Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych aut.
- kwadrat
- Forum Master
- Posty: 1484
- Rejestracja: śr sty 17, 2007 19:36
- Lokalizacja: SC CzęstochoVWa
- Auto: 2x Golf
- Silnik: 2x +
Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych aut.
Jak myślicie z rolki mój RP vs. laguna 2.2 jakiś turbo klekot chyba 115km?
Mein grün GT(i) produziert in Wolfsburg
Golf II GTi 2.0 jest, Polo 9n 1.4 TDI było, Golf Plus II 2.0 TDI+ jest
Golf II GTi 2.0 jest, Polo 9n 1.4 TDI było, Golf Plus II 2.0 TDI+ jest
- reprobate7
- Mały gagatek
- Posty: 53
- Rejestracja: ndz paź 18, 2009 23:43
- Lokalizacja: Słupsk
Re: Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych
To dowodzi, że za bardzo się przejmujesz tym, co wypisują hondziarze Wiem, że MK4 2.8 204KM, poradzi sobie spokojnie nawet z 150konnym CRX`em, który uchodzi za niewiadomo jakiego poganiacza. Ja się nasłuchałem, że G40 w ogóle nie jedzie. Po zakupie się przekonałem, że rzeczywistość była inna od panujących opinii i nie jeden Civic się o tym przekonał.Yuri pisze: Owszem, podśmiewam się trochę, bo już tu dziesiątki razy czytałem, że takie B16A2 w Civicu, to robi nie wiadomo jaki przeciąg i żeby stanąć z taką na kresce np. Golfem Mk4, to trzeba mieć z 500 kM (celowo koloryzuję).
Bajko pisarze są wszędzie, a tu mogłem wyczytać, że Golf II 1.6 objeżdża BMW 520D....było więcej, ale ten przypadek najbardziej zapadł mi w pamięci.
Ja tak nie twierdzę, bo nie wiem. Nie stawałem ZDROWYM Golfem VR6 i Civic`iem VTI, by to stwierdzić. Masa jest filmików na youtube, gdzie Civic VTI objeżdża Golfa VR6 i tak samo w drugą stronę.Yuri pisze:Moje wcześniejsze posty dotyczyły VR6 vs VTi, ale temat widzę powoli zaczyna zakrawać na wojnę niemiecko-japońską, więc z mojej strony to wszystko. I tak twierdzę, że VTi nie objedzie zdrowego VR6.
Kto chce niech się kłóci i za to co, powiem pewnie mnie zbesztacie, ale ja bym chętnie takiego VTI zobaczył w swoim Polo
herbarciasty zwracam honor
PY+G60 w budowie :)
- marczello23
- Mały gagatek
- Posty: 148
- Rejestracja: czw lis 18, 2010 01:04
Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych aut.
reprobate7, E do polo to VR6 Jaki to ma piękny dźwięk a nie jakieś pierdzenie jak VTi
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=395700" onclick="window.open(this.href);return false; (mój srebrny parch)
Re: Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych
Nie ja zacząłem z stwierdzeniemYuri pisze:Ale co to wszystko ma wspólnego z kreską Mk3 VR6 vs Civic VTi?
Yuri pisze:a tak na prawdę to począwszy od Vi gen, to taki Civic ani nie jest lekki i na pewno nie wiadomo jak szybki.
Re: Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych
lukasss170 pisze:Uzieblo pisze:No i panowie... a3 do 130-140 3 razy było 1,5 z przodu... Toledziak na hamowni pokazał 153 konie i 390 NM :O Czy to możliwe żeby miał az tyle Nm? Z tego co mowi właściciel to turbina jest do wymiany/regeneracji....
Ty prezes z Audi a3 ja rozumiem ze wygrałes przy 140 i jechałes tyle , ale jak przy ja hamowałem ( 1,5 długosci było do 100) a dalej to by sie okazało
1 wygrał.. jak miałem nowe auto i się mądrzy... ;/
- reprobate7
- Mały gagatek
- Posty: 53
- Rejestracja: ndz paź 18, 2009 23:43
- Lokalizacja: Słupsk
Re: Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych
Gdzie, ja bym to upakowałmarczello23 pisze:reprobate7, E do polo to VR6 Jaki to ma piękny dźwięk a nie jakieś pierdzenie jak VTi
VTI, taka pierdziawka i Polo było, by bardziej niepozorne, a VR6 to po dźwięku zdradzi...Szczena w dół gwarantowana, jak odjeżdżasz starą polówką, a ryk z VR6
Większy potencjał ma 1.8T, jeździło kiedyś takie Polo w budzie 86c i czasy na 1/4 mili to chyba 11,4s, co jak dla mnie jest niesamowitym wynikiem.
Ja chciałbym swoim pomodzonym G40 zejść poniżej 15s, takie średnie 14 i byłbym zadowolony.
A do szczęścia wystarczyło by mi objechać takie Scirocco 2.0 TSI 200KM i mam nadzieję, że posiadając ok 150KM będę w stanie to zrobić
PY+G60 w budowie :)
Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych aut.
Jak myślicie mój leoś ARL+ 183 KM 393 Nm vs Passat 2.0 tsi DSG 200 KM.
Było Ford Focus Mk1 2.0
Było VW MK5 1.6
Był Leon FR ARL +
Jest Ford Kuga 2.0 TDci
Jest Focus ST 2.5 T
Było VW MK5 1.6
Był Leon FR ARL +
Jest Ford Kuga 2.0 TDci
Jest Focus ST 2.5 T
Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych aut.
Boxik ja z taka A4 tylko nie wiem czy automat czy nie szedlem rowno moze bylem z pol maski z przodu. Bralismy sie z rolki od ok 30 do 140. Jest program na 193 @ 431.
Re: Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych
-"Robiłeś już coś?? " (program)BiMeK_TDI pisze:Jest program na 193 @ 431.
-"nie nic nie bede robił"
Jutro może sie z kolegą ustawie i zobaczymy.. Swoją droga musimy sie ustawić i zobaczymy jaka różnica w długościach o te 10KM
Tak sie zastanawiam czy szły w Paskach B6 dwie różne skrzynie DSG i Tiptronic.. Z DSG ze startu nie mam co nawet liczyć
Było Ford Focus Mk1 2.0
Było VW MK5 1.6
Był Leon FR ARL +
Jest Ford Kuga 2.0 TDci
Jest Focus ST 2.5 T
Było VW MK5 1.6
Był Leon FR ARL +
Jest Ford Kuga 2.0 TDci
Jest Focus ST 2.5 T
Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych aut.
Mozemy sie umowic i zobaczyc czy wogole bedzie roznica Numer masz a jak nie masz to pisz PW i bedziesz mial a jak bedziesz mial to dzwon
Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych aut.
jakis czas temu były spory na temat mojego GTI-ka ze nie ma opcji ze ma ok 8 sek 0-100km/h , dzis udało sie to sprawdzic . .
1.8 PF 1989 rok prod
dwie osoby w tym ja ponad 90kg
sprzet audio jakies 60kg
standardowo z 15 litrów paliwa
i troche kluczy zapas lewarek itp
opony 195/45/15 Dunlop SP sport 9000 .
temperatura podczas testów 25 stopni
paliwo PB 95
dolot bez stożka na filtrze z obudową z Calibry 2.0
zapłon ustawiony na słuch po czyszczeniu aparatu zapłonowego
dziekuje , dobranoc . . .
1.8 PF 1989 rok prod
dwie osoby w tym ja ponad 90kg
sprzet audio jakies 60kg
standardowo z 15 litrów paliwa
i troche kluczy zapas lewarek itp
opony 195/45/15 Dunlop SP sport 9000 .
temperatura podczas testów 25 stopni
paliwo PB 95
dolot bez stożka na filtrze z obudową z Calibry 2.0
zapłon ustawiony na słuch po czyszczeniu aparatu zapłonowego
dziekuje , dobranoc . . .
- GTI EDITION -
- marczello23
- Mały gagatek
- Posty: 148
- Rejestracja: czw lis 18, 2010 01:04
Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych aut.
8,63 s to bardziej można powiedzieć ,że ma coś ok 9 s Mój też podobne czasy teraz kręci.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=395700" onclick="window.open(this.href);return false; (mój srebrny parch)
Re: Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych
Już Ci pisano jaka jest dokładność i optymistyczność G-Techa lub Beletronics czy innego urządzenia tego typu.
JJacek pisze:Tak, fotokomórka, połączenie gps+akcelerometru (ala PerformanceBox), gps o dużej częstotliwości odświeżania (10hz), hamownia drogowa.
G-Tech jest optymistyczny i powtarzalny.
Poza tym kalibrowałeś rollout? Mierzyłeś 0-60 czy o-62 ? To urządzenie ma km/h?bradley pisze:I to bardzo optymistyczny Mnie srednio zanizal o sekunde
- stolniczkow
- Forum Master
- Posty: 1717
- Rejestracja: ndz kwie 05, 2009 11:34
- Lokalizacja: SD
- Kontakt:
Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych aut.
JJacek, jest dokładnie tak jak piszesz. G-tech własnie tyle zaniża, jest powtarzalny i mierzy 0-96kmh czyli do 60mph. Mam go w domu i mierzyłem już kilkanaście fur, zarówno automatów jak i manuali.
Czarne S3 1.8T - Dynosoft, MG Motorsport - 276km/365Nm
Grupowy chiptuning Aligator (DynoSoft) Katowice
Grupowy chiptuning Aligator (DynoSoft) Katowice
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości