MKIV R32 vs BMW E39 540
Re: MKIV R32 vs BMW E39 540
W teorii manual jest nieznacznie szybszy,jednak są to ułamki sekund,w praktyce steptronic bardzo dobrze chodzi,
więc jak choć nieznacznie spieprzysz zmianę biegu masz tyły...
Jeśli chodzi o ustawkę opisaną przez autora postu,to odejście golfa od 540 jest możliwe,ale tylko w kilku przypadkach:
-540 nie paliła na wszystkie gary
-kierowca 540 nie wrzucił 2 biegu
-golf był holowany przez m5
pozdrawiam
więc jak choć nieznacznie spieprzysz zmianę biegu masz tyły...
Jeśli chodzi o ustawkę opisaną przez autora postu,to odejście golfa od 540 jest możliwe,ale tylko w kilku przypadkach:
-540 nie paliła na wszystkie gary
-kierowca 540 nie wrzucił 2 biegu
-golf był holowany przez m5
pozdrawiam
MKIV R32 vs BMW E39 540
540 chodziła na wszystkie gary kilka dni wcześniej była na hamowni.Leo pisze:-540 nie paliła na wszystkie gary
wrzucił wszystkie biegi logiczną sprawą jest że auto 4x4 ma lepszy start.Leo pisze:-kierowca 540 nie wrzucił 2 biegu
śmieszny jesteś.Leo pisze:-golf był holowany przez m5
www.proturbo.com.pl
MKIV R32 vs BMW E39 540
Nie jestem śmieszny,nie mam nic do modelu którym jeździsz (uważam,że to kawał dobrej fury),ale jak coś sprawdzamy,opisujemy to róbmy to rzetelnie....
Jeśli piszesz,że e39 540 z miejsca odskakiwałeś na kilka długości,
a e46 330d z miejsca odjechałeś,ale nie sporo,dopiero później przewaga się zwiększyła,to coś tu nie pasi
dla porównania :
MKIV R32
pojemność cm3 3189
moc KM/obroty 241/6250
max moment/obroty 320/2800
przysp. 0-100km/h 6,60
stosunek masy do mocy 6,1 kg/KM
E46 330dA
pojemność cm3 2926
moc KM/obroty 184/4000
max moment/obroty 390/1750
przysp. 0-100km/h 8,30
stosunek masy do mocy 8,83 kg/KM
E39 540i
pojemność cm3 4398
moc KM/obroty 286/5400
max moment/obroty 420/3600 (jeśli z vanosami to 440)
przysp. 0-100km/h 6,40 (jeśli manual 6,20)
stosunek masy do mocy 5,8 kg/KM
Więc jeżeli to co opisałeś jest prawdą to :
- jeśli z miejsca nie odskoczyłeś e46 na kilka długości, to nie świadczy dobrze o Twoim silniku...
- jeśli z miejsca odskoczyłeś 540 na kilka długości,oznacza iż stan jej silnika pozostawia dużo do życzenia,a na pewno jest znacznie gorszy od Twojego,
Pewnych danych nie przeskoczymy,więc jeśli jadę 540 i uda mi się odejść M5,oznaczać to może tylko jedno,serce M5 umiera...
więc wstawianie opisów takich zdarzeń i wysuwanie z nich wniosków jest nieporozumieniem i wprowadza w błąd użytkowników forum...
Pozdrawiam
P.S.
Do kolegi czesław
podane testy niemieckie nie są w miarodajne...
różnicą pomiędzy obu pojazdami nie jest tylko skrzynia biegów,podstawą jest rozrząd :
-manual z vanosem - moc: 286PS/5400obr/min ; max moment: 440Nm/3600 obr/min
-automat bez vanosa - moc 286PS/5700obr/min ; max moment 420Nm/3900 obr/min
i stąd tak duża różnica...
oczywiście,manual jest szybszy,ale różnica nie jest tak duża ...
poza tym steptronic działa bardzo sprawnie i jest to rozwiązanie dla tych,którym kick down zamula..
Jeśli piszesz,że e39 540 z miejsca odskakiwałeś na kilka długości,
a e46 330d z miejsca odjechałeś,ale nie sporo,dopiero później przewaga się zwiększyła,to coś tu nie pasi
dla porównania :
MKIV R32
pojemność cm3 3189
moc KM/obroty 241/6250
max moment/obroty 320/2800
przysp. 0-100km/h 6,60
stosunek masy do mocy 6,1 kg/KM
E46 330dA
pojemność cm3 2926
moc KM/obroty 184/4000
max moment/obroty 390/1750
przysp. 0-100km/h 8,30
stosunek masy do mocy 8,83 kg/KM
E39 540i
pojemność cm3 4398
moc KM/obroty 286/5400
max moment/obroty 420/3600 (jeśli z vanosami to 440)
przysp. 0-100km/h 6,40 (jeśli manual 6,20)
stosunek masy do mocy 5,8 kg/KM
Więc jeżeli to co opisałeś jest prawdą to :
- jeśli z miejsca nie odskoczyłeś e46 na kilka długości, to nie świadczy dobrze o Twoim silniku...
- jeśli z miejsca odskoczyłeś 540 na kilka długości,oznacza iż stan jej silnika pozostawia dużo do życzenia,a na pewno jest znacznie gorszy od Twojego,
Pewnych danych nie przeskoczymy,więc jeśli jadę 540 i uda mi się odejść M5,oznaczać to może tylko jedno,serce M5 umiera...
więc wstawianie opisów takich zdarzeń i wysuwanie z nich wniosków jest nieporozumieniem i wprowadza w błąd użytkowników forum...
Pozdrawiam
P.S.
Do kolegi czesław
podane testy niemieckie nie są w miarodajne...
różnicą pomiędzy obu pojazdami nie jest tylko skrzynia biegów,podstawą jest rozrząd :
-manual z vanosem - moc: 286PS/5400obr/min ; max moment: 440Nm/3600 obr/min
-automat bez vanosa - moc 286PS/5700obr/min ; max moment 420Nm/3900 obr/min
i stąd tak duża różnica...
oczywiście,manual jest szybszy,ale różnica nie jest tak duża ...
poza tym steptronic działa bardzo sprawnie i jest to rozwiązanie dla tych,którym kick down zamula..
Ostatnio zmieniony ndz lis 04, 2012 14:40 przez Leo, łącznie zmieniany 1 raz.
MKIV R32 vs BMW E39 540
To są dane na papierze a rzeczywistość jest zawsze inna. Co do przyśpieszenia R32 mojego to mierzyłem je kilka razy i do setki było z tego co pamiętam 5.5s a nie to co podałeś znalezione w sieci czyli 6.6s.Leo pisze:dla porównania :
MKIV R32
pojemność cm3 3189
moc KM/obroty 241/6250
max moment/obroty 320/2800
przysp. 0-100km/h 6,60
stosunek masy do mocy 6,1 kg/KM
E46 330dA
pojemność cm3 2926
moc KM/obroty 184/4000
max moment/obroty 390/1750
przysp. 0-100km/h 8,30
stosunek masy do mocy 8,83 kg/KM
E39 540i
pojemność cm3 4398
moc KM/obroty 286/5400
max moment/obroty 420/3600 (jeśli z vanosami to 440)
przysp. 0-100km/h 6,40 (jeśli manual 6,20)
stosunek masy do mocy 5,8 kg/KM
a czy uważasz że samochody to roboty prowadzą? Wystarczy pomyśleć że może kierowca e39 nie ogarniał auta i miał dużo problemów z trakcją, a e46 to automat więc start i pierwsze metry ma lepsze niż ośka mieląca kołami dlatego przewaga nad e46 na początku była mniejsza.Leo pisze:Jeśli piszesz,że e39 540 z miejsca odskakiwałeś na kilka długości,
a e46 330d z miejsca odjechałeś,ale nie sporo,dopiero później przewaga się zwiększyła,to coś tu nie pasi
jest opisane tak jak była, a to że masz takie bmw i nie możesz się pogodzić z tym że golf takie bmw objechał to już Twój kompleks nie mój.Leo pisze:,ale jak coś sprawdzamy,opisujemy to róbmy to rzetelnie....
odpowiedź odnośnie automatu masz powyżej, o mój silnik się nie martw chcesz zobaczyć wykres z tego co pamiętam to było z dwa konie mniej od serii.Leo pisze:- jeśli z miejsca nie odskoczyłeś e46 na kilka długości, to nie świadczy dobrze o Twoim silniku...
odpowiedź też jest wyżej, a dokładniej mam na myśli umiejętności kierowcy czy tak trudno o tym pomyśleć?Leo pisze: jeśli z miejsca odskoczyłeś 540 na kilka długości,oznacza iż stan jej silnika pozostawia dużo do życzenia,a na pewno jest w znacznie gorszym stanie od Twojego,
w błąd to wprowadzają tacy jak Ty pisząc takie bzdury których naczytałeś się w necie.Leo pisze:więc wstawianie opisów takich zdarzeń i wysuwanie z nich wniosków jest nieporozumieniem i wprowadza w błąd użytkowników forum...
www.proturbo.com.pl
MKIV R32 vs BMW E39 540
Niepotrzebnie się spinasz...i może dlatego sam siebie pogrążasz...
podaje dane producenta,bo na czymś się trzeba opierać...nie wiem ilu letnie i w jaki stanie są te pojazdy...(tak jak podałem przykład 540vM5)
a teraz:
-jeśli robisz ustawkę z kierowcą który nie ogarnia swojego samochodu to czemu ma to służyć ? (może on asc,czy dsc nie wyłączył?)
-nie jesteś konsekwentny,a może zmieniłeś zdanie? bo z tej wypowiedzi wynika iż 330d dzięki automatowi miała lepszy start,niż manual
(to tak,ale manuala mógł prowadzić początkujący nie ogarniający takiej mocy kierowca )
-różnica ponad 100KM i ponad 2 sek. w przyspieszeniu do setki, gdy samochody osiągają ją w 6 sek (czyli 30%) jest potworna.... i stąd moje zdziwienie !
-nie mam problemów z tym,że mi jakieś auto odjedzie (aczkolwiek golfowi jeszcze się to nie udało,co nie znaczy iż tak będzie zawsze) ,bo 540 to nie jest samochód sportowy,to pół luksusowa limuzyna,jednak jego osiągi są ponad czasowe te samochody zaczęli produkować w 1996 r,jakiego seryjnego Golfa byś w tych latach wystawił przeciw takiej bmce ?
Podsumowując:
nie mam nic przecie MKIV R32,to naprawdę dobre furki,ale z tymi bmkami coś pomyliłeś to nie pasi ...
i jeszcze ten nieszczęsny kierowca nie ogarniający autka... (mogę zrozumieć gdy by to było na trasie,ale z ustawki,dziwne jakieś )
P.S.
Jeśli chcemy coś przekazać,udowodnić to róbmy to rzetelnie...
(patrz odpowiedź na post czesława - edit powyżej)
podaje dane producenta,bo na czymś się trzeba opierać...nie wiem ilu letnie i w jaki stanie są te pojazdy...(tak jak podałem przykład 540vM5)
a teraz:
-jeśli robisz ustawkę z kierowcą który nie ogarnia swojego samochodu to czemu ma to służyć ? (może on asc,czy dsc nie wyłączył?)
-nie jesteś konsekwentny,a może zmieniłeś zdanie? bo z tej wypowiedzi wynika iż 330d dzięki automatowi miała lepszy start,niż manual
(to tak,ale manuala mógł prowadzić początkujący nie ogarniający takiej mocy kierowca )
-różnica ponad 100KM i ponad 2 sek. w przyspieszeniu do setki, gdy samochody osiągają ją w 6 sek (czyli 30%) jest potworna.... i stąd moje zdziwienie !
-nie mam problemów z tym,że mi jakieś auto odjedzie (aczkolwiek golfowi jeszcze się to nie udało,co nie znaczy iż tak będzie zawsze) ,bo 540 to nie jest samochód sportowy,to pół luksusowa limuzyna,jednak jego osiągi są ponad czasowe te samochody zaczęli produkować w 1996 r,jakiego seryjnego Golfa byś w tych latach wystawił przeciw takiej bmce ?
Podsumowując:
nie mam nic przecie MKIV R32,to naprawdę dobre furki,ale z tymi bmkami coś pomyliłeś to nie pasi ...
i jeszcze ten nieszczęsny kierowca nie ogarniający autka... (mogę zrozumieć gdy by to było na trasie,ale z ustawki,dziwne jakieś )
P.S.
Jeśli chcemy coś przekazać,udowodnić to róbmy to rzetelnie...
(patrz odpowiedź na post czesława - edit powyżej)
Ostatnio zmieniony ndz lis 04, 2012 15:32 przez Leo, łącznie zmieniany 1 raz.
MKIV R32 vs BMW E39 540
nie chce mi i nie mam czasu dalej dyskutować na ten temat, bo człowieka z bmw nigdy się nie da przekonać do tego że golf może wygrać z bmw bo tak jak powtarzam kolejny raz ważny jest kierowca..A co tych m5 to ścigałem się kiedyś swoim golfem z trochę większą mocą niż seria z bwm M5 E39 i jakoś szybko zostało w tyle od samego startu i tak do końca coraz bardziej zostawało w tyle
www.proturbo.com.pl
-
- Użytkownik
- Posty: 463
- Rejestracja: pt gru 12, 2008 00:20
- Lokalizacja: Warszawa
MKIV R32 vs BMW E39 540
daniel1d, ten sam problem mają hondziarze. Nie przetłumaczysz
Moja golfina:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=367797
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=367797
MKIV R32 vs BMW E39 540
i znów nie masz racji...ja jestem przekonany iż wcześniej czy później jakiś golfik mnie minie,mojej buni latka przybywają,a produkują wciąż nowe i coraz lepsze,szybsze samochody...
ja sobie zdaję sprawę jakim autem jeżdżę i nie potrzebuję siebie lub samochodu dowartościowywać jakimiś wyimaginowanymi wyścigami
np. bmw 540 vs ferrari 599gtb,które odstawiłem na kilka długości,a na zdziwione pytania czytelników odpowiadam,iż ferrari prowadziła moja babcia i nie ogarnęła samochodu....
Twój tekst dot. ścigania się z M5 dużo tłumaczy...
następnym razem proponuje się ustawić na pasie startowym, Ty w F-14 vs jakiś seryjnie produkowany samochód,wtedy dopiero pokarzesz swoje umiejętności....kierowcy wyścigowego...
ja sobie zdaję sprawę jakim autem jeżdżę i nie potrzebuję siebie lub samochodu dowartościowywać jakimiś wyimaginowanymi wyścigami
np. bmw 540 vs ferrari 599gtb,które odstawiłem na kilka długości,a na zdziwione pytania czytelników odpowiadam,iż ferrari prowadziła moja babcia i nie ogarnęła samochodu....
Twój tekst dot. ścigania się z M5 dużo tłumaczy...
następnym razem proponuje się ustawić na pasie startowym, Ty w F-14 vs jakiś seryjnie produkowany samochód,wtedy dopiero pokarzesz swoje umiejętności....kierowcy wyścigowego...
Re: MKIV R32 vs BMW E39 540
chłopie ja to jestem w stanie zrozumieć i chcę,ale jakie to tłumaczenie...że koleś obok mnie nie ogarnął pojazdu ? i to kilka krotnie ?monopolowy pisze:daniel1d, ten sam problem mają hondziarze. Nie przetłumaczysz
czemu to ma służyć? że jestem lepszym kierowcą,że mam lepsze auto ?
mnie nie chodzi o Golfa,tylko o niemożliwe różnice pomiędzy 540 i 330d
- Kowal_
- płk Gleba
- Posty: 1732
- Rejestracja: ndz mar 19, 2006 00:06
- Lokalizacja: Gliwice
- Auto: VW Passat CC
- Silnik: CCZA
MKIV R32 vs BMW E39 540
Bardzo dużo, kolega daniel1d jeździ tym golfem:Leo pisze:Twój tekst dot. ścigania się z M5 dużo tłumaczy...
[youtube][/youtube]
Skończ się już kompromitować.
330KM/450Nm
MKIV R32 vs BMW E39 540
Jak z dziećmi.... będziemy się teraz prześcigać w pokazywaniu coraz to szybszych,tuningowanych samochodów?
Powtórzę,bo albo czytać nie umieją,albo brak zrozumienia tekstu....
MKIV R32
pojemność cm3 3189
moc KM/obroty 241/6250
max moment/obroty 320/2800
przysp. 0-100km/h 6,60
stosunek masy do mocy 6,1 kg/KM
E46 330dA
pojemność cm3 2926
moc KM/obroty 184/4000
max moment/obroty 390/1750
przysp. 0-100km/h 8,30
stosunek masy do mocy 8,83 kg/KM
E39 540i
pojemność cm3 4398
moc KM/obroty 286/5400
max moment/obroty 420/3600 (jeśli z vanosami to 440)
przysp. 0-100km/h 6,40 (jeśli manual 6,20)
stosunek masy do mocy 5,8 kg/KM
o ile różnice pomiędzy golfem a 540 są nie wielkie więc,mając na uwadze stan samochodów,umiejętności kierowców spoko no problem...
a teraz porównać te auta do 330dA,przecież to kolosalna różnica !!!!!
więc powtórzę pytanie;
dlaczego z 540 poszło tak łatwo,a z 330dA były problemy ? i tylko o to mi chodzi....
Powtórzę,bo albo czytać nie umieją,albo brak zrozumienia tekstu....
MKIV R32
pojemność cm3 3189
moc KM/obroty 241/6250
max moment/obroty 320/2800
przysp. 0-100km/h 6,60
stosunek masy do mocy 6,1 kg/KM
E46 330dA
pojemność cm3 2926
moc KM/obroty 184/4000
max moment/obroty 390/1750
przysp. 0-100km/h 8,30
stosunek masy do mocy 8,83 kg/KM
E39 540i
pojemność cm3 4398
moc KM/obroty 286/5400
max moment/obroty 420/3600 (jeśli z vanosami to 440)
przysp. 0-100km/h 6,40 (jeśli manual 6,20)
stosunek masy do mocy 5,8 kg/KM
o ile różnice pomiędzy golfem a 540 są nie wielkie więc,mając na uwadze stan samochodów,umiejętności kierowców spoko no problem...
a teraz porównać te auta do 330dA,przecież to kolosalna różnica !!!!!
więc powtórzę pytanie;
dlaczego z 540 poszło tak łatwo,a z 330dA były problemy ? i tylko o to mi chodzi....
- herbiasty
- Forum Master
- Posty: 1287
- Rejestracja: ndz mar 23, 2008 00:19
- Lokalizacja: Przemyśl
- Kontakt:
MKIV R32 vs BMW E39 540
Kowal_, hahah perfect kill
Kolega z BMW po prostu nie wiedział z kim rozmawia, mozna mu wybaczyć...
Leo, z całym szacunkiem, nie masz pojecia o sciganiu sie, na papierze to ja kreski rysuję.
Kazde auto inaczej jedzie i kazdy kierowca inaczej ogrania, kazdy start jest inny...
Kolega z BMW po prostu nie wiedział z kim rozmawia, mozna mu wybaczyć...
Leo, z całym szacunkiem, nie masz pojecia o sciganiu sie, na papierze to ja kreski rysuję.
Kazde auto inaczej jedzie i kazdy kierowca inaczej ogrania, kazdy start jest inny...
RC-Motorsport
https://www.facebook.com/RCmotorsport.Rafal.Cyprys" onclick="window.open(this.href);return false;
Sroka na fejsie:
https://www.facebook.com/Scirocco-53B-b ... 581737776/" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/RCmotorsport.Rafal.Cyprys" onclick="window.open(this.href);return false;
Sroka na fejsie:
https://www.facebook.com/Scirocco-53B-b ... 581737776/" onclick="window.open(this.href);return false;
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości