Toledo 1M 2.3 v5 VS a3 1.8 T
Toledo 1M 2.3 v5 VS a3 1.8 T
Witam , dziś próbowaliśmy się z kumplem na kresce . Przeciwnik to 1.8 T 150 KM
1 - idziemy równo
2 - delikatnie wysuwał się na prowadzenie
3 - i znów lecimy równo, lecz Ja powoli wysuwam się na prowadzenie
4 - delikatnie się oddalam , chodź bez szału
5 - 210 na budziku i droga się kończy ale jestem o pół dł. auta z przodu
dodam że u Mnie wycięty Kat , zmieniony wydech końcowy i założony stożek
a to skromny teścik
" onclick="window.open(this.href);return false;
1 - idziemy równo
2 - delikatnie wysuwał się na prowadzenie
3 - i znów lecimy równo, lecz Ja powoli wysuwam się na prowadzenie
4 - delikatnie się oddalam , chodź bez szału
5 - 210 na budziku i droga się kończy ale jestem o pół dł. auta z przodu
dodam że u Mnie wycięty Kat , zmieniony wydech końcowy i założony stożek
a to skromny teścik
" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 523
- Rejestracja: ndz mar 08, 2009 01:27
- Lokalizacja: Oborniki Śląśkie
Re: Toledo 1M 2.3 v5 VS a3 1.8 T
Dobrze Ci to lata jak na 2.3. Chociaż szału nie ma w tej budzie. Brawo że pojechałeś z równym przeciwnikiem, chociaż była dobra zabawa. PS silnik nie rozwojowy wrzucaj lpg chociaż tanio się będzie jeździć. Ps co do ściągania to od ibizy w tdi na 160 dostaniesz dobre baty a jak kolega w A3 zrobi softa to też będzie odjeżdżał na każdym biegu.
Toledo 1M 2.3 v5 VS a3 1.8 T
Jaką masz skrzynie? bo ja mam włąsnie z tolka 2.3 DZL i na 2gim biegu 95km/h przy odcięciu a Ty lekko 100 masz... chyba ze v5 się wyzej kręci jak vr6...
Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień
Toledo 1M 2.3 v5 VS a3 1.8 T
nie będzie gazu ;]zgredd pisze: silnik nie rozwojowy wrzucaj lpg
to będzie miał 180 KM więc zero podjazdu...zgredd pisze:jak kolega w A3 zrobi softa
Dziku VR6 pisze:Jaką masz skrzynie? bo ja mam włąsnie z tolka 2.3 DZL i na 2gim biegu 95km/h przy odcięciu a Ty lekko 100 masz... chyba ze v5 się wyzej kręci jak vr6...
Jaka skrzynia? hmm chyba fabryczna ;P Ja nic nie zmieniałem , a na odcinie mam prawie 110 na 2 ...
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 523
- Rejestracja: ndz mar 08, 2009 01:27
- Lokalizacja: Oborniki Śląśkie
Toledo 1M 2.3 v5 VS a3 1.8 T
Byś się zdziwił później tej starej A3 po sofcie. Fakt że dojdzie tylko trochę km ale przebieg momentu i mocy się bardzo mocno zmieni i niestety będą Bęcki od 1.8T.
Toledo 1M 2.3 v5 VS a3 1.8 T
1.8t zrobi softa a kolega pitero89, wsadzi turbo ;p
takie pitolenie... scigali się seriami i 2.3 górą ;D
takie pitolenie... scigali się seriami i 2.3 górą ;D
Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień
Re: Toledo 1M 2.3 v5 VS a3 1.8 T
no dokładnie, po co takie gadanie "aaa gdyby coś tam...". Gratuluje killaDziku VR6 pisze:1.8t zrobi softa a kolega pitero89, wsadzi turbo ;p
takie pitolenie... scigali się seriami i 2.3 górą ;D
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 523
- Rejestracja: ndz mar 08, 2009 01:27
- Lokalizacja: Oborniki Śląśkie
Re: Toledo 1M 2.3 v5 VS a3 1.8 T
Po to że koszt softa do takiej A3 jest równy 4 nowym dobrym oponom do samochodu osobowego. Nie mówię o programie do tdi bo tutaj cena jest śmieszna i bardzo dużo auto jeździ po programach. Więc gadanie że kolega wrzuci turbo do 2.,3 jest bez sensu ponieważ musiał by mieć worek pieniędzy i tak na koniec musiał by to wystroić. Dobrze że sobie poradził w wyścigu ale nie ma co bić piany ponieważ to 2.3 jest po modach.
Re: Toledo 1M 2.3 v5 VS a3 1.8 T
Po to modził żeby być szybszym i między innymi zaliczać "kille" z innymi autami, tamten nie modził to jego problem. Sam jeździsz 1.8 T czy dlaczego tak Cie to boli, bo nie rozumiem? Zresztą nie moje auto więc ze swojej strony kończę tematzgredd pisze:Po to że koszt softa do takiej A3 jest równy 4 nowym dobrym oponom do samochodu osobowego. Nie mówię o programie do tdi bo tutaj cena jest śmieszna i bardzo dużo auto jeździ po programach. Więc gadanie że kolega wrzuci turbo do 2.,3 jest bez sensu ponieważ musiał by mieć worek pieniędzy i tak na koniec musiał by to wystroić. Dobrze że sobie poradził w wyścigu ale nie ma co bić piany ponieważ to 2.3 jest po modach.
Toledo 1M 2.3 v5 VS a3 1.8 T
Miałem kiedyś u was konto i Golfa (też pomodzonego - turbo, wtryski, fmic, g60 itd.) i śledzę to forum choć po aucie pozostało tylko wspomnienie, i widzę, że nic się tu nie zmieniło, turbobenzyniarze są najszybsi bo przecież jak gnojowóz może być szybszy, dizloczipowcy są najszybsi bo mają góry momentu itd. Zluzujcie trochę, każde auto jest inne i każde jest słabsze jak coś i mocniejsze niż coś innego... .
- kwadrat
- Forum Master
- Posty: 1484
- Rejestracja: śr sty 17, 2007 19:36
- Lokalizacja: SC CzęstochoVWa
- Auto: 2x Golf
- Silnik: 2x +
Toledo 1M 2.3 v5 VS a3 1.8 T
Gratki killa. Ładnie chodzi to 2.3. W ciemno bym bardziej stawiał na 1.8T
Mein grün GT(i) produziert in Wolfsburg
Golf II GTi 2.0 jest, Polo 9n 1.4 TDI było, Golf Plus II 2.0 TDI+ jest
Golf II GTi 2.0 jest, Polo 9n 1.4 TDI było, Golf Plus II 2.0 TDI+ jest
Toledo 1M 2.3 v5 VS a3 1.8 T
Dobre określenie, ale bierz pod uwagę, ze Diesle sa bardziej podatne na modzenie silnika, sam wiem po sobie... w Czechach jeździ jeden AJM 116 Ps tak jak było u mnie obecnie czesik ma ~230 ps i cos koło 480nm grube mody, a nie jednego już ładnie wydymał... Ja też dąże do 200ps, ale niestety na to już trzeba grubszy portfel i dobrego mechanika, którego mamy na Sląsku CTR z Zabrza.... wiem ze u nich będę modził dalej golfa...)) BIG TURBO lepsze pompki, FIMC i jedziemy dalej i oczywiście mocniejsze sprzegłoGolfBolf pisze:dizloczipowcy
Toledo 1M 2.3 v5 VS a3 1.8 T
Wydymał czy nie ... ja z tego wyrosłem, powiedzmy sobie szczerze - kładziemy niemałe pieniądze żeby coś z tych naszych 1.9TDI wydmuchać, poświęcamy czas, kasę, nierzadko nerwy i do czego dochodzimy? Do tych 200KM? Ja w swoim zatrzymałem się na 170KM, owszem fajnie jeździł ale nie czarujmy się bo do setki owszem jako tako ale na trasie jakiś wolnossak robił z niego wiatrak w przedziale 100-200. Masz fajne auto, w miarę mocne i radzę Ci odpuścić temat grubszych modów... stracisz kasę, czas, auto coś tam zyska ale nie będzie to killer... uwierz . Ja przesiadłem się na auto o konkretnych gabarytach, w automacie, z dużym motorem... owszem spali swoje ale za to nie szukam szczęścia po mechanikach od turbin, podciśnień, dwumasów i innego szitu, a po trasie 350km wychodzę z auta wypoczęty, a nie wytrzęsiony. Do setki ma okolice 7 sekund - szczerze nie interesuje mnie to, ważne, że na trasie przy 170km\h (kiedy trzeba 250km\h) jest cisza, radyjko i relaks.
- GregorzG60
- Użytkownik
- Posty: 344
- Rejestracja: pt lis 21, 2008 14:09
- Lokalizacja: podkarpacie
Toledo 1M 2.3 v5 VS a3 1.8 T
zdrowe 1.8t by objechalo to 2.3 bez problemu.
no ale kill is kill
no ale kill is kill
http://gregor10.pl Chiptuning Diagnostyka Hamownia DPF OFF
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Majestic-12 [Bot] i 17 gości