Toledo ARL+ vs Jeep SRT8

Opisy Waszych KILLów, tylko rzeczowe dyskusje, spam będzie tępiony.

Awatar użytkownika
overrange
Forum Master
Forum Master
Posty: 1176
Rejestracja: ndz sie 15, 2010 16:26

Toledo ARL+ vs Jeep SRT8

Post autor: overrange » śr lut 23, 2011 11:11

frytkowskii, wyrwałeś kawałek tekstu spod kontekstu i mędrkujesz, a nie zauwazyłeś, że to się tyczy tego:
overrange pisze:Napisałem w tym temacie parę razy, że nie mam mk3. Tak czytasz ze zrozumieniem, że tego nie możesz ogarnąć
Co mam Ci opisywać pracę silnika? Skoro blok silnika jest większy to oczywiste, że większe będą również tłoki itp itd.

Jeżdziłem chociażby Grand Voyagerem, Grand Cheeroke, Chargerem, 300c HEMI wystarczy? Czy mam też wymieniać inne takie jak stratusy w r/t?

Krzyh00, a co masz do szaleństw?



Awatar użytkownika
guziolek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1400
Rejestracja: czw mar 11, 2010 14:31
Lokalizacja: Lublin okolice
Kontakt:

Re: Toledo ARL+ vs Jeep SRT8

Post autor: guziolek » śr lut 23, 2011 11:28

overrange pisze: Jeżdziłem chociażby Grand Voyagerem, Grand Cheeroke, Chargerem, 300c HEMI wystarczy? Czy mam też wymieniać inne takie jak stratusy w r/t?
W jakiej grze, na PC czy konsoli? :banghead: :banghead:



Awatar użytkownika
overrange
Forum Master
Forum Master
Posty: 1176
Rejestracja: ndz sie 15, 2010 16:26

Toledo ARL+ vs Jeep SRT8

Post autor: overrange » śr lut 23, 2011 11:34

guziolek, to miało być śmieszne? Bo wyszło raczej żałosne, że cała Twoja wiedza opiera się na grach komputerowych. Ale cóż może kiedyś będziesz mógł coś powiedzieć w tym temacie.

PS. w Nintendo.



Awatar użytkownika
guziolek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1400
Rejestracja: czw mar 11, 2010 14:31
Lokalizacja: Lublin okolice
Kontakt:

Re: Toledo ARL+ vs Jeep SRT8

Post autor: guziolek » śr lut 23, 2011 11:41

overrange pisze:guziolek, to miało być śmieszne? Bo wyszło raczej żałosne, że cała Twoja wiedza opiera się na grach komputerowych. Ale cóż może kiedyś będziesz mógł coś powiedzieć w tym temacie.

PS. w Nintendo.
Poczytam Twoje wypowiedzi i posty w tym dziale i myślę że jeszcze tydzień dwa i będę omnibusem jeśli chodzi o motoryzację, wyścigi, będę wiedział które auta są do tego najlepsze no i w końcu za kilkadziesiąt lat może dorównam Tobie :hmm: :prayer:



Awatar użytkownika
overrange
Forum Master
Forum Master
Posty: 1176
Rejestracja: ndz sie 15, 2010 16:26

Toledo ARL+ vs Jeep SRT8

Post autor: overrange » śr lut 23, 2011 11:49

Ale ja nie mówię, że jestem znawcą poprostu wiem, że evo ma lepsze możliwości niż srt8. Bo co w moich wypowiedziach jest nie prawdą powiedz mi? W czym się myle. Uświadom mnie. Bądż może ktoś inny niech mi napisze w czym nie mam racji jeśli chodzi tu o te nieporozumienia? W czym? Odnośnie czego?



Awatar użytkownika
guziolek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1400
Rejestracja: czw mar 11, 2010 14:31
Lokalizacja: Lublin okolice
Kontakt:

Toledo ARL+ vs Jeep SRT8

Post autor: guziolek » śr lut 23, 2011 12:03

[youtube][/youtube]
Tyle mam do Ci do powiedzenia, co bym ja i inni nie napisali to i tak reprezentujesz postawę "ja wiem lepiej". Ps. pewnie o psychologii też dużo wiesz więc zaraz mnie zagniesz :kac:



Awatar użytkownika
overrange
Forum Master
Forum Master
Posty: 1176
Rejestracja: ndz sie 15, 2010 16:26

Toledo ARL+ vs Jeep SRT8

Post autor: overrange » śr lut 23, 2011 12:11

Widzisz i na tylko tylko Cie stać bo nie potrafisz wskazać mi w czym się mylę w tym temacie odnośnie motoryzacji. Wiem lepiej akurat na temat tego co napisałem bo nie macie racji odnośnie evo i SRT8. Jeśli jest inaczej to mi to udowodnij. Czekam na mądre argumenty, a nie głupie docinki.



Awatar użytkownika
guziolek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1400
Rejestracja: czw mar 11, 2010 14:31
Lokalizacja: Lublin okolice
Kontakt:

Toledo ARL+ vs Jeep SRT8

Post autor: guziolek » śr lut 23, 2011 12:53

[youtube][/youtube]
wszystko zależy od tego jak dłubnięte jest auto i nie pisz farmazonów że zawsze coś z czymś wygra. Osiągi tabelowe są niemal identyczne w przypadku obydwu aut, jeśli mówimy o "cywilnych" evo i zwykłym srt8 więc kwestia kierowcy będzie tu miała duże znaczenie.
Pasuje takie wytknięcie błędów, czy mam się czepiać dalej? No ale nieee przecież ty i tak masz rację a ja nie.



Awatar użytkownika
overrange
Forum Master
Forum Master
Posty: 1176
Rejestracja: ndz sie 15, 2010 16:26

Toledo ARL+ vs Jeep SRT8

Post autor: overrange » śr lut 23, 2011 12:59

No w końcu jakaś wypowiedź z Twojej strony sensowa. Czy ja gdzieś napisałem, że zawsze będzie zwycięzca? Poprostu w Evo jest większy potencjał jako samochodu do sportu.Z resztą kolega od toledo pisał, że EVO było dłubane więc musiało mieć lekko 350-400km. Tyle.

Tu seryjne evo 8 w wersji FQ400:

" onclick="window.open(this.href);return false;
Ostatnio zmieniony śr lut 23, 2011 13:03 przez overrange, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Majiic
Czerwona Strzala
Czerwona Strzala
Posty: 1047
Rejestracja: sob cze 10, 2006 13:41
Lokalizacja: Gdansk/Stegna
Kontakt:

Re: Toledo ARL+ vs Jeep SRT8

Post autor: Majiic » śr lut 23, 2011 13:03

overrange pisze:
chevchelios pisze:Ja słyszę takie farmazony to ręce opadają. A nowego CTS-V widziałeś może jak na Nurburgringu wykręcił najlepszy czas gdzie M5 i E63AMG nie dali rady. :chytry: Jeździłeś amerykańskimi autami, że tak mówisz?

Tylko mam pytanie o która wersje dokładnie CTS-V Ci chodzi?

Jeżdziłem amerykanami o to się nie bój. Uważasz to za wzór samochodów? Bo dla mnie szału nie robią, auta są słabo wykonane, na polskich drogach szybko siadają zawieszenia, które są w serwisowaniu droższe niż w autach np niemieckich, a ich moc nijako się ma do osiągów. Choć o tyle w amerykanach, że robią "hałas" i do szpanu są dobre. Który amerykański samochód utrzyma się na torze, za np GTR'em R35?? Który amerykański samochód odniósł jaki kolwiek sukces? Nie licząc starych wranglerów, które podczas wojny były niesamowite ale teraz? Amerykanie ani nie mają dobrych terenówek no jeszcze ewentualnie wrangler bo hummer jest zbyt wielki i ciężki. Sportowych też nie mają dobrych daleko im do japońców... Limuzyny? Pojęcie względne dla mnie czołówka limuzyn to jednak samochody angielskie. Samochody do miasta? Też takich nie mają...
Majiic pisze:Dziwne jest to ze zawsze najglosniej krzycza Ci ktorzy jezdza b slabymi autami i maja male pojecie o motoryzacjii.... napisales gdzies o silniku o pojemnosci 2.3l w evo. Na czym to polega? :jezor: hehe
Wiedzę mam małą ale większą niż większość osób wypowiadających się w temacie- być może i Ty. Bo nie wiem na podstawie czego to osądziłeś? Że nie wiem co to są marchewy? B słabe auto? Moje? Skąd wiesz czym jeżdze? Napisałem w tym temacie parę razy, że nie mam mk3. Tak czytasz ze zrozumieniem, że tego nie możesz ogarnąć. 2.3 w Evo na czym polega? Poprostu większy blok silnika. Wpisz sobie w google czy youtube Evolution 2.3 Stroker. Ale Wy widze, że naczytaliście się książek o żabkach i na siłę próbujecie wcisnąć to innym. TDI lepsze (szybsze) od benzyniaków, a amerykańskie lepsze od japońskich w sporcie. Nie tym razem Panowie.
Heheh tak sie sklada, ze jezdzilem nie jednym evo czy tez impreza. Mowie o jezdzie jako kierowca. Pytalem sie Ciebie o stroker bo chcialem wiedziec czy Ty wogole wiesz o czym piszesz. Czlowieku nikt tutaj nie stara sie wcisnac ze diesel lepszy od beny. Poprostu masz problem z czytaniem ze zrouzmieniem...



