czechach jeździ jeden AJM 116 Ps tak jak było u mnie obecnie czesik ma ~230 ps i cos koło 480nm grube mody, a nie jednego już ładnie wydymał... Ja też dąże do 200ps, ale niestety na to już trzeba grubszy portfel i dobrego mechanika, którego mamy na Sląsku CTR z Zabrza.... wiem ze u nich będę modził dalej golfa...;))) BIG TURBO lepsze pompki, FIMC i jedziemy dalej i oczywiście mocniejsze sprzegło :)


5.03.2012-17.08.2013 Było moje teraz ma innego właściela
Obrazek
Passat B5FL AVF+ By Hz!

GolfBolf
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: wt lut 05, 2013 23:31

Toledo 1M 2.3 v5 VS a3 1.8 T

Post autor: GolfBolf » sob lut 23, 2013 23:45

Wydymał czy nie ... ja z tego wyrosłem, powiedzmy sobie szczerze - kładziemy niemałe pieniądze żeby coś z tych naszych 1.9TDI wydmuchać, poświęcamy czas, kasę, nierzadko nerwy i do czego dochodzimy? Do tych 200KM? Ja w swoim zatrzymałem się na 170KM, owszem fajnie jeździł ale nie czarujmy się bo do setki owszem jako tako ale na trasie jakiś wolnossak robił z niego wiatrak w przedziale 100-200. Masz fajne auto, w miarę mocne i radzę Ci odpuścić temat grubszych modów... stracisz kasę, czas, auto coś tam zyska ale nie będzie to killer... uwierz :crazy: . Ja przesiadłem się na auto o konkretnych gabarytach, w automacie, z dużym motorem... owszem spali swoje ale za to nie szukam szczęścia po mechanikach od turbin, podciśnień, dwumasów i innego szitu, a po trasie 350km wychodzę z auta wypoczęty, a nie wytrzęsiony. Do setki ma okolice 7 sekund - szczerze nie interesuje mnie to, ważne, że na trasie przy 170km\h (kiedy trzeba 250km\h) jest cisza, radyjko i relaks. :pub:



Awatar użytkownika
GregorzG60
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 344
Rejestracja: pt lis 21, 2008 14:09
Lokalizacja: podkarpacie

Toledo 1M 2.3 v5 VS a3 1.8 T

Post autor: GregorzG60 » śr maja 15, 2013 12:57

zdrowe 1.8t by objechalo to 2.3 bez problemu.
no ale kill is kill


http://gregor10.pl Chiptuning Diagnostyka Hamownia DPF OFF

ODPOWIEDZ

Wróć do „KILLe”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Majestic-12 [Bot] i 17 gości