Awatar użytkownika
Majiic
Czerwona Strzala
Czerwona Strzala
Posty: 1047
Rejestracja: sob cze 10, 2006 13:41
Lokalizacja: Gdansk/Stegna
Kontakt:

Re: Toledo ARL+ vs Jeep SRT8

Post autor: Majiic » śr lut 23, 2011 13:08

overrange pisze:Ale ja nie mówię, że jestem znawcą poprostu wiem, że evo ma lepsze możliwości niż srt8. Bo co w moich wypowiedziach jest nie prawdą powiedz mi? W czym się myle. Uświadom mnie. Bądż może ktoś inny niech mi napisze w czym nie mam racji jeśli chodzi tu o te nieporozumienia? W czym? Odnośnie czego?
przeciez to jasne ze evo zjada takie srt8 w kazdych warunkach. A tymbardziej na torze. Ale tu chodzi o co innego. O to ze nikt nie napisal ze jest inaczej a Ty sie spinasz....



Awatar użytkownika
overrange
Forum Master
Forum Master
Posty: 1176
Rejestracja: ndz sie 15, 2010 16:26

Toledo ARL+ vs Jeep SRT8

Post autor: overrange » śr lut 23, 2011 13:13

Jakim evo i jaka impreza? Jak wrazenia? No wlasnie parę postów wyzej ktos probowal mi wcisnac, ze jedynie moge z SDI sie scigac bo TDI mnie zje w zakresie swojej kursywy mocy <lol>.



Awatar użytkownika
guziolek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1400
Rejestracja: czw mar 11, 2010 14:31
Lokalizacja: Lublin okolice
Kontakt:

Toledo ARL+ vs Jeep SRT8

Post autor: guziolek » śr lut 23, 2011 13:15

No bo cię zje :helm: O ile z kreski TDI z tą samą mocą pojedzie choćby nawet podobnie to z rolki pupa, bo niutonki zrobią swoje.



Awatar użytkownika
overrange
Forum Master
Forum Master
Posty: 1176
Rejestracja: ndz sie 15, 2010 16:26

Toledo ARL+ vs Jeep SRT8

Post autor: overrange » śr lut 23, 2011 13:21

Majiic,
bvw08 pisze:tak bardzo jeszcze nikt mnie skillował nawet evo 7,8,9 które puszczało marchewy na pół metra przy zmianach biegu ale ten pierwszy raz musi kiedyś być
.

A tutaj to na co wychodzi? Ze SRT8 lepiej ogarnia.
bvw08 pisze:Chodziło o to że jeep szybciej mi się oddalał od evo które na pewno było dłubnięte z racji tego że puszczał z wydechu marchewy na pół metra
.

Znów EVO po modach dostaje od SRT8.

Cały czas się trzymam tego i tu jasno wychodzi, ze SRT8 lepiej dalo baty toledo niż evo po modach... ABSURD. Majiic - Dobrze, ze Ty jeden miales do czynienia z dobrymi samochodami i mimo, ze sie nie zrozumielismy na poczatku teraz mamy podobne zdanie, ze EVO niszczy srt8.

guziolek, Gadasz bzdury. Mało wiesz.

Majiic widzę, że masz tsi 2.0 jak oceniasz ten silnik?? Co powiesz o innych wersja TSI takich jak 1.2, 1.4, 1.8 i w końcu 2.0??



Zablokowany

Wróć do „KILLe”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości